Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
geerte
Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:15

Wij hebben ook net de City trip geboekt en ik heb er nu al ontzettend veel zin in. Het is gewoon al leuk om te kunnen zeggen dat je niet weet waar je heen gaat en dan de reacties :')

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:17

Een vriendin en ik willen begin mei weggaan en boeken dan ook deze maand nog. *\o/*
Het wordt voor ons de stedentrip omdat we toch wel wat luxer willen. Wij moeten wel binnen de Schengenlanden blijven i.v.m. haar verblijfsdocumenten maar ook dat kan je heel fijn aangeven bij Srprs.me.
Wel wil ik het liefste naar een warm land in een mooie stad want heb ook een review gelezen over iemand die in Servië terecht kwam en dat lijkt me dan echt niks. :o Weet alleen niet of het stom is om dat aan te geven, omdat je dan wel meteen een specifieke voorkeur aangeeft en je wellicht niet echt buiten je comfort zone gaat.

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:51

Niniane schreef:
Een vriendin en ik willen begin mei weggaan en boeken dan ook deze maand nog. *\o/*
Het wordt voor ons de stedentrip omdat we toch wel wat luxer willen. Wij moeten wel binnen de Schengenlanden blijven i.v.m. haar verblijfsdocumenten maar ook dat kan je heel fijn aangeven bij Srprs.me.
Wel wil ik het liefste naar een warm land in een mooie stad want heb ook een review gelezen over iemand die in Servië terecht kwam en dat lijkt me dan echt niks. :o Weet alleen niet of het stom is om dat aan te geven, omdat je dan wel meteen een specifieke voorkeur aangeeft en je wellicht niet echt buiten je comfort zone gaat.


Maar Servië is toch juist een warm land met mooie steden? :P

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Brainless
Berichten: 29660
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:56

Niniane schreef:
Een vriendin en ik willen begin mei weggaan en boeken dan ook deze maand nog. *\o/*
Het wordt voor ons de stedentrip omdat we toch wel wat luxer willen. Wij moeten wel binnen de Schengenlanden blijven i.v.m. haar verblijfsdocumenten maar ook dat kan je heel fijn aangeven bij Srprs.me.
Wel wil ik het liefste naar een warm land in een mooie stad want heb ook een review gelezen over iemand die in Servië terecht kwam en dat lijkt me dan echt niks. :o Weet alleen niet of het stom is om dat aan te geven, omdat je dan wel meteen een specifieke voorkeur aangeeft en je wellicht niet echt buiten je comfort zone gaat.

Servië is een ontzettend mooi land.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:04

Iedereen ervaart het toch anders? :)

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:09

Durven we ook op specifieke steden te gokken voor Fira? Ik ga voor Helsinki :) (Het zonnetje schijnt er nu wel :)) )

Servie lijkt me ook wel heel interessant ja en lekker buiten de comfort zone.
Maar op zich, als je aangeeft dat je naar een warm land en mooie stad wilt hou je volgens mij genoeg opties open. Ook opties waaraan je misschien helemaal niet hebt gedacht. Dus als je dat graag wilt zou ik dat gewoon lekker invullen :) Je moet natuurlijk wel ergens terecht komen waar je het ook leuk kunt vinden.

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Brainless
Berichten: 29660
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:16

Rebecca schreef:
Iedereen ervaart het toch anders? :)

Ze geeft aan:
"dat lijkt me dan echt niks."
Wat aangeeft dat ze er nog nooit geweest is en dat ze denkt dat het niks is.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

PowerReiner
Berichten: 2116
Geregistreerd: 26-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:19

Niniane schreef:
Een vriendin en ik willen begin mei weggaan en boeken dan ook deze maand nog. *\o/*
Het wordt voor ons de stedentrip omdat we toch wel wat luxer willen. Wij moeten wel binnen de Schengenlanden blijven i.v.m. haar verblijfsdocumenten maar ook dat kan je heel fijn aangeven bij Srprs.me.
Wel wil ik het liefste naar een warm land in een mooie stad want heb ook een review gelezen over iemand die in Servië terecht kwam en dat lijkt me dan echt niks. :o Weet alleen niet of het stom is om dat aan te geven, omdat je dan wel meteen een specifieke voorkeur aangeeft en je wellicht niet echt buiten je comfort zone gaat.


Je mag opmerkingen aangeven toch? Op de website staat volgens mij ook dat je zulke wensen aan mag geven. Als jij liever 25 graden hebt dan 10 graden dan zou ik het lekker bij de opmerkingen zetten.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:31

http://www.modernehippies.nl/travel-rep ... met-srprs/

Ik las een review over Belgrado, Servië en hoewel het vast een hele gave ervaring zal zijn geweest, is dat niet het soort bestemming waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Maar dat is dan ook wel het mooie aan dit concept, omdat je toch ergens heen gaat waar je wellicht nooit aan zou hebben gedacht maar toch echt een toptijd kan hebben. Onbekend maakt onbemind. :j

Letizia
Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:32

Wij gaan ws van de zomer een citytrip doen, vind het een super leuk concept en ben ook heel benieuwd waar we naar toe gestuurd worden! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:15

Niniane schreef:
http://www.modernehippies.nl/travel-rep ... met-srprs/

Ik las een review over Belgrado, Servië en hoewel het vast een hele gave ervaring zal zijn geweest, is dat niet het soort bestemming waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Maar dat is dan ook wel het mooie aan dit concept, omdat je toch ergens heen gaat waar je wellicht nooit aan zou hebben gedacht maar toch echt een toptijd kan hebben. Onbekend maakt onbemind. :j

Stil van , wat is Belgrado verscheurt in al die jaren.. Is wel een heus avontuur lijkt mij

xSwanHeart
Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:20

DieL_Zor schreef:
Durven we ook op specifieke steden te gokken voor Fira? Ik ga voor Helsinki :) (Het zonnetje schijnt er nu wel :)) )

In dat geval: Ik gok op Warschau :j


xLoki
Berichten: 3484
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-15 14:30

Ik gok op Riga of Warschau! :D

Loki Z2+2 (met wedstrijdpensioen)
Maddox (Dream Boy x Uphill) M2+7

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:32

Warschau is al wat warmer dan 5 graden en geen sneeuw toch? Of ben ik nou gek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:42

Emmaa_ schreef:
Warschau is al wat warmer dan 5 graden en geen sneeuw toch? Of ben ik nou gek?


Ik denk....

[ img ]


En het is er nu 5 graden....

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:57

Nee...ik ga toch voor Vilnius. Ik heb een sterk voorgevoel dat het Vilnius wordt voor Fira. :j

xSwanHeart
Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:57

Voor Warschau is er dit weekend sneeuw voorspeld :))

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:00

Hmm jullie zouden toch weleens gelijk kunnen hebben :+

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Fira
Berichten: 1953
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:24

Waaah wat veel reacties. Ik ga zo even één voor één reageren, haha.
MAAR! Aangezien ik zo ontzettend nieuwsgierig ben, heb ik alle bestemmingen waar je vanaf Eindhoven Airport heen kan vliegen, opgezocht! En vergeleken met het weer.

Dit zijn de bestemming vanaf Eindhoven Airport:
Citaat:
Alghero (Sardinië) Alicante Antalya
Arrecife (Lanzarote)Athene Barcelona
Belgrado Berlijn Bodrum
Boekarest Bologna Brno
Budapest Carcassonne Catania
Cluj - Napoca Corfu Dalaman
Debrecen Dublin Faro
Fez Gdánsk Girona (Barcelona)
Hurghada Ibiza Innsbruck
Istanbul Katowice Kopenhagen
Kos Krakau Kreta
Las Palmas Lissabon London Stansted
Lourdes Madrid Malaga
Malta Manchester Marrakesh
Marsa Alam Marseille Milan Bergamo
Murcia Nador Napels
Nice Palma (Mallorca) Pisa
Porto Poznań Reus (Barcelona)
Rhodos Riga Rome
Salzburg Sevilla Skopje
Sofia Tenerife Trapani (Sicilië)
Turijn Tuzla Valencia
Venetië Vilnius Warschau
Wrocław Zakynthos


Een hele lijst dus! Nu val 80% al af omdat het te warm is.
Ik gok op Warschau, Krakau of Kopenhagen! Rest moet ik nog even met het weer vergelijken! :))
(Wat ik nu ga doen, want ik ben nieuwsgierig)

Dit is trouwens onze link! https://srprs.me/emma-rens-gaan-13-mrt-op-vakantie/

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:25

Haha dat jij het wilt weten joh! Ik zou juist echt voor de verassing gaan en gewoon wachten tot op het vliegveld :D

Fira
Berichten: 1953
Geregistreerd: 30-10-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:26

Ik heb een beetje voorpret :')
Het blijft gokken natuurlijk! En ik vind dat juist zo leuk!

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:28

Hm ja dat is natuurlijk wel weer zo! :D Ik wil het ook nog steeds een keer doen, maar blijf op zoek naar een partner om het ook daadwerkelijk mee te ondernemen _O-

Fira
Berichten: 1953
Geregistreerd: 30-10-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:32

Als het mij bevalt wil ik wel weer mee hoor! :))
Ik ben je naamgenootje!

Forbiddenpie
Berichten: 583
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Dublin, Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:33

Dublin zal het alvast niet zijn want zover ik weet verwachten we geen sneeuw hier..?
Mijn gok gaat uit naar Wrocław wat echt een fantastische stad is!

geerte
Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:44

Even een vraagje, ik heb vanochtend dus geboekt en betaald en bij het eindscherm stond dat je een mail zou krijgen als bevestiging. Die heb ik nog steeds niet ontvangen. Hadden jullie die al snel of moet ik er even achteraan mailen.

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, Ashleytjuhh, Chantalla, cissy, Domi_94, Doubtless, Eliana, flavlip, Furst, Ineke2, mireilledons, mvdende, perdjes, RenskeFrea, Sanne_zepp, Sourire, Tatjanaa en 95 bezoekers