London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
_Luce
Berichten: 502
Geregistreerd: 08-06-11
Woonplaats: Katwijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 11:39

Vandaag alweer m'n laatste dag in London, morgen vlieg ik weer terug naar Nederland :-( wil hier zo graag blijven.

Heb hier echt geweldige weken gehad, maar merk wel dat het afscheid van m'n vriend steeds moeilijker wordt. Gisteravond een gesprek gehad met z'n tweetjes en we kwamen tot de conclusie dat we binnen nu en 2 jaar de keuze maken tussen NL en UK :-) mag ook wel na 6 jaar lol

Ik ga vandaag nog even lekker de stad in om wat laatste spullen te halen en te genieten van alles hier :-)

All that we see or seem, is but a dream within a dream - Edgar Allan Poe (1809 - 1849)

Less is more: -38kg


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:58

Bij EasyJet kon ik 4 jaar geleden volgens mij wel pinnen... Bij Transavia kan het iig niet.

Elja
Berichten: 1482
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: London

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:53

Waar gaat iedereen morgen voetbal kijken? Eva en ik zijn opzoek naar een kroeg!


TessaVB
Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-10-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:41

Oh wij waren vorige week in een kroeg ergens in Chinatown, zat vol met Nederlanders! (en dan bedoel ik niet die typische hollandse bar, maar het was een gewone Engelse Pub, erg leuk en gezellig!) Zal even de naam Googlen..

Elja
Berichten: 1482
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: London

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:47

Oh hahah ik wil niet ergens heen waar het vol is met Nederlanders :=


TessaVB
Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-10-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:49

Oh haha, waren wel leuke Nederlanders though, niet van die Hennie en Anita types. Waren ook vet veel Engelsen in het oranje, praat je tegen ze in het Nederlands, was het zo, uhhhh.. Haha oeps, Engelsen. Maar zo leuk dat ze allemaal voor Nederland zijn haha :D

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:01

Ik was met achtste finales in een sportcafe afgehuurd door Nlers. Het was echt feest, incl biba's en pitchers.

Eefske
Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:25

Ja roep eens wat leuks! :)

She believed
She could
So she did

ivda
Berichten: 1014
Geregistreerd: 08-11-08
Woonplaats: Zaandam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:18

Mochten ze in de finale komen, wil ik ook graag ergens kijken! Ben dan ook in Londen, want ik ga vrijdag heen vliegen :)

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:51

Weten jullie toevallig vanaf wanneer het kerstsfeertje in Londen hangt? Dus versierde straten etc. Zou je daar half november al van kunnen genieten?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:52

Het aanzetten van de kerstverlichting is altijd een happening in London, meestal begin/midden november (specifieke datum volgens mij nog niet bekend).

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:59

In oktober ga ik met mijn zusje naar een concert in Londen, het O2 natuurlijk. Weet iemand een leuk hotel daar in de buurt? Niet te duur. En welk vliegveld is aan te raden?

_Ilsee_
Berichten: 1152
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Bath, UK

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:15

Aaa ik zag dit topic en dacht gelijk LONDON.
Ik ben er 2 keer geweest en ik zou er echt nog zoo vaak heen willen :)
Echt een geweldige stad.

Ik zou er ook heel graag nog een keer naar toe willen met oud en nieuw lijkt mee heel gaaf!

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:38

MacavityL schreef:
Het aanzetten van de kerstverlichting is altijd een happening in London, meestal begin/midden november (specifieke datum volgens mij nog niet bekend).

Oke, dan houd ik dat wel even in de gaten. Het lijkt mij leuk om een weekendje te gaan Kerstshoppen half/eind november.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:08

Ik ga 27-28 september en 6-10 oktober weer. Eerst een weekendje met vrienden en dan een weekje voor het werk. Zit wel te denken om misschien wat langer te blijven na m'n werkaangelegenheden, want ik wil écht een keer Book of Mormon zien :D

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:18

Even een vraagje: is de London Eye te doen voor iemand met hoogtevrees? Het lijkt mij echt doodeng maar manlief wil heel graag de London Eye in en ik wil geen spelbreker zijn. Hoe lang ben je ongeveer 'onderweg' en maak je een ronde?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 21:23

Het duurt wel een poos, volgens mij een half uur oid? Ik heb maar een klein beetje hoogtevrees en ik had er al wel een beetje moeite mee :+

ivda
Berichten: 1014
Geregistreerd: 08-11-08
Woonplaats: Zaandam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:48

Ik heb de Londen eye ook gedaan vrijdag. Hebbook hoogtevrees, maar vond dit wel te doen! Duurt 24 minuten, heb alles met mn gopro gefilmt.

TessaVB
Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:21

Fitzroy schreef:
Even een vraagje: is de London Eye te doen voor iemand met hoogtevrees? Het lijkt mij echt doodeng maar manlief wil heel graag de London Eye in en ik wil geen spelbreker zijn. Hoe lang ben je ongeveer 'onderweg' en maak je een ronde?


Ik heb echt heel erg hoogtevrees, en ik kan het je niet aanraden. :') Het begin is leuk, maar het zweet brak me overal uit toen we bijna helemaal boven waren. En dan duurt het nog
LANG voordat je beneden bent. :z

Nagini
Berichten: 11277
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:42

Haha, ik weiger er ook in te gaan. :')

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz


Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:02

Oké dan moet ie maar lekker alleen gaan. Moet ik ook altijd in achtbanen, die vind ik dan weer niet eng :+

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

geerte
Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 17:55

Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen, maar ik heb samen met een vriendin nu een weekje london geboekt maar we kunnen niet zo goed vinden hoeveel de tube kost en wat nu het voordeligst is. Wij zitten dicht bij Queensway bij hydepark. Weten jullie misschien waar we dit kunnen vinden en wat het voordeligst is?

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 18:24

Max 7 pond per dag. Wel n oyster card kopen. Zou een weekabbo kopen sls ik jou was. Dat is net iets goedkoper dan elke dag 7 pond uitgeven. Ik kon overigens niet met mn pinpas betalen bij de automaten maar wel met mn creditcard

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 11:42

Gewoon even bij het loket vragen naar de oystercard, die mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam en weten meteen wat voor jou de goedkoopste optie is :) Oystercard kun je na gebruik ook weer inleveren, krijg je 5pond terug.

Voor mij is de kogel ook door de kerk, in december weer een paar dagen londen met een vriendin. We willen zo low budget mogelijk, heeft iemand echt nog een aanrader voor een goedkoop maar vooral schoon hotel? (met een max van 100euro per persoon voor 2 nachten)

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 11:45

Sorry ik weet echt niks van hotels in Londen, daar kan ik je niet mee helpen.
Wel kan ik iedereen Song Que aanraden. Superlekker en goed geprijsd Vietnamees eten in Hoxton/Shoreditch.

Ik ga volgende week donderdag of vrijdag weer die kant heb. Heb nog geen concrete plannen wat ik daar ga doen en heb me ook nog niet verdiept in de events die er zijn.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Boedha_1981, Dammie, Earth, fohadie, KleinBoefje, Lisselot, maaikemuis, Miam, mingming, mvdende, Plonspony, purny, sandra1312, Soepkipje, Travel_me en 77 bezoekers