Pretparken & uitjes.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
laliz
Berichten: 2197
Geregistreerd: 24-06-05
Woonplaats: Randstad

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:02

Fort Fun in Sauerland


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:06

Britta31 schreef:
Ja,de zweefmolen in de toren van Kalkar is wel een uitdaging.Behoorlijk eng.Mijn dochters van 12 en 14 vinden het geweldig en een mooi uitzicht als je boven de toren uitkomt vliegen.

Ik ben gewoon te oud om er van te genieten :') , liever een heteluchtballon over die omgeving. Zie het nog , ik wou zo graag eruit dat vergeet ik niet meer en was best mooi hoor maar dat is dan alles :Y)

_Marjon_
Berichten: 10654
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 23:15

Als je een 1e keer naar Europapark gaat zou ik echt 3 dagen gaan. Dan kun je alle attracties en shows goed bekijken. Want er zijn ook zoveel shows. Heb er zelf ook nog een aantal niet gezien. Zelf gek van de abba/waterloo show in het theater in Engeland, en de show in de Arena in Spanje :D.
Qua attracties zou het misschien kunnen op 1 dag als er geen lange rijen zijn, anders ben je daar ook al 2 dagen mee bezig ;).
Wat er ook echt bij hoort vind ik, is, waar je ook logeert, een drankje doen in 1 van de bars in de hotels.
Ze hebben daar een enorme drankenkaart met heeeerlijke cocktails. Mijn favoriete bar is de Bar Buena Vista in hotel Castillo Alcazar. Of in 1 van de hoekjes van de Colosseo bar (boven). Mocht je ook uitgebreid willen eten zijn de buffetten in de hotels ook geweldig.

Als ik deze zomer kan gaan ga ik zeker proberen of er nog een plekje is in een van de EP hotels. Heeft voor mij toch een meerwaarde :o. Maar goed je betaald ook wel wat meer.



Fijn dat Phantasialand leuk was, het is inderdaad niet zo groot he. Chiapas is zo leuk. Is 1 van mijn favorieten daar naast Black Mamba.

Nog 2 weken en ik mag weer aan het werk bij het mooiste park van Nederland :D :D. Zit al zo lang thuis met verlof. Het zal wel moeilijk zijn ons kleine meisje achter te laten en te gaan werken, maar aan de andere kant heb ik ook ontzettend leuk werk, dat scheelt :P.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-15 00:57

Ik raad inderdaad voor europapark 2 of 3 dagen aan, ligt aan de drukte. Wij verbleven zelf op een camping in de buurt.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 05:10

Ow ik weet niet of dat achtbaan restaurant nog in Europapark er nog is. Dat is echt hilarisch!

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


Erin
Berichten: 1591
Geregistreerd: 26-06-14

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 07:41

Ik zag op de site van Europapark wel zoiets, dus neem aan dat 'ie er nog is :D

Don't waste your time
Or time will waste you.

_Marjon_
Berichten: 10654
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:41

Ja foodloop. Ik vind het niet bijzonder maar wel eens grappig om te zien.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:10

Vind het concept hilarisch. Eten was niet slecht :)
Vooral voor kinderen erg leuk :) weer eens wat anders :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-15 16:44

Stonden wel enorme rijen toen ik er was! :=

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 16:57

Bij ons ook. Maar allemaal grote groepen. Toen werd er geroepen wie er met twee was en mochten we langs de rij :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:15

_Marjon_ schreef:
Als je een 1e keer naar Europapark gaat zou ik echt 3 dagen gaan. Dan kun je alle attracties en shows goed bekijken. Want er zijn ook zoveel shows. Heb er zelf ook nog een aantal niet gezien. Zelf gek van de abba/waterloo show in het theater in Engeland, en de show in de Arena in Spanje :D.
Qua attracties zou het misschien kunnen op 1 dag als er geen lange rijen zijn, anders ben je daar ook al 2 dagen mee bezig ;).
Wat er ook echt bij hoort vind ik, is, waar je ook logeert, een drankje doen in 1 van de bars in de hotels.
Ze hebben daar een enorme drankenkaart met heeeerlijke cocktails. Mijn favoriete bar is de Bar Buena Vista in hotel Castillo Alcazar. Of in 1 van de hoekjes van de Colosseo bar (boven). Mocht je ook uitgebreid willen eten zijn de buffetten in de hotels ook geweldig.

Als ik deze zomer kan gaan ga ik zeker proberen of er nog een plekje is in een van de EP hotels. Heeft voor mij toch een meerwaarde :o. Maar goed je betaald ook wel wat meer.


Dank voor de uitgebreide reactie! :)
Nog aanraders qua hotels in de buurt? Denk dat wij namelijk buiten het park zullen verblijven, gezien we voor as low budget as possible zullen gaan.

_Marjon_
Berichten: 10654
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:06

In Rust zelf heb ik bij hotel Arndt geslapen, is niet grootmaar we prima :-)

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

dalena
Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 19:38

Gisteren naar Toverland geweest!
Troy en Dwervelwind blijven leuk! :D
Ook nog in de Blitzbahn geweest! Was leuk (vooral het begin *D )

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-15 21:04

Had gelezen dat vooral de wachtrij erg leuk is!

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

_Marjon_
Berichten: 10654
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:20

De Blitzbahn is toch gekomen ver vervanging van die soort rodelbaan de Woudracer?

Vandaag is de 1e trein van 'onze' Baron gearriveerd :D. Hopelijk zullen we 1e testritten snel volgen.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

_Patriesz
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:04

Leuk topic!
19+20 mei gaan wij naar Europapark, ontzettend veel zin in! :D
Wat ook nog op ons lijstje staat is Cedar Point, daarvoor moeten we nog even sparen :+

Caprice :+:

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12708
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:37

Leuk topic dit! Vanuit mijn werk kan ik voordelig naar redelijk veel parken in Nederland (http://www.clubvanelf.nl/leden/) , zal dit jaar dus ook wel vaak gebeuren denk ik *D

_Marjon_
Berichten: 10654
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:03

Werk je dan ook bij een attractie(park) of dierentuin Mjetterd?

Vanuit de Efteling kan ik ook veel parken voordelig bezoeken. Sowieso hetzelfde als de abonnementhouders + nog wat extra's.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12708
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:10

_Marjon_ schreef:
Werk je dan ook bij een attractie(park) of dierentuin Mjetterd?

Vanuit de Efteling kan ik ook veel parken voordelig bezoeken. Sowieso hetzelfde als de abonnementhouders + nog wat extra's.


Ja, ik werk bij Walibi *\o/*

dalena
Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:20

Dit topic is een beetje dood >;)

Maar wie is er al in Klugheim in Phantasialand geweest?? Het ziet er zo mooi uit! En Taron ziet er echt heel gaaf uit!
Die 2e launch :))

Binnenkort maar naar Phantasialand!

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

EvalynnS
Berichten: 112
Geregistreerd: 05-03-16

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:35

Ik ben een groot fan van pretparken! Ik probeer dan ook wel een paar keer per jaar te gaan :o
Afgelopen jaar voor het eerst met Halloween in Movie Park geweest, was echt super gaaf! En nu hebben ze ook een Walking Dead gebeuren nagebouwd dus daar wil ik binnenkort ook nog heel erg graag heen..

Verder staat Disneyland Parijs nog op de planning bij mij. Ben er nog nooit geweest, maar daar zou ik ook graag met Halloween of met Kerst naartoe willen gaan. En Europapark wil ik ook nog naartoe. Zal wel een midweekje worden :+

Esmee_RS
Berichten: 4860
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:37

Leuk topic! Ik ben al in heel veel pretparken in Europa geweest, vind ik altijd erg leuk :)

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-16 22:44

Ah weer leven in het topic!

Ik ben afgelopen april nog in Phantasialand geweest, zitten kwijlen bij Klugheim!

Heb gelukkig nog een vrijkaartje liggen en dan van het najaar als de grootste drukte voorbij is eens een kijkje nemen, overigens vind ik het wel errĂºg jammer dat er geen inversies inzitten.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Anoniem

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:03

Zus heeft kaartjes voor slagharen gewonnen , ze kon naam bedenken voor een bakje van vernieuwde attractie en ja hoor ze won :') . Nu kan ze erbij zijn als attractie geopend word en geloof het eerste ritje in het bakje met haar verzonnen naam :)

Ik ben zo jaloers :') , zeker nu de loopingstar wegggaat

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-16 11:21

Nou eerlijk... slagharen is niet zo heel veel te beleven weet niet hoe oud jij en je zus zijn?

Ben er 2 jaar terug met m'n toenmalige vriend geweest, wij waren 18&21 en binnen 3 uur zijn we weer naar huis gegaan.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Room_Soesje en 10 bezoekers