Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:57

CarpeDiem_ schreef:
Djilna schreef:
Wat voor reis heb je geboekt CarpeDiem? Spannend!

5 dagen sunsation :)
Had ook wel 8 gewild maar dan was de eerste optie dat ik pas 16 juni terug ben en moet 17 juni weer 08.00 werken, wil niet het risico nemen pas die ochtend/nacht te landen of vertraging met een vlucht op te lopen

Dat heb ik een keer gehad en het is inderdaad geen pretje... Zou zondagavond rond 11 uur landen op Schiphol, moest maandagochtend weer om 7 uur in de winkel staan. Het idee was om nog gewoon de trein te pakken en dan rustig nog rond de 6 uur te kunnen slapen. Helaas, dik 2.5 uur vertraging dus laatste trein gemist, en mn telefoon was ook nog eens gejat, waardoor ik geen wekker kon zetten en dus ook eigenlijk niet kon gaan slapen :+

CarpeDiem_
Berichten: 2539
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Kop van NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:00

Emmaa_ schreef:
Dat heb ik een keer gehad en het is inderdaad geen pretje... Zou zondagavond rond 11 uur landen op Schiphol, moest maandagochtend weer om 7 uur in de winkel staan. Het idee was om nog gewoon de trein te pakken en dan rustig nog rond de 6 uur te kunnen slapen. Helaas, dik 2.5 uur vertraging dus laatste trein gemist, en mn telefoon was ook nog eens gejat, waardoor ik geen wekker kon zetten en dus ook eigenlijk niet kon gaan slapen :+

Ja precies! Lijkt me echt niet tof :=

Fredt
Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:08

Nou wij zijn terug vanuit Sicilië!
Wat een gave ervaring! We hadden een heerlijk B&B (mét ontbijt dus ) een straatje naast de cathedraal midden in het centrum. Het was bij aankomst een donker steegje met alleen maar rolluiken. Beetje twijfelend liepen we het straatje in. De B&B was op de 1ste verdieping. Super netjes en groot! Eigenaren waren een hele leuke familie. Alles was perfect verzorgd. Hij legde gelijk uit waarom het zo'n "raar" steegje was.. Hier was namelijk elke ochtend markt. Nou dat hebben we gezien! Wat een prachtig tafereel zo onder ons balkon. De hele straat vol met verse producten uit de streek. Heel kleurrijk en gezellig!

Het stadje was zelf niet heel bijzonder. Maar wij hebben ons door wat locale via kleine steegjes en rare trappenhuizen laten leiden naar een restaurant bovenin een gebouw met uitzicht over de pleinen. Hier kregen we ons eigen balkonnetje met een tafeltje. Het is dat ik met een vriendin was... Maar ontzettend romantisch ..
We hebben verder lekker fietsen gehuurd en wat langs de kust gefietst en van het lekkere weer genoten. Vandaag nog met een local naar de vulkaan de Etna gereden. Hier wat gewandeld en een grot in geweest. Nog paar kustplaatsjes bekeken en toen afgezet bij de luchthaven.
Wat een ervaring!!! Ik wil alweer boeken haha!!

» Never give up on the things that make you smile..

Djilna
Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:25

Klinkt super!

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Grit
Berichten: 6143
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:30

Het overstapdrama hebben wij afgelopen dinsdag meegemaakt. We hadden maar 45 minuten, vliegtuig vertrok te laat, stopte niet aan een gate, maar we werden met een bus naar de vertrekhal vervoerd. Samen met een ander stel nog gerend, maar het was een kansloze actie.
Uiteindelijk om 22.30u met een touringbus vol gestrande mensen (van allerlei vluchten) zonder koffers naar een hotel in Rome gegaan, waar om 23u nog een warm buffet voor ons werd geopend.
Om 5.30u de wake-up call :O Vervolgens met weer vertraging op Schiphol aangekomen en daar bleken de koffers nog in Rome te zijn achtergebleven. Die zijn donderdag bij ons afgeleverd.
Uiteindelijk zo'n 13 uur later thuis dan gepland.


Klinkt goed Fredt! Jullie hebben de tijd optimaal benut :j
Was dat het plein waar ook de Mc Donalds zat?

Afgelopen dinsdag zijn wij terug gekomen uit Catania. De stad zelf vonden we niks, vooral veel verkeer en getoeter, dat hadden we in een dag wel gezien. We hebben met de huurauto een paar mooie plekken buiten Catania opgezocht. Het weer was perfect, een zonnige 24 graden.

Niks mis mee {:}
[ img ]

Fredt
Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:55

Wat een drama grit met de overstap! Gelukkig heb je zo te zien net zulk lekker weer gehad!
Nee de McDonalds zat bij het busstation. Wij zaten echt op kruipafstand van de Cathedraal. Aan de overkant zaten wat restaurantjes en daar een straatje dus in.

Stukje uitzicht vanaf balkon:
[ img ]


[ img ]


En nog wat andere foto's voor een korte impressie;

Prachtige kust!
[ img ]


[ img ]

De vulkaan Etna
[ img ]

Een lava grot in
[ img ]

» Never give up on the things that make you smile..

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 06:25

Woeh, dat ziet er leuk uit! Gave bestemming! Jammer van het overstapgedoe bij een van jullie..

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 09:42

Gister hoorde ik hierover van een vriendin! Ik lees graag mee omdat mijn vriend en ik er nu ook naar aan het kijken zijn :)

zonnebloem18
Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 10:23

Wow Fredt wat een mooie plaatjes.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

96Laura
Berichten: 534
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Naast de buren :D

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:16

Is het verstandig om nu al te boeken voor oktober? Ik wil het mijn vriend namelijk voor zn verjaardag geven, maar als de prijzen niet enorm stijgen wacht ik liever nog even..

ǝſ uɐv uǝvoqǝtsrǝpuo uǝq
[JITP] We are the perfect two
rust zacht lieve puck (26-08-'11)

zonnebloem18
Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:16

Hoe dichterbij de datum hoe duurder het wordt heb begrepen.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

96Laura
Berichten: 534
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Naast de buren :D

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:17

Hmm oke, er staan nu namelijk nog wel broke trips voor €130. Snel boeken dus :D

ǝſ uɐv uǝvoqǝtsrǝpuo uǝq
[JITP] We are the perfect two
rust zacht lieve puck (26-08-'11)

Ramiro
Berichten: 797
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:28

wat een leuk idee, vanavond maar ns even overleggen of we dit in september ook kunnen gaan doen :D

27-9-19 <3 13-06-22 [&]

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:14

Ik lees net op facebook dat je tot 2 juni nog broke-trips kunt boeken waarbij je gegarandeerd een eigen kamer krijgt. Boek je daarna, dan moet je je kamer delen met andere reizigers.

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:21

Ik las het ook. Dan vind ik het een dure trip! Slaapzalen op hostels zijn echt goedkoop te boeken..


Djilna
Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:29

Moet je trouwens meteen betalen als je via hun boekt of betaal je een deel aan? Zal wel direct het hele bedrag, maar dacht check het even.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:33

dondeyne schreef:
Ik las het ook. Dan vind ik het een dure trip! Slaapzalen op hostels zijn echt goedkoop te boeken..


Vind ik ook. Als je kijkt wat die tickets kosten....da's echt bijna niks. Dan hou je nog genoeg over voor een 2-persoonskamer voor een paar nachten.

Ik ga écht niet in een hostel, ik moet er niet aan denken. Ik denk dat ik voortaan gewoon mijn moeder vraag een verrassing voor ons te boeken. :D

zonnebloem18
Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:34

Wellicht wordt de Broke vanaf dan ook goedkoper?

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:12

Ik denk dat de broke trip dan inderdaad goedkoper zal worden, of dat je verder kan reizen. :D Anders kan je beter een city trip boeken..

Daarnaast is het natuurlijk dan wel écht Broke. Genoeg mensen die het super leuk vinden dat eens te ervaren. Ik zou het geen probleem vinden in ieder geval. :D Als ik dan voor 100/130 p.p op vakantie kan. :))

96Laura
Berichten: 534
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Naast de buren :D

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 19:22

Oh oliebol dan moet ik daar maar eens over mailen. Weinig zin om met mn vriend en 10 anderen een kamer te delen haha

ǝſ uɐv uǝvoqǝtsrǝpuo uǝq
[JITP] We are the perfect two
rust zacht lieve puck (26-08-'11)

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 12:00

Ik en mijn vriend hebben net de city trippen geboekt! *\o/*

Ik zat zelf heel erg te twijfelen tussen de broke en de city tripping. Dus ik betaal de prijs van de broke en mn vriend de rest als examen cadeautje :) We vertrekken 19 juni dus het is al in zicht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 12:02

Als je voor vanmiddag 17:00 boekt bij Broke heb je nog een eigen kamer :) pas na 17:00 komt het nieuwe type Broke op de site.

xMyrth
Berichten: 2795
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 12:07

als ik met vriendlief op vakantie zou gaan, zou ik geen kamer willen delen :=
daar hoort toch wel een eigen kamer bij :')

maar met een vriendin zou ik het niet zo erg vinden haha.

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 12:15

Ik zat voornamelijk te twijfelen door de vluchttijden bij de broke, vind t wel fijn om vroeg weg te gaan en avonds weer terug te komen. Dus dat is geregeld nu :)

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 12:40

Het lijkt mij ook niet fijn om op een slaapzaal te moeten :n
Ben wat dat betreft redelijk gesteld op mijn privacy.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clairtje_Sun, douschka, Furst, Joesje, Lian, LouLouB, purny, redbutton, roosjenat, Sannek90, SennaS, siloux, Utixo en 62 bezoekers