London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:22

Die moet ik even onthouden Eefske. Voor een volgende keer Londen :j

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4


Eefske
Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:25

Echt een aanrader wat mij betreft :j

Heeeerlijke scones :+:

She believed
She could
So she did

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:08

Qua eten kan ik sowieso het Spaghetti House aanraden, zit volgens mij door heel Londen verspreid. Best goed en heel goedkoop, de laatste keer een 3 gangen menu voor 15 pond gehad geloof ik.

Volgende week heb ik mazzel, dan is er restaurant week in Londen, dus dan kan je veel goedkoop eten.

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:11

Hmm ik zit vanaf Maandag 4 volle dagen in Londen en ga dit even voorleggen aan mijn zus..
Lijkt mij ook heerlijk en idd niet echt belachelijk duur ;)

Dribbel
Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 19:57

Als je beneden de rivier bent dan is Fish in a Tie ook goedkoop en lekker

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads

speedfiets_2
Badass Cowgirl
Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:33

Ik mag dinsdag weer naar Londen *\o/*
iemand aanraders voor een gay bar? ik heb namelijk een paar gay klasgenoten die ook graag naar een goed gay bar willen

Be happy eat a snackkie

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:07

Old Compton steet (Soho) heeft verschillende gay cafe's, bars, restaurants, etc.

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Sabine
Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:58

Als meelezer moet ik toch even melden dat wie écht een bijzondere restaurantervaring wil hebben, naar Assaha Lebanese Traditional Village moet. Het ligt vlakbij Paddington Station. Ik heb hier 4 jaar geleden op mijn 21e verjaardag gegeten, het is echt een ervaring die ik nóóit meer vergeet. Hele bijzondere atmosfeer, we werden als prinsessen behandeld, zó beleefd en zó aardig waren de obers. En niet op een vervelende manier, echt heel erg fijn.
We hebben heerlijk gegeten (geen alcohol gedronken, maar daar hadden we al genoeg van gedronken in de pub :+ ) en echt een geweldige avond gehad. Ik wil er heel graag nog een keer heen!

*Kruipt weer onder meeleessteen :Y)

Nagini
Berichten: 11277
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 12:31

Voor de mensen die in London wonen:
Weten jullie een winkel/keten waar je veel woning spulletjes goedkoop krijgt? Met name rustieke dingen?
http://www.xenos.nl/assortiment/i-love-serie

Iets in de Xenos trant? Ik heb wat dingen nodig om te organizen e.d. maar kan zo niets vinden bij Primark,Poundland of Tiger..
Ik ga binnenkort wel naar Ikea maar dat is vaker zo.. sfeerloos. :)

Online is ook goed!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:38

Ik kom ook weer even uit mijn meeleesmodus.. Heb een (lange) tijd geleden ook hier meegepraat..

In februari ga ik weer naar Londen toe, dit keer met mijn broertje van 15 (hij wilde heel graag naar Londen met werkweek, maar is helaas uitgeloot, dus heb hem beloofd dat wij naar Londen gaan en hebben dus gelijk geboekt). Het is voor hem de eerste keer.

Weet iemand nog echte leuke dingen bijv. leuke eettentjes, leuke bezienswaardigheden waar je niet zo snel opkomt e.d.?

Nagini
Berichten: 11277
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:54

Brick Lane voor indian food.. Plus er hangt een leuke sfeer, ook 's avonds!
Zelfde geldt voor Shoreditch. Allemaal heet artsy enzo.. maar misschien is je broertje nog wat jong daarvoor.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:34

Bedankt voor de tips! Ik ga ze eens googelen!

LaPuraVida
Berichten: 102
Geregistreerd: 16-10-14

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:23

Leuk, een topic over Londen! Ik ga ook graag naar Londen, meestal ga ik zo'n 2x per jaar. Een vriendin is een paar jaar geleden naar Londen verhuisd, dus ik ga haar dan opzoeken.
Ik ben nu net weer een week terug, heb weer genoten :)

Lolacabana
Berichten: 3355
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 13:07

Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Londen, vriendlief en ik hebben gisteren geboekt.
We vliegen 28 december heen en komen 4 januari weer terug. Hebben jullie nog leuke tips voor oud&nieuw? Zag dat je kaartjes moest kopen voor het vuurwerk dit jaar, dus moet dat nog even uitzoeken.

Nee

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:09

Mijn favo vietnamees zit aan Brick lane, Song Que heet het... het groene restaurantje ah einde rechts zeg maar.

_Luce
Berichten: 502
Geregistreerd: 08-06-11
Woonplaats: Katwijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:48

Ik ga van 19 december tot en met 5 januari weer naar Londen, can't wait.. :-)

All that we see or seem, is but a dream within a dream - Edgar Allan Poe (1809 - 1849)

Less is more: -38kg

Nagini
Berichten: 11277
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 17:56

DromenLies schreef:
Mijn favo vietnamees zit aan Brick lane, Song Que heet het... het groene restaurantje ah einde rechts zeg maar.


Oh die ga ik opzoeken. :) Ik houd van vietnamees. :)

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz


Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:49

Je kunt nu via Ticketspy voor €84 4 dagen naar Londen! (Ticket + hotel!)

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Dribbel
Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 00:14

Ik ga 4 en 5 november weer naar Londen. Mijn ouders komen over dus heb 2 dagen vrij gekregen met wat schuiven in mijn uni rooster. Denk dat we China town, british museum en tower of london sowieso gaan doen. Ik moet maar eens een planning maken

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads

Dribbel
Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 13:40

het wordt waarschijnlijik national gallery, china town (eten <3 ) en shoppen rond oxford circus. En naar The Shard voor het uitzicht.

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:15

Ben dit weekend naar de Wallace collection geweest. Echt een aanrader. Audiotour erbij is ook wel aan te bevelen.

xNursiex
Berichten: 1387
Geregistreerd: 14-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:00

Hoi bokkers,

Misschien kunnen jullie mij helpen (en misschien is het antwoord allang gegeven ergens in dit topic ;) )
Mijn vriend & ik willen graag 3 nachten naar Londen, begin december, en nu zoek ik een redelijk betaalbaar hotel. Zo rond de 350 euro totaalprijs. Is dit realistisch en hebben jullie nog een aanrader? Ik zie op de sites echt door de bomen het bos niet meer. Denk ik iets leuks gevonden te hebben; word het weer helemaal afgezeken bij de recensies.
Dus .. help! :o

Dribbel
Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:04

Toevalig in de omgeving van King's Cross? Daar zitten best goedkope hotels, maar soms (vaak) is de kwaliteit echt niet om over naar huis te schrijven (koude douche). Goed de reviews lezen dus.

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads

Rosie
Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:38

Ik heb dit hostel geboekt voor as december: http://www.dutch.hostelworld.com/hostel ... Londen/510

Lijkt me fijn :) wel gewoon een 2 pers kamer geboekt trouwens ipv slaapzaal. Kwam op 335,- pp inclusief retourvlucht en 4 nachten! Kan dus nog goedkoper als je een slaapzaal boekt ipv privekamer.

Zit nabij King's Cross.

xNursiex
Berichten: 1387
Geregistreerd: 14-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 08:48

We hebben inderdaad vooral in de buurt van het centrum gekeken. Zagen ook wel hotels verder van het centrum maar Londen is gewoon zo groot. Ben er alleen twee jaar terug voor 1 dag geweest, mijn vriend ook ooit voor 1 dag. We hoeven geen super luxe maar wil wel een warme douche en goed kunnen slapen haha


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Boedha_1981, Dammie, Earth, fohadie, KleinBoefje, Lisselot, maaikemuis, Miam, mingming, mvdende, Plonspony, purny, sandra1312, Soepkipje, Travel_me en 77 bezoekers