Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
lies1998
Berichten: 357
Geregistreerd: 02-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:59

xTiffani schreef:
Ik wil heel graag met vriendinnen gaan. Nu heb ik een vraagje, ik dacht dat er een soort van combiticket was, dus kaartje en vervoer samen. Is dit er? Kan het namelijk nergens vinden.

Als we gaan gaan we ook niet in de spookhuizen, misschien een andere keer.

Ik vind het alleen enorm jammer dat het dus echt heel druk wordt, kom je wel in achtbanen etc. of is dat gewoon niet meer leuk omdat je zo lang moet wachten?



Die zijn er inderdaad. Mijn ervaring is wel dat je deze vroeg van te voren moet kopen! Wij hebben vorig jaar pas laat beslist om te gaan en alle voordelige/combi tickets waren uitverkocht...


xTiffani
Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:09

Wanneer kun je die halen dan? Aangezien er nu nog geen actie's of combitickets zijn.

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:15

Colaaa schreef:
Is er hier nog iemand met ervaring met de fast lane service ? Is het waar voor je geld en heeft het echt nut ? Wij gaan voor de zilveren variant

Aanrader! Vorig jaar hadden wij de bronze en zelfs dat was al wel fijn omdat we de achtbaan incheckte en dan zagen dat we bijv over een uur konden instappen. In die tussentijd gingen we ineen spookhuis. Dit jaar gaan we trouwens wel voor een goude omdat we nog meer achtbanen willen meepakken!

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 00:18

Ik ben in 2013 en 2014 geweest, beide met het rip deal ticket. (Entree, huizen, rippass en buffet)
Echt een aanrader! Bij de huizen gelijk doorlopen, en een goed uitgebreid buffet. Fijn om even rustig te zitten eten voor een avond spanning.
Dit jaar gaan we weer. We hebben de rip deal passen voor 24 oktober en dit keer nemen we de gouden fastlane erbij zodat we nog vaker in de achtbaan kunnen! Duur dagje maar wij vinden het het geld waard en kijken er al naar uit vanaf t moment dat we op de terugreis waren :=
Zelfs nu voor de derde keer en bijna allemaal dezelfde huizen vind ik het nog heel eng maar de adrenaline is zoooo gaaf!

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

macha6
Berichten: 128
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:57

Ik ben een aantal jaren geleden twee jaar achter elkaar geweest, echt geweldig! En één keer een R.I.P pas genomen, wat heerlijk om langs die rijen voor de Haunted Houses te lopen. Ik wil dit jaar ook weer heel graag gaan, ik zag dat er een R.I.P deal is voor 107 euro, is dat voor één persoon? Ik dacht namelijk dat het met die prijs dan wel voor 2 personen zou zijn maar kan het nergens vinden.. Anders vind ik het wel heel fors... -O-

"The spirt of the Arab is like the wind;
Try as you might, you cannot capture it,
but, if one can be still enough,
it will enter your heart and capture your soul."

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:14

Klopt, dat is voor 1 persoon!

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

lies1998
Berichten: 357
Geregistreerd: 02-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 00:41

xTiffani schreef:
Wanneer kun je die halen dan? Aangezien er nu nog geen actie's of combitickets zijn.


Dat weet ik niet precies... Aankomende tijd goed internet in de gaten houden! (Kruidvat, ns, vakantieveilingen etc.)

Colaaa
Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-15 12:04

Zojuist met vakantieveilingen tickets gescoord met fikse korting !
2 Spookhuizen, en kun je daar ook zo'n fast lane halen in het park zelf of moet dat echt via internet ?

nine1987
Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:08

Jaaaa wij gaan ook weer.. Vorig jaar gegaab en t was super!! Wij pakken alle spookhuizen met steeds een uur ertussen, dan is t goed te doen..

<3 Sneakers <3

nikilover
Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:25

Ik ben er dit jaar weer bij ! 3e keer op rij nu voor mij :)

Love the life you live. ♥

jorika1986
Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:34

Voor de zuiderlingen onder ons die geen zin hebben om helemaal noordwaarts te gaan is dit misschien een leuk alternatief!
http://www.kasteelkeukenhof.nl/agenda/h ... oween-2015

Volgens ervaringsdeskundigen is het een erg goed evenement en absoluut waar voor het geld. Gezellig druk en niet overvol.
Wat het nog extra leuk maakt is dat je in tegenstelling tot Walibi en andere pretparken hier wel zelf verkleed mag komen!

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:42

Ik ben eerder ook 4 jaar op een rij geweest. Maar eerlijk, ik vind t niks aan. Ik ben niet snel bang te krijgen en wandel de huizen met een lach op mn gezicht door. Ook vond ik er weinig verandering, huizen waren al 4 jaar hetzelfde. Vorig jaar niet geweest en ga ook dit jaar niet.
Vind het de drukte en het geld niet meer waard. Sonde want je kan er wel echt wat van maken en het park zelf is ook wel echt heel leuk

Colaaa
Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-15 17:50

Kan iemand mij iets vertellen over de fast lane ? We willen nu voor de zilveren gaan maar hoe zit dat precies je kunt dan met je mobiel iets instellen ofzo ? :o? :o?

Colaaa
Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-15 18:08

Klopt het dat je voor de fast lane geen ticket hoeft te hebben ?
Want hij wil niet wat ik wil....

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:10

Jaaa hier ook weer aanwezig voor het 3e jaar :D Tickets via vakantieveilingen gewonnen! Scheelt veel qua geld, alleen de spookhuizen nog kopen.

Ik ben echt een bange schijterd, maar lach me altijd kapot tijdens fright nights (vaak om mezelf) Zo ben ik vorig jaar bijvoorbeeld zo hard geschrokken dat ik achterover van een hekje viel :')

Angelllll

Wybrig BD

Es_ther
Berichten: 18703
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:22

Wij willen ook weer!
Vorig jaar Jefferson & Haunted Holidays gedaan, en mn vriend is sindsdien ban g voor kerstbomen :').

Lijkt me voor de acteurs ook wel knap, je rol blijven spelen. Zoals de zombies, kreupel lopen, je been meeslepen, de volgende dag heb je toch mega spierpijn?

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


Loretteeee
Berichten: 766
Geregistreerd: 09-04-09
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:52

Ess_Ramona schreef:
Lijkt me voor de acteurs ook wel knap, je rol blijven spelen. Zoals de zombies, kreupel lopen, je been meeslepen, de volgende dag heb je toch mega spierpijn?


Dat denk ik dus ook. Of die mensen die de hele tijd met hun mond open lopen. Daar krijg je toch dorst van.. Of hoe ze het voor elkaar krijgen om zelf niet in de lach te schieten.

Words can't say what love can do

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:17

Fast lane kon je vorig jaar pas op de dag zelf kopen. Dat hebben we toen in de ochtend geregeld. Je checkt dan alsware in via de telefoon bij een attractie en je krijgt dan een tijd te zien hoelaat je in de attractie kan. Zilver verkort de wachtrij met 50% geloof ik! Zorg voor een volle telefoon of externe oplader want zonder je telefoon heb je er niets aan!

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

Colaaa
Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-15 21:16

Danique07 schreef:
Fast lane kon je vorig jaar pas op de dag zelf kopen. Dat hebben we toen in de ochtend geregeld. Je checkt dan alsware in via de telefoon bij een attractie en je krijgt dan een tijd te zien hoelaat je in de attractie kan. Zilver verkort de wachtrij met 50% geloof ik! Zorg voor een volle telefoon of externe oplader want zonder je telefoon heb je er niets aan!


Oké ik heb hem nu al betaald namelijk maar ik heb in mijn mail zo'n link daarvan en als ik daar op klik krijg ik, je kan deze dienst nog niet gebruiken of iets in die trant, maar anders bel ik er morgen even achteraan :)

romyyxv
Berichten: 1215
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Heerle, Noord-Brabant

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:20

Jaaa ook ik ben dit jaar weer van de partij!
Vorig jaar hadden we 3 huizen, dit jaar willen we weer zoiets doen

Heidehof's Doreanne & Macho & Special Surprise
*-:) Foto-R & Facebook *-:)

Es_ther
Berichten: 18703
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:35

Loretteeee schreef:
Ess_Ramona schreef:
Lijkt me voor de acteurs ook wel knap, je rol blijven spelen. Zoals de zombies, kreupel lopen, je been meeslepen, de volgende dag heb je toch mega spierpijn?


Dat denk ik dus ook. Of die mensen die de hele tijd met hun mond open lopen. Daar krijg je toch dorst van.. Of hoe ze het voor elkaar krijgen om zelf niet in de lach te schieten.


Jaa inderdaad. Als ik iemand de stuipen op het lijf zou jagen zou ik in mn broek piesen van het lachen :').

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

xTiffani
Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:19

Wij zijn met 5 personen, maar willen graag via vakantieveiling kaartjes kopen.

Is er hier iemand die nog 1 kaartje zoekt? We hebben er dan namelijk 1 over.

Colaaa
Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-15 14:26

Noo dit topic kakt een beetje in ! En het is al bijna zover !! :):)
Wie gaan de 10de nog meer ? :D

lies1998
Berichten: 357
Geregistreerd: 02-05-11

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:17

Wij gaan de 17e :D

Hoe doen de mensen het met OV ? Vanuit Walibi gaan er bussen naar het station toch?

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:22

lies1998 schreef:
Wij gaan de 17e :D

Hoe doen de mensen het met OV ? Vanuit Walibi gaan er bussen naar het station toch?



Ja naar station Harderwijk :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: purny, senna21, Solmyrkvi, Sweetgirl1, Tieneke en 67 bezoekers