Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
xRaisin
Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:31

Veel plezier!

Ik ga over 14 dagen!

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:00

Wij zijn net thuis, we zijn naar Basel in Zwitserland geweest. Ik vond het zeer geslaagd: het is absoluut een stad die ik graag wou zien, maar normaal zou ik er nooit een citytrip naar geboekt hebben.

Hotel was prima, lekker centraal en we konden meteen de kamer in toen we (vroeg) arriveerden. Laat uitchecken vandaag was ook geen probleem, heerlijk.

Omdat we van te voren geen plan hadden wat we 'moesten' zien was het een extra fijn weekend: alles wat je ziet is meegenomen. Basel is vriendelijk, schoon, een mix van oud en nieuw, gezellig bij de Rijn, en ook: ontiegelijk prijzig :D . Zwitserland maakte zijn naam wat dat betreft op alle vlakken waar. Voor ons nog niet zo'n groot probleem (al is 10 euro voor een glas wijn op een achterafterrasje ook even slikken), maar kan me voorstellen dat als je een jong stelletje bent dat heeft getwijfeld tussen Citytrip en Broke een probleempje hebt.
Maar we hebben het echt super gehad, veel leuke dingen gezien met als hoogtepunt alle zwemmende mensen in de Rijn (die laten zich met een waterdichte zak waar hun kleren inzitten met de stroming meevoeren, wordt gedaan door jong en oud).

Ik ga het zeker herhalen, een keer per jaar een surprisetrip lijkt me ideaal.

@Daks: hoe is het jullie bevallen?

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:22

turtlelito schreef:
Wij zijn net thuis, we zijn naar Basel in Zwitserland geweest. Ik vond het zeer geslaagd: het is absoluut een stad die ik graag wou zien, maar normaal zou ik er nooit een citytrip naar geboekt hebben.

Hotel was prima, lekker centraal en we konden meteen de kamer in toen we (vroeg) arriveerden. Laat uitchecken vandaag was ook geen probleem, heerlijk.

Omdat we van te voren geen plan hadden wat we 'moesten' zien was het een extra fijn weekend: alles wat je ziet is meegenomen. Basel is vriendelijk, schoon, een mix van oud en nieuw, gezellig bij de Rijn, en ook: ontiegelijk prijzig :D . Zwitserland maakte zijn naam wat dat betreft op alle vlakken waar. Voor ons nog niet zo'n groot probleem (al is 10 euro voor een glas wijn op een achterafterrasje ook even slikken), maar kan me voorstellen dat als je een jong stelletje bent dat heeft getwijfeld tussen Citytrip en Broke een probleempje hebt.
Maar we hebben het echt super gehad, veel leuke dingen gezien met als hoogtepunt alle zwemmende mensen in de Rijn (die laten zich met een waterdichte zak waar hun kleren inzitten met de stroming meevoeren, wordt gedaan door jong en oud).

Ik ga het zeker herhalen, een keer per jaar een surprisetrip lijkt me ideaal.

@Daks: hoe is het jullie bevallen?

:') die gebruiken de rijn als openbaar vervoer ofzo? haha

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:35

[ img ]
@unihorses: zoiets, meer als vervanging voor 'rondje om het werkpand tussen de middag' of andere lichaamsbeweging :D .

Ik las het eerst in een 'welkom in Baselboekje': " veel mensen laten zich op zomerse dagen de Rijn afdrijven" en dacht nog: ja, ja, dat zal wel.
Maar op vrijdag rond een uur of 12 in de middag begon het: overal zag je mensen met de eerder genoemde felgekleurde 'zakken'. Zakenmensen, oude van dagen en alles daartussen in.

Die lopen stroom op, daarna kleren uit, kleren en een beetje lucht in de zak, plons de Rijn in en dobberen maar. Ziet er super leuk uit. Langs de kant staan informatieborden over veilige zones, en er zijn plekken waar je weer makkelijk het water uit kan: allemaal heel goed geregeld.

@Edit: foto toegevoegd: lastig te zien, maar alle stipjes in het water zijn zwemmers!
Laatst bijgewerkt door turtlelito op 12-07-15 20:44, in het totaal 2 keer bewerkt

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:39

oke ik ga daar dus sws eens heen om dat te doen haha wat een leuk idee!

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Flowq
Berichten: 2798
Geregistreerd: 12-11-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 21:31

Oh, door dit topic heb ik de site onderzocht, en man wat ziet dat er gaaf uit :o

Ik zocht nog een vakantie of citytrip voor in augustus, maar dat is net te prijzig. Ben toch zeker van plan dit zeer binnenkort te boeken.

Daks
Berichten: 5831
Geregistreerd: 09-01-08
Woonplaats: Daar waar de zon op en onder gaat

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:28

Turtelito het is ons ontzettend goed bevallen.
De tijden waren super het hotel was super met een perfecte ligging.
Enige nadeel we vlogen met easyjet en dat vind ik toch zo'n rot maatschappij.
Maar zeker srprs.me is echt voor herhaling vatbaar.

A better world shall emerge based on faith and understanding.

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:39

Haha, precies hetzelfde voor ons: wij vlogen ook met Easyjet. Vooral mijn man kan zich daar behoorlijk aan ergeren: krappe wachtruimtes, niet al te vriendelijk personeel, koffertje toch nog in het ruim ondanks dat het ruim binnen de afmetingen pastte...... Ach, voor een vlucht van een uurtje vond ik het nog goed te doen. Ga de volgende keer wel vragen of ze priority (of hoe het bij de verschillende maatschappijen ook heet) kunnen boeken, dat vind ik bij lowcost carriers wel zo fijn en scheelt een hoop gedrang.

Daks
Berichten: 5831
Geregistreerd: 09-01-08
Woonplaats: Daar waar de zon op en onder gaat

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:40

nou inderdaad je word bij schiphol ergens in een hok geduwd moet daar wachten tot overmaat van ramp moest mijn spiegelreflex camera ook nog eens in mijn koffer het ruim in en moesten we op schiphol 40 minuten wachten op de koffers waar dus alles in zat.

A better world shall emerge based on faith and understanding.

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:32

ik had vandaag mijn post moeten krijgen maar t is er niet aaaaah.. maar zit ook net met die postnl staking....

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

xRaisin
Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:02

Unihorses, jaa dat hebben wij ook! Zitten ook op post te wachten.

Wij hebben al wel de temperaturen op onze site! Elke dag 30 graden! Das niet verkeerd!

xRaisin
Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:22

Kan mijn vorige bericht niet meer editen, maar wij hebben een mailtje gehad dat onze brief onderweg is!

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:31

xRaisin schreef:
Unihorses, jaa dat hebben wij ook! Zitten ook op post te wachten.

Wij hebben al wel de temperaturen op onze site! Elke dag 30 graden! Das niet verkeerd!


ik doe t niet bij sprs.me maar bij opverrassing.nl ( sluit me hier in dit topic aan omdat er geen ander topic is :P ) mijn temperaturen zijn tussen de 30 en 35 graden. verhaaltje wat ik erbij kreeg :
Je gaat naar een stad dichtbij beroemde wijnstreken. De stad is veel minder bekend dan een aantal andere grote steden in het land, maar wordt getypeerd als prachtig, statig en gezellig. Je vind er paleizen, pleinen en boulevards. De wegblijvende hordes toeristen zorgen voor een authentieke sfeer. De weersvoorspelling: 30 tot 35 graden!
en had ook al gekeken wat er allemaal vloog donderdag hahaha

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:52

Dit is echt gaaf! Bedankt voor de tip, ben altijd wel in voor dit soort dingen!

xRaisin
Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 06:50

unihorses schreef:
ik doe t niet bij sprs.me maar bij opverrassing.nl ( sluit me hier in dit topic aan omdat er geen ander topic is :P ) mijn temperaturen zijn tussen de 30 en 35 graden. verhaaltje wat ik erbij kreeg :
Je gaat naar een stad dichtbij beroemde wijnstreken. De stad is veel minder bekend dan een aantal andere grote steden in het land, maar wordt getypeerd als prachtig, statig en gezellig. Je vind er paleizen, pleinen en boulevards. De wegblijvende hordes toeristen zorgen voor een authentieke sfeer. De weersvoorspelling: 30 tot 35 graden!
en had ook al gekeken wat er allemaal vloog donderdag hahaha


Dat klinkt wel heel leuk!
Ik denk dan meteen aan Frankrijk of Italië. En zonder veel toerisme klinkt ook heel goed! Ik ben erg benieuwd waar je heen gaat!

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:37

xRaisin schreef:
unihorses schreef:
ik doe t niet bij sprs.me maar bij opverrassing.nl ( sluit me hier in dit topic aan omdat er geen ander topic is :P ) mijn temperaturen zijn tussen de 30 en 35 graden. verhaaltje wat ik erbij kreeg :
Je gaat naar een stad dichtbij beroemde wijnstreken. De stad is veel minder bekend dan een aantal andere grote steden in het land, maar wordt getypeerd als prachtig, statig en gezellig. Je vind er paleizen, pleinen en boulevards. De wegblijvende hordes toeristen zorgen voor een authentieke sfeer. De weersvoorspelling: 30 tot 35 graden!
en had ook al gekeken wat er allemaal vloog donderdag hahaha


Dat klinkt wel heel leuk!
Ik denk dan meteen aan Frankrijk of Italië. En zonder veel toerisme klinkt ook heel goed! Ik ben erg benieuwd waar je heen gaat!


ja maar die temperaturen zijn toch net te koel. denk inderdaad ook italie maar ook bulgarije ( of 1 van die landen daar haha ) heeft veel wijnstreken... maar boulevard is bij de zee toch? :D :D

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:49

Pfoeh, vind opverrassing.nl best duur.


unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:53

Destination schreef:
Pfoeh, vind opverrassing.nl best duur.

Koste mij 150. Sprs was mijn eerste keuze maar die besloot geen brokes heel de vakantie meer te doen... Dus in mijn eentje citytrip koste 400 geloof ik dus vandaar voordeel is 1 vaste prijs ongeacht datum ( maar denk dat ze dat wel moeten weizigen )

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:07

Dus... Toen ik de envelop wou openen voor mijn vliegtijden zag ik direct mijn bestemming Turijn opzich hardstikke leuk maar vlieg zaterdag ochtend al om 9 uur ... Bij opverassing

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:10

unihorses schreef:
Dus... Toen ik de envelop wou openen voor mijn vliegtijden zag ik direct mijn bestemming Turijn opzich hardstikke leuk maar vlieg zaterdag ochtend al om 9 uur ... Bij opverassing

Jammer dat je je bestemming al zag -O-
Maar 9.00 is op zich een mooie vliegtijd, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:14

Destination schreef:
unihorses schreef:
Dus... Toen ik de envelop wou openen voor mijn vliegtijden zag ik direct mijn bestemming Turijn opzich hardstikke leuk maar vlieg zaterdag ochtend al om 9 uur ... Bij opverassing

Jammer dat je je bestemming al zag -O-
Maar 9.00 is op zich een mooie vliegtijd, toch?

Hoe kan je nou je bestemming direct zien?

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:40

Destination schreef:
unihorses schreef:
Dus... Toen ik de envelop wou openen voor mijn vliegtijden zag ik direct mijn bestemming Turijn opzich hardstikke leuk maar vlieg zaterdag ochtend al om 9 uur ... Bij opverassing

Jammer dat je je bestemming al zag -O-
Maar 9.00 is op zich een mooie vliegtijd, toch?

Ja zaterdag vlieg ik dus terug...
Nou , die zat op een kaart geplakt in de envelop beetje gek je moet ook zelf inchecken dus je moet wel eerder hem openen .

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 19:49

Oh, ik dacht dat je zaterdag heen ging _O-
Wel jammer dat je zo vroeg terug vliegt!

turtlelito
Berichten: 1691
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 20:54

Op de site van opverrassing.nl staat ook dat je een week van tevoren de bestemming doorkrijgt.... Zij werken schijnbaar anders dan srprs.me, die natuurlijk de 'verrassingskaart met krascode' promoot.

En welke soort reis had je geboekt? Als je Citystroll hebt geboekt vind ik het erg raar dat je zo vroeg al terug vliegt, dan heb je echt niets meer aan je dag. By Cheaply: ja, dan weet je dat je dat risico loopt.....

Maar toch heel veel plezier!

Michelle_96
Berichten: 1860
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:01

Wij (vriendin en ik) gaan 7 augustus 4 dagen een broek trip doen. En vandaag hoorden wij dat we vanaf Schiphol vliegen en de handbagage met standaard maat en 12 kilo zijn! Dus neem aan dat wel ervan uit kunnen gaan dat wel met KLM vliegen :)

We moeten rond uur of 3 op Schiphol zijn en zijn rond 7 uur s'avonds weer terug dus best tevreden mee.

My son Daxx
:¨·.·¨:
`·.
Inhale the future, exhale the past

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, amy495, Avanti, Babsiej, c_alsemgeest, Capriootje, Evi84, IASCrawler, Jadero, Kabayo, mvdende, Plus_en_Min, TamaraFloor, thequeensmum en 79 bezoekers