Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
kosseh
Berichten: 2584
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:21

Jaa oke ik woon aan de andere kant van Nederland vanuit Duitsland bekeken


loyce_
Berichten: 953
Geregistreerd: 15-01-07
Woonplaats: Maurik

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:25

Vriendlief en ik gaan 1juli naar marmaris voor 12 daagjes ! Grappig dat er nog best wat mensen naar die plek hier gaan

---


Hommage
Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 20:26

LiannePuthzy schreef:
ik ga dit jaar ook naar turkije naar hotel tuquoise in dit dorpke/stadje Oludeniz


Ölüdeniz is leuk! Wanneer ga je :) ?

unika
Berichten: 1041
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:29

Ik ga naar club Paradiso voor de 2e x! :j

durf te vechten voor wat je waard bent.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:37

Wat een gezeur trouwens over de temperatuur een aantal pagina's terug.

Ben er altijd geweest met temperaturen boven de 36 graden, hebben dagen met 46/47 graden gehad en het was prima uit te houden, zeker op het resort.

Vind Turkije niet duur, betalen dit jaar ongeveer €800 voor 8/9 dagen ( zijn er 8 volle dagen) in Kumköy. All in resort, weet alleen niet welke. We gaan halverwege augustus.

Ik ben geweest in:
Kamelya World Hotels in 2009 - Heerlijk qua eten, mooie kamers (alleen hadden we maden op de badkamer onder het bad, kwamen een beetje er onder uit na het douchen). Dieren (kittens) zagen erg slecht uit, hadden vlooien. Honden werden geslagen en getrapt. Resort wel erg mooi en de verschillende restaurants erg gaaf. Erg groot.


turan prince world - Twee keer geweest, wederom lekker qua eten. Ook altijd genoeg aanbod. We zaten in de huisjes en hebben verschillende kamers gehad. Niks bijzonders voor het oog maar wel gewoon goed. Katten enorm goed verzorgd en lief naar de mensen. Erg schoon op het resort, vooral gezellig en groot.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 06:22

unika schreef:
Ik ga naar club Paradiso voor de 2e x! :j

Die is leuk! Voor mij alleen een nadeel dat het wat ver van het centrum is. Verder vond ik m tof.

LiannePuthzy
Berichten: 6914
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 06:51

Ilja_1997 schreef:
LiannePuthzy schreef:
ik ga dit jaar ook naar turkije naar hotel tuquoise in dit dorpke/stadje Oludeniz


Ölüdeniz is leuk! Wanneer ga je :) ?


Meivakantie we zijn op Koningsdag in Turkije, we vliegen de zaterdag voor Koningsdag of we gaan op Koningsdag weg

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Julia_Romeo
Berichten: 2769
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 07:46

Ik ben nu in marmarissss
Nog erg rustig maar wel lekker in het zonnetje :)


Aaldonk's Romanov :+:

Hommage
Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 07:53

LiannePuthzy schreef:
Meivakantie we zijn op Koningsdag in Turkije, we vliegen de zaterdag voor Koningsdag of we gaan op Koningsdag weg


Leuk! Volgens mij vriend is dat de beste periode om in Ölüdeniz/Fethiye te zitten, nog niet te druk qua toeristen en de temperatuur ook precies goed. Niet dat je niks meer kunt uitvoeren door de hitte haha :)

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 09:37

[quote="loyce_"]Vriendlief en ik gaan 1juli naar marmaris voor 12 daagjes ! Grappig dat er nog best wat

dan gaan wij er samen zijn :+

Ik vertrek 29 juni voor 12 dagen...

Mag ik vragen waar in Marmaris je zit???




Dat je via een bepaald land boekt wil niet altijd zeggen dat je ook via daar vliegt... as vrijdag vertrek ik naar Hongarije, geboekt in Nederland maar vertrek in Zaventem (belgie)...
Naar turkije vertrek in wel vanaf Amsterdam (wat voor ons vanaf belgie (wonend naast de luchthaven) toch een stukje rijden is... is voor ons wel 800 euro goedkoper... Voor 800 euro kunnen de benzinekosten er wel heel ruim af en heb ik er nog steeds een groot voordeel mee)

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

unika
Berichten: 1041
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 09:44

MightyJoe schreef:
unika schreef:
Ik ga naar club Paradiso voor de 2e x! :j

Die is leuk! Voor mij alleen een nadeel dat het wat ver van het centrum is. Verder vond ik m tof.


Ik ben er inderdaad eerder geweest en beviel erg goed! Het is inderdaad een stukje van het centrum maar er rijden wel altijd bussen? Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik na 2x dat centrum ook wel weer heb gezien hoor, alles is hetzelfde.

durf te vechten voor wat je waard bent.


Anouk_17
Berichten: 1276
Geregistreerd: 02-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:04

Turkije, heeeeerlijk!!! Ga al mijn hele leven inimaal 1x per jaar naar turkije, steeds een ander hotel maar eigenlijk altijd wel aan de turkse riviera. Dit jaar naar Alhambra palace, in side. hoor er veel goeds over dus ben erg benieuwd!

favoriete hotels tot nu toe:
Miracle <3
titanic
crystal admiral
royal bodrum

Trotse mama van een meisje <3

PeerAppel
Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:47

Amsterdam is voor ons net zo ver als iets als Düsseldorf, Dortmund etc. En Eelde hier in Groningen stelt niks voor. Dus vandaar dat wij zo graag via Duitsland boeken en vliegen. Veel voordeliger voor ons.

TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 18:34

Wel paragliden in Oludeniz!
Ga je met een parachute de berg af, is zo kicken!

xxelviraxx
Berichten: 3397
Geregistreerd: 06-12-07
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:45

Fenneeee schreef:
xxelviraxx schreef:
Wij gaan in de herfstvakantie naar Grand park Lara. Ik ben nog nooit in Turkije geweest. We gaan met heel de familie omdat mijn schoonouders dan 25 jr getrouwd zijn.


Hier kom ik net een week geleden vandaan ! Is een goed hotel ! De douche is heeeerlijk :) en wij hebben heel de week 28 graden gehad.


Goed om te horen. Wij moeten nog even geduld hebben :)


KimdeGroot94
Berichten: 670
Geregistreerd: 22-11-13
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:50

Hoi hoi mede-bokkers!

Mijn moeder en ik willen half juni voor ongeveer 12 daagjes naar Turkije! We weten alleen nog niet precies naar welke plaats.. Misschien dat jullie ons kunnen helpen!

Onze 'eisen':
-Aan het strand
-Winkeltjes op loopafstand
-Leuke marktjes
-Gezellige dorp/stad in de buurt

We willen gewoon lekker gaan relaxen en in de avonden naar de winkeltjes of het dorp!

Wat zouden jullie aanraden?

Kim de Groot Fotografie
Website --- Facebook

Anouk_17
Berichten: 1276
Geregistreerd: 02-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:18

kimmm94 schreef:
Hoi hoi mede-bokkers!

Mijn moeder en ik willen half juni voor ongeveer 12 daagjes naar Turkije! We weten alleen nog niet precies naar welke plaats.. Misschien dat jullie ons kunnen helpen!

Onze 'eisen':
-Aan het strand
-Winkeltjes op loopafstand
-Leuke marktjes
-Gezellige dorp/stad in de buurt

We willen gewoon lekker gaan relaxen en in de avonden naar de winkeltjes of het dorp!

Wat zouden jullie aanraden?


Turkse Riviera. Aanrader is Side! Je hebt er verschillende grote all-inclusief hotels. Wij gaan dit jaar naar hotel alhambra palace, grote shoppingcenter tegenover. Taxi naar Side zelf en je kunt ook prima winkelen.
Verder hotel Miracle, fantastisch hotel, en een shopping op loopafstand. Vorig jaar zaten wij in hotel Mukarnas ook daar een shopping op loopafstand en iedere vrijdag een grote markt tegenover het hotel met vanalles en nog wat. Echt heel leuk!
Al de bovenstaande hotels liggen trouwens direct aan het strand. Kijk online bij bijvoorbeeld sunweb en kies voor Turkse riviera, je kunt je keus voor strand en dergelijke allemaal invoeren. Je komt zo ontzettend veel geweldige hotels tegen. Maar bovenstaande die ik noemde zijn echt super !

Trotse mama van een meisje <3

KimdeGroot94
Berichten: 670
Geregistreerd: 22-11-13
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:28

Anouk_17 schreef:
kimmm94 schreef:
Hoi hoi mede-bokkers!

Mijn moeder en ik willen half juni voor ongeveer 12 daagjes naar Turkije! We weten alleen nog niet precies naar welke plaats.. Misschien dat jullie ons kunnen helpen!

Onze 'eisen':
-Aan het strand
-Winkeltjes op loopafstand
-Leuke marktjes
-Gezellige dorp/stad in de buurt

We willen gewoon lekker gaan relaxen en in de avonden naar de winkeltjes of het dorp!

Wat zouden jullie aanraden?


Turkse Riviera. Aanrader is Side! Je hebt er verschillende grote all-inclusief hotels. Wij gaan dit jaar naar hotel alhambra palace, grote shoppingcenter tegenover. Taxi naar Side zelf en je kunt ook prima winkelen.
Verder hotel Miracle, fantastisch hotel, en een shopping op loopafstand. Vorig jaar zaten wij in hotel Mukarnas ook daar een shopping op loopafstand en iedere vrijdag een grote markt tegenover het hotel met vanalles en nog wat. Echt heel leuk!
Al de bovenstaande hotels liggen trouwens direct aan het strand. Kijk online bij bijvoorbeeld sunweb en kies voor Turkse riviera, je kunt je keus voor strand en dergelijke allemaal invoeren. Je komt zo ontzettend veel geweldige hotels tegen. Maar bovenstaande die ik noemde zijn echt super !


Bedankt voor je reactie! Grappig, mukarnas zijn we al een keertje geweest! Echt leuk ja!

Kim de Groot Fotografie
Website --- Facebook

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:36

Kijk ook eens naar Lara of Kemer. Dat is ook aan het strand en vooral Kemer is een leuk dorpje.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

shiirley133
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-08

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:37

Hoi hoi,
Mag ik me hier ook melden?
Wil dit jaar oktober ook graag weer naar Turkije, weet alleen nog niet echt waar ergens.
Weet iemand een leuk all-in hotel waar leuke winkeltjes op loopafstand zijn?

MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:13


shiirley133
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-08

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:47

Dankje!
Gelijk even gekeken. Leuke hotels, ook leuke prijsjes zeg <<)
Voor dat geld kom ik ze niet veel tegen!

Nog meer mensen suggesties?

Shanelle
Berichten: 2337
Geregistreerd: 14-08-09

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 07:51

Ik ben mijn hart verloren aan Bodrum maar we zijn nog nooit op hote gegaan in het centrum, altijd net er buiten... Dalaman-regio (Fethiye) is ook pràchtig!

Anouk_17
Berichten: 1276
Geregistreerd: 02-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 08:21

shiirley133 schreef:
Hoi hoi,
Mag ik me hier ook melden?
Wil dit jaar oktober ook graag weer naar Turkije, weet alleen nog niet echt waar ergens.
Weet iemand een leuk all-in hotel waar leuke winkeltjes op loopafstand zijn?


Alhambra palace, Miracle, Mukarnas

Trotse mama van een meisje <3

opala
Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 09:39

Dit jaar ook voor het eerst tien dagen naar Turkije eind juli. De genoemde tips hier zijn mooi meegenomen ... bedankt.

De zon schijnt voor iedereen!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinec, nuscaniels, Snorlex en 73 bezoekers