London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Dribbel
Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 00:12

Ga morgen eerst naar Vietnamese ambasade, want ook dat moet gebeuren. Daarna naar National History Museum en dan 's avonds eten bij Fish in a Tie. 2 dagen London in 1 week :D Het moet niet gekker worden.

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads


trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 10:12

Zijn jullie wel eens bij m&m world geweest

Niets is onmogelijk, soms wel een zoektocht

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 10:30

Yup ik! Leuk om te zien, maar niet dat ik zeg OYEAH :')

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 10:38

Ik vond het super grappig

Niets is onmogelijk, soms wel een zoektocht

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 10:40

trustHim schreef:
Zijn jullie wel eens bij m&m world geweest

Ja, maar dan in Las Vegas en New York.
Vond het wel leuk om een keer te zien en heb uiteraard wat lekkers meegenomen :9

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:12

Ja ik ook alleen in NYC.. zo duur joh. :') en in Londen heel even op Leicester Square (dacht dat ie daar zat?)

Maar wel leuk om eens rond te lopen en foto's van alle kleurtjes te maken. Super druk altijd wel.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

ivda
Berichten: 1014
Geregistreerd: 08-11-08
Woonplaats: Zaandam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 06:13

Ben ik ook geweest. Wel leuk om te zien, en natuurlijk ren zakje roze met wit e. Gouden m&m meegenomen!

Willeke_
Berichten: 2995
Geregistreerd: 19-09-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:44

Hoi!
Mijn vriend en ik zijn van plan om met de kerstdagen naar Londen te gaan :brr: . We mikken nu op 24 december tm 27 december. Hebben jullie daar ervaring mee? Zijn de winkels dan open? Of net als in Nederland alles gesloten tijdens de feestdagen?

Plan is om te vliegen vanaf Weeze. Nadeel is dan alleen dat je flink moet proppen om je aankopen mee te kunnen nemen. -O-

Tevens zijn we nog opzoek naar een leuk en simpel adresje om te overnachten. Mag een hotel of een B&B te worden. Anyone?

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:50

Op Kerstdag zelf is alles gesloten. Geloof dat zelfs dan het OV niet rijdt. Dus die dag kan je eigenlijk niet veel gaan doen in Londen als je van plan bent musea, winkels etc. te bezoeken.

Voor de Kerstdagen, en vooral als je écht op 24 en 25 december gaat, moet je erop rekenen dat alles ontzettend duur gaat zijn en dat alles snel volgeboekt is (vluchten, treinen, hotels). Restaurants zullen vol zitten met reservaties. Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om iets voor of na Kerst naar Londen te gaan, vorig jaar ben ik bv. 28 tem 30 december geweest. Dan heb je nog de kerstsfeer maar is alles gewoon open.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Willeke_
Berichten: 2995
Geregistreerd: 19-09-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:07

Thanks! Goed om te weten :-)
Vliegreis is nu nog een koopje: 113,- met z'n tweeën retour vanaf Weeze. Ik ga even overleggen met vriendlief of we wat kunnen schuiven

Dribbel
Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:10

Dan vlieg je op Stansted. Van daar met bus/trein naar London zelf. 113 is niet duur idd. Is altijd rond die prijs met Ryanair.

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:14

Ik heb een stuk goedkoper op Luton gevlogen, wij waren toen met z'n tweeën 30 euro kwijt. Maar je bent dan nog wel een hoop kwijt aan de trein.

Mijn idee is om in de herfst ook weer naar Londen te gaan. Ten eerste omdat ik Elja al zo'n tijd niet gezien heb, en ten tweede omdat ik weer drastisch toe ben aan een shopsessie _O- Ben nu alleen aan het twijfelen of ik met de bus ga of dat ik het vliegtuig pak. Ligt er ook een beetje aan hoe lang ik ga denk ik... Voordeel van de bus is dat ik kan shoppen wat ik wil zonder dat ik me zorgen hoef te maken over bagageruimte..

Dribbel
Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:15

Luton is ook een eindje van London. Gaat daar een trein? Of moet je met de bus.

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:16

Nee gaat gewoon een trein, je bent er dan met een uurtje ofzo. Het is niet ideaal, maar aan de andere kant vlieg je er wel een stuk goedkoper op

trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 20:19

Ik zat in hotel cranbrook, in illford met ov ben je zo in Londen centrum, was een goedkoop maar netjes hotel. Ik zou daar een oystercard kopen met een weekabbo had ik ook en dan kun je met trein/metro overal komen

Niets is onmogelijk, soms wel een zoektocht

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:14

Gatwick vind ik het fijnst. Ben nog niet op Southend en Stansted geweest overigens.

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:16

Ik vind Stansted ideaal. Goede bus/trein verbinding naar Londen en prettig vliegveld.

Ik heb net drie kaarten geregeld voor Hamlet met Benedict Cumberbatch, oktober 2015. Duurt dus nog wel een hele tijd maar asdfghj zoveel zin in! :):) Twee opvolgende jaren favoriete acteurs live op de planken zien, lucky us :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:43

Southend ben ik gister op gevlogen. En ze zijn daar nog strenger dan normaal.
Mijn hele koffer moest worden uitgepakt omdat ik een blikopener ding niet mee mocht nemen.
Al mijn vloeistoffen moesten in zakjes worden gedaan. Tot aan mini flesje parfum etc.

Op zich niet heel vreemd hoor, maar ik vlieg regelmatig (ruim 3 jaar) met alleen handbagage en dit zit er altijd gewoon zo in :')
Normaal doe ik dat dus nooit _O-

Verder hele mooie dagen gehad. Naar Kew Gardens geweest, Buckingham Palace, V&A museum en natuurlijk gewinkeld. Ook nog heel toeristisch een hop on, hop off bus gedaan. Heerlijk zitten. En je overal langs laten rijden :D

Heb liever Stansted als vliegveld. Of nog beter, Heathrow of City.
Luton heb ik ook gezien, vond ik niet denderend.

Gaaf Berdien, ik moet dat volgens mij ook eens zien. Jij bent er zo enthousiast over!

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:52

Ja het is alleen zo goed als uitverkocht :+ vanochtend 25.000 mensen in de queue, echt hysterisch.

Sowieso kan ik het écht aanraden om een stuk van Shakespeare live in Londen te gaan bekijken. Dat is zo vreselijk gaaf :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:54

Staat nog steeds op mijn verlanglijst. Alleen er wil niemand mee die ik ken :')

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 14:55


"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:36

Yessss Berdien, ik heb er nu al zin in :D Balen dat het nog meer dan een jaar wachten is, maar Shakespeare in Londen zien is ook een grote droom. Ben niet voor niets een literatuurstudent geweest :))

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 18:13

Jaaaa zo gaaf! Ook dat we gewoon met z'n drietjes gaan :D

Wordt mijn tweede keer Shakespeare, en dan ook nog in opvolgende jaren met twee zulke bizar goede acteurs. Onvoorstelbaar :D

Dat het pas over precies 1 jaar en twee maanden is.... Time flies eh, time flies. Ja. -O- :')

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 18:36

Erg leuk ladies!

Ik ben een paar jaar terug naar Hamlet geweest met Jude Law <3

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Nagini
Berichten: 11279
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 03:02

Joepie! Ik heb vandaag mijn deposit betaald voor mijn appartement/kamer/houseshare.

15 september verhuizen! 5 minuten lopen naar elephant and castle tube.
Perfect want ik werk in zuid London.
Spannend! Heb het apappartement zelf nog niet gezien maar een can De meiden waarmee ik verhuis is een paar dagen terug gaan bezichtigen.

Excited!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, Kmbrly, oblix, Paloma_Janet, Soepkipje en 85 bezoekers