Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:17

Denk dat ze sowieso wel kijken naar waar je woont en wat het makkelijkste is om vanuit te vliegen?

Lissabon lijkt me echt geweldig. Wij hebben ook echt verzocht om ergens heen te gaan waar het warm is dus hopelijk wordt dat zuidelijk Europa of een mooie stad meer richting het oosten.

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:30

Lissabon is inderdaad prachtig. We hebben al vrij veel steden gezien maar vind het totaal niet erg om ergens terecht te komen waar we al bekend zijn.. dan moet het zo zijn en we vermaken ons toch wel :)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:06

Bij mij zou het er heel erg aan liggen welke stad het is trouwens. Zou er echt niet van gediend zijn om in Londen of Parijs terecht te komen, al weet ik wel dat ze juist niet naar dat soort bestemmingen vliegen. Vind Lissabon ook al niet zo 'apart' eigenlijk, en zou met Manchester persoonlijk ook niet super blij zijn.. Maar wie weet. Soms kom je ergens terecht en dan blijkt het super leuk te zijn

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:44

Manchester en Marseille staan ook niet op mijn lijstje maar zou het niet erg vinden als we er uiteindelijk terecht komen. Net als dat ik ook liever zomerweer zou hebben. De bedoeling is uiteindelijk toch dat je ergens komt waar je zelf niet zo snel zou boeken :) Als je veel voorkeuren hebt, kun je beter een eigen reis boeken om teleurstellingen te voorkomen denk ik..

Elise_K
Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:04

Je moet je er gewoon niets van voorstellen en overal voor open staan, dan is het altijd leuk :j
Ik had alleen opgegeven geen benelux en Frankrijk omdat we daar samen al vaak heen waren geweest, en Wenen omdat we daar ook al eens een lang weekend waren geweest :)

Gerrits Fabrio RW (Krack C x Gribaldi) : B+10 |PR: 197| L1+11 |PR: 210| L2+10 |PR:197| M1+13 |PR:206,5| M2+10 |PR:197,5| Z1+12 |PR:233.5| Z2+10 |PR:220| ZZL+1 |PR:213,5|
SGW: B+17 Springen: B*

Shadow0
Berichten: 43433
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:10

Ja, dat denk ik ook. Ik vind het wel erg grappig trouwens om te zien hoe mensen in eerste instantie beginnen met 'wat leuk' en daarna 'maar....' Loslaten is nog niet zo makkelijk :P

(En tegelijkertijd... 'maar' ik zou ook niet naar Barcelona willen, want dat heb ik al twee keer gezien. Dat zou ook iets kunnen zijn om uit je comfort zone te stappen en dat dan op een andere manier zo'n stad te beleven, 'maar' dat zou ik zeker niet makkelijk vinden :) )

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:24

Ik vind het heerlijk, geen stress naar het zoeken van een land, geen stress naar het zoeken van een hotel. Echt super fijn!! :D

Moet wel zeggen dat wij best wat hebben opgegeven qua voorkeuren.. Geen Nederland, Belgie, Duitsland of Frankrijk. En geen Venetië. Daarbij nog een reeks landen waarbij de veiligheid gewoon nu niet goed is. Dat vonden vooral mijn ouders belangrijk, als we alleen weg gaan én niet weten waarheen, dat we dan wel veilig zitten. Ondanks dat ze ons echt niet naar een onveilige plek zullen sturen. Maarrrr, er zijn nog een heleboel landen en steden over!

dormy
Berichten: 458
Geregistreerd: 23-08-07

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:32

Ik denk niet dat ze daar rekening mee houden Niniane, aangezien wij vanaf Eindhoven vliegen en ik uit Oost-Groningen kom :P

Ergens vind ik het wel een beetje jammer als het wel Manchester is, omdat ik daar de zomervakantie van 2013 heb doorgebracht voor mijn studie. Dus dan is het niet meer "onbekend". Ben helemaal vergeten die stad ook op te geven, omdat dat ik dat toen niet echt als een "vakantie" zag. :P Maar goed het maakt mij ook niet uit, weet ik in ieder geval direct de leuke kroegen te vinden haha.

Uiteindelijk maakt het mij eigenlijk niet uit waar we terecht komen, omdat het overal mooi kan zijn! Het is net wat je er zelf van maakt.

Voor de geïnteresseerden, dit is onze link: https://srprs.me/jon-kim-gaan-20-apr-op-vakantie/

Eigen paard sinds 25-02-2013: Aisha!!

Yessy
Berichten: 23008
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:42

Dormy die temperaturen komen toch helemaal niet overeen met Manchester?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:43

Dormy, het is inderdaad zo leuk als dat je er zelf van maakt! :D
Ik ga met jullie mee volgen!

Oohhh, zo spannend! Ik ga al over 2 weken 4 dagen met mijn moeder weg. *\o/*

Jennifuur
Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:47

Als het wel Manchester is; ik ben er ook, met school :')

dormy
Berichten: 458
Geregistreerd: 23-08-07

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:34

@ Yessy, ik zie dat de weersvoorspelling op de srprs me pagina steeds verandert. Blijft spannend zo haha.

Eigen paard sinds 25-02-2013: Aisha!!


miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:58

Als je vanaf Eindhoven vliegt is het dus nog best te voorspellen met vluchttijden en weerbericht. Dat is eigenlijk wel jammer. Net ook al even zitten koekeloeren bij die van Dondeyne, je kunt al best wat dingen zien maar dat moet je eigenlijk helemaal niet willen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:30

dormy schreef:
Ik denk niet dat ze daar rekening mee houden Niniane, aangezien wij vanaf Eindhoven vliegen en ik uit Oost-Groningen kom :P

Ergens vind ik het wel een beetje jammer als het wel Manchester is, omdat ik daar de zomervakantie van 2013 heb doorgebracht voor mijn studie. Dus dan is het niet meer "onbekend". Ben helemaal vergeten die stad ook op te geven, omdat dat ik dat toen niet echt als een "vakantie" zag. :P Maar goed het maakt mij ook niet uit, weet ik in ieder geval direct de leuke kroegen te vinden haha.

Uiteindelijk maakt het mij eigenlijk niet uit waar we terecht komen, omdat het overal mooi kan zijn! Het is net wat je er zelf van maakt.

Voor de geïnteresseerden, dit is onze link: https://srprs.me/jon-kim-gaan-20-apr-op-vakantie/

Grappig, jullie moeten dezelfde dag en tijd als wij aanwezig zijn. :D

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:25

Wie weet gaan jullie dezelfde kant op!

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:53

Maaike, ik heb niet gekeken en zou graag willen dat het echt een verrassing blijft dus liever niks zeggen :)

Wat een voorkeuren hier allemaal! Wij dus echt alleen Italië omdat mijn ouders daar wonen. Nogmaals, wij zijn al in veel steden geweest (barcelona al twee keer ruim een week, berlijn vorig jaar zelfs twee keer) maar ik vind het geweldige steden en zou het ook prachtig vinden als we daar weer terecht komen. Het gaat mij er juist om dat ik een keer niet tot in den treuren ga voorbereiden en gewoon kan genieten van het moment ipv driehonderd dingen te moeten zien :)

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:40

Waah spannend! Wij hebben net ons weerbericht gehoord; vier dagen redelijk zonnig met 13 graden! :D

miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 13:51

Ik zeg uiteraard niks Dondeyne! vind het juist knap om niet te gaan googelen!
Zonnig klinkt goed!

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 14:42

Ik wil graag een broke trip doen, maar even praktisch gezien; in een hostel, deel je daar niet vaak de wc en badkamer?

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:03

Vaak, maar dat hoeft niet. Er zijn ook steeds meer hostels met privéfaciliteiten voor een aantal kamers.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:12

vuurneon schreef:
Ik wil graag een broke trip doen, maar even praktisch gezien; in een hostel, deel je daar niet vaak de wc en badkamer?

Bij srprs.me krijg je altijd een eigen kamer en badkamer. :D Ook met de broke trip. :j

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:19

Ooooo oke :D dan durf ik het wel aan haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:21

vuurneon schreef:
Ooooo oke :D dan durf ik het wel aan haha

Dat hadden wij inderdaad ook, maar ook wij durven het aan! :D

NNC_
Berichten: 92
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:23

Ik had ook de broke en wij moesten wel de wc delen. Gelukkig wel een eigen badkamer.

dormy
Berichten: 458
Geregistreerd: 23-08-07

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 15:34

Manchester it is! Nu nog wachten op het vliegtuig.

Eigen paard sinds 25-02-2013: Aisha!!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers