Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Gowlan
Berichten: 4974
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 09:05

Patty14 schreef:
Voor amerika heb je toch speciale sloten die hun open kunnen maken.


Klopt, Amerika wilt graag je koffer kunnen onderzoeken. Andere landen hebben dit niet zo nauw.

Ik ga zo eens kijken wat ik vandaag ga doen. Eergister naar de hammam geweest. Gister een boottrip gedaan, ergens wat saai maar ook heerlijk relaxed.
En tot nu toe ook elke dag op het strand geweest, daar is het met de warmte goed uit te houden. :j

Wil misschien nog de flying fish uitproberen en ben nog steeds op zoek naar recensies over de paarden safari hihi.

Ohja en er is een bokker in dit topic die tot oktober in marmaris verbleef, waar ben jij als ik vragen mag en wat doe je zoal hier op een dag? :)

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3


Julia_Romeo
Berichten: 2769
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:40

Ikke! Haha

Ik doe miniclub.. Van 10 tot half 1 en van 3 tot 5 activiteiten in miniclub En dan savonds weer van 8 tot 9 minidisco, dan naar de show die meestal door dansgroepen worden gedaan. En dan bij de beachbar hebben we een kidscorner en spelen we met ze tot 12


Aaldonk's Romanov :+:

Julia_Romeo
Berichten: 2769
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:43

Oh ik ben in grand yazici club turban. Tussen marmaris en icmeler in.

Ik heb 2 weken terug horse safari gedaan.
Was wel leuk alleen rustig aan.. Alles in stap omdat de meesten nog nooit op een paard hebben gezeten. Prijs weet ik niet, was een cadeautje haha


Aaldonk's Romanov :+:

Elise95
Berichten: 4204
Geregistreerd: 24-01-07
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:44

Zoo visums zijn geregeld, nog een klein maandje en dan vertrekken we richting Side :)

Cavalia
Berichten: 1424
Geregistreerd: 12-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 18:10

We zijn al online ingechecked. We hebben de plekken zowel heen als terug naast het raampje gereserveerd *\o/*

Limitless
Berichten: 2518
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: In my head

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 18:50

Wanneer kun je inchecken?

Cavalia
Berichten: 1424
Geregistreerd: 12-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 08:26

48 uur van te voren online als ik me niet vergis. En amders 2 a 3 uur van te voren op de luchthaven zelf. (Is ons verteld door t reisbureauin ieder geval)

Gowlan
Berichten: 4974
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 08:34

Julia_Romeo schreef:
Oh ik ben in grand yazici club turban. Tussen marmaris en icmeler in.

Ik heb 2 weken terug horse safari gedaan.
Was wel leuk alleen rustig aan.. Alles in stap omdat de meesten nog nooit op een paard hebben gezeten. Prijs weet ik niet, was een cadeautje haha


Super gaaf! Meeten, meeten, meeten!!!!
Hahaha

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

opala
Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:34

Julia_Romeo schreef:
Oh ik ben in grand yazici club turban. Tussen marmaris en icmeler in.

Ik heb 2 weken terug horse safari gedaan.
Was wel leuk alleen rustig aan.. Alles in stap omdat de meesten nog nooit op een paard hebben gezeten. Prijs weet ik niet, was een cadeautje haha


Naar dat hotel ga ik de 20e, bevalt het?

De zon schijnt voor iedereen!!

Julia_Romeo
Berichten: 2769
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:24

Ik werk er ;) en ja hoor bevalt prima.. Wordt alleen wel echt warm nu


Aaldonk's Romanov :+:

opala
Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:16

Werken ... da's andere koek :-)

De zon schijnt voor iedereen!!

lifeofmarit
Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:31

Hoi! Even een vraagje.
Wij hadden onze vlucht naar Turkije bij D-reizen geboekt, in eerste instantie vlogen we heen om 10:35 bij Onurair.
Maandag de tickets opgehaald en toen werd ons verteld dat de vlucht was gewijzigd naar 07:00 en dat we nu bij Corendon vlogen, dit staat ook zo op de tickets.
Echter is mijn vriend woensdag gebeld dat de heenvlucht weer is gewijzigd naar 10:00 (ik weet niet bij welke maatschappij := )

Ik ga sws vanmiddag even lansg het reisbureau, maar mijn vraag is heeft dit ook invloed op de tickets?

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:12

Nee geloof het niet! Is gewoon hetzelfde vlucht nummer toch.

Net met jetski het water op geweest. Zo gaaf!

Limitless
Berichten: 2518
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: In my head

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:26

Hoeveel kost dat met een jetski? :D Ik wil dat ook heel graag :P

Wanneer zijn de tickets en vouchers (ik reis met sunweb) normaliter beschikbaar? :)

Julia_Romeo
Berichten: 2769
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 15:36

@ gowlan
Haha tot wanneer ben je err!?


Aaldonk's Romanov :+:

Gowlan
Berichten: 4974
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 08:27

Julia_Romeo schreef:
@ gowlan
Haha tot wanneer ben je err!?


Tot aankomende dinsdag, dan vlieg ik 'S morgens terug. :(

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

xMell
Berichten: 521
Geregistreerd: 28-01-13
Woonplaats: Den Helder

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 08:44

Ik heb de horsesafari gedaan in marmaris.
In eerste instantie inderdaad rustig aan, totdat de begeleider mij wel zag zitten.
Ik werd allerlei paadjes in gebracht waar ij mee mocht galloperen.
Aan het einde van de rit kan je de begeleiders vertellen dat je graag wat meer actie had gewild(dat deed een vrouwtje uit mijn groep), en tien mocht zij na de rit nog een kwartier/haf uur mee de bossen in om nog te galloperen.

Voor een echte galopsrit met actie, kan ik je de strandrit aanbevelen, maar die is erg duur. Ik heb de normale rit voor 25 euro, maar sommige uit mijn groepje hadden hem voor 18.

zeker wel aan te raden, het is prachtog, maar verwacht er niet te veel van. Ik vind ze op sommige momenten nogal onveratwoordelojk overkomen.

RIP Tinus || 12/09/2016
RIP Luckyboy || 30/06/2015

CKR
Berichten: 972
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Purmerend

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 08:48

Gowlan,

Jij zit in pasa bey toch? Hoe bevalt het daar allemaal?

    dare to dream
        Willem

Gowlan
Berichten: 4974
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 08:49

Dankjewel Tinus, wanneer heb je deze rit gemaakt?
En Julia-Romeo, heb jij misschien zin, geld en tijd om nog een ritje te doen, maar dan samen? :)
Ik heb hier werkelijk niemand die mee wil paardrijden, en ook niemand die mee wil op jeep safari (iets wat ik in alanya heel leuk vond om te doen, dus ben benieuwd naar marmaris te paard of te jeep).

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Gowlan
Berichten: 4974
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 09:05

CKR schreef:
Gowlan,

Jij zit in pasa bey toch? Hoe bevalt het daar allemaal?


Dat klopt!
Het staat als ik het mag horen van hotel gasten op corendon beschreven als familie hotel, dat is het niet echt..

Er zijn hier van de +/- 300 mensen zeker 200-250 Nederlanders, verder Engelsen, een enkele (3) Fransen en welgeteld 6 Russen maar daar hebben we geen last van. :)
De mensen die hier komen zijn zeker 80% jongeren, 15% ouderen vanaf 50 jaar en 5% met kleine kinderen haha.

Elke avond kun je met de bus gratis mee naar barstreet en is het eerste drankje gratis, dus snachts als ze terug zijn veel overlast van vervelende Nederlanders gehad. Echter hebben ze wel respect als je ze aanspreekt en als dat niet overgaat (zoals meegemaakt met een groep gehorige Engelsen) dan zeg je het tegen de beveiliging en deze mensen hebben dan ook direct een waarschuwing (1e en laatste), gesprek met het management van het hotel en gesprek met de reisleiders gehad en moeten tekenen dat ze de volgende keer bij overlast het hotel uitgegooid zouden worden.

De kamers zijn verder heel netjes en echt super schoon, wel wat gehorig dan maar als mensen gewoon hun klep houden dan is het goed te doen. De airco is ook schoon en netjes en koelt zo goed dat ik hem elke nacht uit moet zetten van de kou :=
Wel zit er een vervelend blauw lampje op maar als je daar en papieren folder voor schuift is je probleem opgelost, mocht je dit vervelend vinden (zal als ik thuis ben wel een foto sturen hoe we dat hebben gedaan).
De bedden liggen naar mijn inziens super, mijn zus lag niet zo lekker en die heeft er wat van gezegd. Bij haar hebben ze direct een deken onder de overtrek (dus op het matras) gelegd en een extra deken gegeven om te slapen, probleem verholpen :)

Uhm verder is het eten echt onwijs goed, en heel mooi gedecoreerd en smaakt gewoon mega goed! Ook elke dag nieuwe gerechten erbij en verschrikkelijk veel keuze. :j
Ben geloof ik al 10 kilo aangekomen hahaha!

Zwembad heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd omdat wij vaker naar het strand gaan, zeker nu met de jongeren invasie is deze vaak druk maar goed.
De ligbedjes kun je vanaf 7 uur smorgens reserveren door je handdoek erop te gooien, en wij hebben altijd de pech dat als we in het hotel blijven ze al gereserveerd zijn om 10 uur smorgens, en dagen dat we naar het strand gaan ligt de helft vrij haha :p
Maar maakt niet uit, je hebt er heel veel fijn zittende poef kussens bij liggen die je ook kan gebruiken :)

Verder natuurlijk heel de dag onbeperkt drinken pakken, mega fijn !
En het personeel is gewoon heel erg vriendelijk :j

Ohja verder is het centrum (300 meter denk ik) te voet goed te doen, ook direct op de kruising rijden de dolmussen (50 meter lopen ongeveer).
Voor het strand kun je een shuttle pakken die naar een bepaald restaurant/bar gaat, maar weet niet wat de prijzen zijn daar dus hebben we eigenlijk nog niet gepakt haha. Wij gaan altijd gewoon met de dolmus naar het strand (lopend kan wel maar is best een stukkie) en gaan daar bij restaurant uno Momento (nieuw restaurant maar vreselijk goed eten!) altijd aan t strand liggen. Je hebt daar ligbedjes met parasol direct aan het strand en kunt daar voor een drank(je) heel de dag blijven liggen.
Ik geloof dat je daar 7 lira (?) betaald, en dan krijg je een halve liter glas cola of vers geperste jus d'orange, JAMJAM! :))

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

xMell
Berichten: 521
Geregistreerd: 28-01-13
Woonplaats: Den Helder

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 10:50

Ik heb deze rit 2 maanden geleden gemaakt. Ik kan je de pony bahar zeker aanraden, lief dierr! :)

RIP Tinus || 12/09/2016
RIP Luckyboy || 30/06/2015


Julia_Romeo
Berichten: 2769
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 11:40

Ja ik was achteraan.. En we stopten de paarden steeds, om vervolgens weer bij te galoperen haha maar die van mij wilde niet echt wachten.

Gowlan, ikheb alleen zondag vrij en dan heb ik al plannen met de meiden van mb team :)


Aaldonk's Romanov :+:

Julia_Romeo
Berichten: 2769
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 11:42

Pasa bey zat mn broertje vorig jaar juli.
Voornamelijk jongeren, volgens hem waren de families die er zaten veel aan het klagen en een aantal werden ook overgeplaatst


Aaldonk's Romanov :+:

Gowlan
Berichten: 4974
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 11:59

Julia_Romeo schreef:
Ja ik was achteraan.. En we stopten de paarden steeds, om vervolgens weer bij te galoperen haha maar die van mij wilde niet echt wachten.

Gowlan, ikheb alleen zondag vrij en dan heb ik al plannen met de meiden van mb team :)


Jammer :( dan pas ik maar denk ik haha

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Gowlan
Berichten: 4974
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:01

Julia_Romeo schreef:
Pasa bey zat mn broertje vorig jaar juli.
Voornamelijk jongeren, volgens hem waren de families die er zaten veel aan het klagen en een aantal werden ook overgeplaatst


Kan ik me goed voorstellen, maar heel eerlijk: voor mij is het relaxed. En als ik wil slapen en het is onrustig dan geef ik een gil en is het over. :)

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, amy495, Fitii, Gaby, germie, Lijsken, ryukapple, stella92 en 85 bezoekers