Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
domosan

Berichten: 250
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Drempt

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:18

Ik ben gisteren ook weer teruggekomen uit Bordeaux. Net en schoon hotel, weinig luxe maar wel netjes :j Bad en douche, en keukentje met koelkast en diepvries erin. 1 minuut lopen vanaf het hotel was het tramstation waar vanaf 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds elke 3 minuten een tram stopte, en buiten die tijden om de 10 minuten. Erg handig en ook goedkoop. Met de tram was het zo'n 10 minuten naar het centrum dus dat was prima! Een citypass voor 25.- voor 2 dagen gekocht waarmee je naar veel musea en ook de bustour gratis toegang kreeg en gratis met het openbaar vervoer kon reizen. Was een erg leuk weekend! (En lekker gegeten in het centrum :9 )

Shadow0

Berichten: 43500
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:27

Klinkt goed domosan! Zo'n citypass klinkt trouwens ideaal :j

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:52

Ben een beetje aan het balen dat het alweer over is en dat het weer in NL niet helemaal vergelijkbaar is. :')
Ik zal even kijken naar foto's, hoe ik die handig kan neerzetten.

We gaan misschien nog een stedentrip boeken! Het ernaar uitkijken is zo leuk namelijk. :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:13

Niniane, wat fijn dat het zo leuk was in Lyon! :D

Wat betreft de locatie van je hotel, ik denk dat je (zeker voor dit bedrag) niet kan verwachten dat je écht in het centrum zit. Het is juist super leuk om met de metro/tram te gaan! Daarnaast zit je in Lyon in principe overal in het centrum, alleen niet altijd bij de winkels. Het is daar natuurlijk ook erg groot. :P Denk ook inderdaad dat als je dicht bij Galeries Lafayette zit je toch wel vrij dicht in het centrum zit..
Jammer van je hotel! Moet zeggen dat je in Frankrijk wel anders zit qua luxe, daar is alles vrij oud! Tenminste, wij hebben ook vaak niet de nieuwste douchegordijnen etc. gehad.

Super fijn dat jullie verder wel een heerlijk verblijf hebben gehad! :D

Klinkt heerlijk Domosan! Fijn dat jullie je hebben vermaakt. :D


Ik ben weer terug uit Manchester en heb het daar echt heerlijk gehad! We kregen in ons hotel zelfs een heerlijk ontbijt iedere ochtend. Kamer was hartstikke netjes en keken vanuit daar uit op het voetbalstadion. :P We zaten in een wijk van Manchester en hebben daar de eerste dag rondgelopen en gegeten. Heerlijk! <3

Op 5/10 minuten de andere kant op lopen was de tram waarmee je echt overal naar toe kon gaan! Dus elke dag een family day ticket gehaald. Konden we voor 8 euro of zo (omgerekend) onbeperkt de hele dag rondreizen met de trein. We zijn dus lekker overal heen geweest! Wij zaten ook niet 'echt' in het centrum, maar ik vond het juist heerlijk zo. En die mensen in Engeland zijn zo fijn behulpzaam! Heb er echt een leuke tijd gehad. Zeker een aanrader. :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:13

Ha Deetjeeuh ik denk dat jullie dan in hetzelfde hotel zaten als wij! Was dat van Holiday Inn? :)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:17

Ja, dat was inderdaad Holiday Inn! :D Waar hebben jullie gegeten?

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:20

Oh ik vond dat ook echt een fijn hotel inderdaad, zeker het ontbijt haha. O:)
'S avonds gegeten bedoel je? Een keer aan de overkant bij ... & .... (twee namen haha), omdat wij op de maandag laat aankwamen i.v.m. vertraging van het vliegtuig. En dinsdags ergens in een random pub. Was wel lekker, fish & chips natuurlijk. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:24

Inderdaad! Oh wat zat ik vol van dat ontbijt hahaha. Maar de witte bonen met tomatensaus ging me toch wel echt te ver. :') De wifi was ook fijn!

Frankie & Bennie's? Tenminste, ervanuit gaande dat je bij de tram tegenover bedoelt. Verder ken ik er geen tegenover het hotel (Alleen bee? Iets met veel vlees) of met 2 namen. :P

Oeh lekker! :D Wij aten bij Prezzo de eerste dag, daar was het écht lekker. :9k

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:03

Ja Frankie & Bennie inderdaad, tegenover de tram ja. Niet de Beefeater haha, ik dacht eerst dat daar stond Beeftheater. :')
Oh, die ga ik voor de volgende keer onthouden haha!
Was het reuzenrad ding bij jullie open of niet? :)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:10

Hahhaha, ik vond het ook al een vreemde naam ja. :') Frankie & Bennie's was ons aangeraden bij zo'n man die ons met de tram hielp, dus toen daar maar gaan eten!

Reuzenrad was bij ons helaas niet open. Wel waren er een heleboel onwijs goede straatmuzikanten dus dat was echt leuk! We zijn wel bij de Cathedral geweest, door die man werd ons inderdaad hetzelfde restaurantje aangeraden als jij zei. (Ik dacht dat jij het was?) alleen we hadden voor daarna al een high tea gepland dus dat deden we maar even niet. :P Dat is trouwens ook echt een aanrader!

Schuur_

Berichten: 4874
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 20:20

Ik heb eigenlijk een vraagje over de citytrips. 3 dagen, dat houdt dan 2 nachten in? Ik vind het nergens op de site?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 20:21

Schuur_ schreef:
Ik heb eigenlijk een vraagje over de citytrips. 3 dagen, dat houdt dan 2 nachten in? Ik vind het nergens op de site?

Ja, inderdaad! :j

Tenminste wij boekten 4 dagen en daarbij 3 nachten. :P

3 dagen vind ik persoonlijk wel erg kort... Dan heb je maar 1 echte dag, dus ik zou 4 dagen aanraden. :) Kan je tenminste een heleboel leuke dingen doen!

Schuur_

Berichten: 4874
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:59

Inderdaad maar het is voor samen met een vriendin te gaan en zij kan haar kindjes niet te lang missen ;)

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 22:38

Ik heb 3 dagen gedaan, dus inderdaad 2 nachten. Was voor ons wel prima. Onze vliegtijden waren echt heel prettig. We vertrokken vroeg weg uit Nederland en gingen pas in de avond weer terugvliegen dus we hebben niet het gevoel gehad dat we verloren dagen hebben gehad. Plus, we hebben zoveel gelopen dat we echt kapot waren. :P

meeikk

Berichten: 2610
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:01


Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:43

Niniane, ik was inderdaad ook echt kapot na die 4 dagen hahaha. :')

Meeikk, leuk! Ik ga volgen. :))

meeikk

Berichten: 2610
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:37

De voorspellingen worden steeds warmer, ben echt super benieuwd waar we heen gaan! *\%/*

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 11:18

Spannend! Vanaf welke luchthaven vertrekken jullie?

meeikk

Berichten: 2610
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:44

Schiphol, we moeten er om 05:00 zijn!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:05

Misschien kom je wel bij mij door de check :):) Ben rond dat tijdstip aan 't werk!

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:06

Ik ben blij met dit topic en volg het al een tijdje. Alleen hadden wij onze vakantie al geboekt en zou het iets voor een andere keer kunnen zijn.

Nu hebben we helaas onze reis naar Amerika door verschillende omstandigheden moeten annuleren. Maar we willen er wel echt even tussenuit om de zinnen te verzetten. Ik ben een regeltante en controlfreak, maar ook dat komt nu even niet uit. Dus surprise me is de ideale oplossing.
Gewoon even weg en niet teveel regelen en plannen, ben zo nieuwsgierig :):)

We vertrekken donderdag 21 mei.

meeikk

Berichten: 2610
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:48

Dreamy schreef:
Misschien kom je wel bij mij door de check :):) Ben rond dat tijdstip aan 't werk!


:):) ik zal zodra ik het weet neerzetten waar we heen gaan!

Kiwipitje

Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 09:58

Mij lijkt dit echt geweldig dus volg dit topic ook al een tijdje. Zou bijvoorbeeld wel eens buiten het seizoen sunsation willen doen, maar ben benieuwd waar je dan o.a. terecht komt. Griekenland in december is natuurlijk nog niet echt sunsation.. wie heeft dit wel eens gedaan?

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:54

-O-
Ik had een surprise.me op maat aangevraagd. Reactie bleef uit, hier achteraan moeten gaan. Vervolgens werd alles in gang gezet en heb ik overal zo snel mogelijk op gereageerd (gegevens doorgeven enz.) en direct betaald (alles binnen 24 uur).
Nu een dag later krijg ik bericht dat ze vanmorgen wilden boeken, maar dat de vlucht duurder was geworden. 160 euro extra voor 2 personen. En dat is veel op het afgesproken bedrag en ik kreeg gisteren al de bevestiging dat mijn betaling binnen was. Waarom dan een dag later pas boeken?

Contact gehad en op dat laatste niet echt reactie gehad. Ze gaan kijken naar een andere optie en daar hoor ik dan later meer over. Afwachten of er een vergelijkbaar alternatief is.

dondeyne

Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 15:13

Dat is jammer Grit, maar begrijp dat ze niet alles onmiddelijk boeken en ook niet zomaar 160 euro toeleggen..

Ik heb gisteren contact gehad over een eventuele world wide city trip alleen, maar heb besloten dat ik toch zelf ga boeken i.v.m. mijn gevoel van veiligheid :) Vind het toch lastig om ook buiten Europa als meid alleen alles uit handen te geven..