London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 22:14

Martine schreef:
Tower niet?
Dat is niet de dungeon hè! :D

Ik haal die twee altijd door elkaar :')
Tower lijkt me idd wel gaaf :)) !

Wicked is idd gaaf, heb hem hier liggen :j Wilde persoonlijk liever naar wat zwaarders maar was de rest t niet zo mee eens :') plus dit is budgetvriendelijk!

Jaa want de travelcard daluren is 11pdag voor ons. En voor oyster betaal je 30,- voor een 20,- tegoed oid als ik t goed las? Leek mij de travelcard goedkoper :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 23:41

Groot gelijk hoor... En tijdens peak hours wil je eigenlijk toch niet in de tube zijn :+

Tower is heel gaaf, wat ik me ervan herinner hoef je voor toegang zelf niet te betalen maar voor het zien van de juwelen in het bijzonder wel... Maar pin me daar niet op vast. Ik vond het zelf niet zo heel opzienbarend; je moet op een roltrap-band (zoals ze ze op Schiphol hebben) gaan staan en dan beweeg je dus zo langzaam langs die kroonjuwelen, je mag er niet eens even bij stilstaan. :')

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 10:38

Net andersom, voor de Tower zelf betaal je wel, de juwelen zitten daarbij in. Tower is wel duur maar ook een enorme aanrader. Zeker als een tour doet (gratis) waarbij de geschiedenis en alle sappigheden verteld worden :)) Juwelen vond ik ook niet heel erg spannend verder.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Oeska
Berichten: 1798
Geregistreerd: 22-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:13

Ik vind de tour in de tower ook erg leuk. Leuk verteld, ik heb 3x de rondleiding gedaan in 2 maanden en 3x net wat andere details gehoord. (1x ouders meegenomen, vriendlief en nog een vriendin. Toen ik daar in de buurt woonde)

Ik heb als avondeten altijd een pub opgezocht om te eten. Is meestal niet al te duur en het hoort er ook wel een beetje bij voor mijn gevoel :)

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent. It is the one that is the most adaptable to change."
~Charles Darwin~

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:15

Wij zijn er vorig jaar ook in geweest. Ik vond het super gaaf om er rond te lopen! Een volgende keer wil ik zo'n tour gaan doen! :)

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:35

Ik wil naar de Kaffe Nero -O-

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:39

Jans schreef:
Ik wil naar de Kaffe Nero -O-


Yumm.. die vind ik ook nog lekkerder dan de Starbucks! :j

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:41

Als er Caffe Nero's in Nederland geopend worden dan ga ik nooit meer naar de Coffee Company en Starbucks :+

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:44

Oh ik heb net superslechte ervaring met Caffe Nero. Superdroog brood etc

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:45

Eten haal ik altijd bij EAT, koffie bij de Nero :D

Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:06

Dames.... Costa is toch veel beter? *\o/* Misschien komt dat omdat ik een poos recht naast een enorme Waterstone's-met-Costa heb gewoond. :')

De tour in de Tower heb ik destijds niet gedaan maar klinkt wel erg leuk, misschien dat ik die nog een keer ga doen hier. Zonder vond ik er in elk geval niet zo heel veel aan.

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:07

Die bij Picadilly Hanmar?

Ik ben écht een Neroliefhebber, heb ze net maar gemaild of ze eens naar NL kunnen komen :P

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:08

De tour is wel echt leuk, zonder dat loop je een beetje 'ja oud gebouw uhu raven uhu glimmertjes uhu en nou leuk hoor.' Door de tour gaat het leven, krijg je de sappigheden van toen verteld etc. Wij mochten zelfs in de kapel waar je anders nooit in mocht omdat de tourmeneer het te koud vond om buiten verder te vertellen :))

Costa, Nero, SB... ik ben er allemaal fan van. Dat vind ik het nare van weer terug in NL zijn, ik struikel niet meer over de koffietentjes.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:10

Jans schreef:
Die bij Picadilly Hanmar?

Ik ben écht een Neroliefhebber, heb ze net maar gemaild of ze eens naar NL kunnen komen :P


Waterstone's op de hoek van Gower street. Een van de grootste (academische) boekhandels en inderdaad, ze hebben werkelijk alles. En een Costa, dus. :')

Ik vind de Starbucks beduidend minder, helaas is dat de enige die ook in Nederland zit. Hoop erg dat Caffe Nero of Costa een keer de sprong waagt. Na bijna 3 jaar kan ik echt niet meer zonder....

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:12

Bij SB haal ik ook nooit gewone koffie maar bijvoorbeeld de Chai Latte. :~ De gewone koffie bij SB vind ik ook weinig aan :))

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:12

In nederland heb je ook de coffee company, veel lekkerder dan starbucks :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:13

Enige plekken in Nederland waar je ook mensen met koffie rond ziet lopen zijn de stations met een starbucks..

Ik loop overal met een koffiebeker _O-

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:46

Ik ben gigantische fan van Pret à Manger, hun soep is altijd zooo lekker :9

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Eulogy
Berichten: 5736
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:12

Jans schreef:
Enige plekken in Nederland waar je ook mensen met koffie rond ziet lopen zijn de stations met een starbucks..

Ik loop overal met een koffiebeker _O-

In Amsterdam zie je ze ook overal hoor :')

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:16

Ik ben geen amsterdamliefhebber :P in utrecht valt het erg tegen bijvoorbeeld..

Elja
Berichten: 1482
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:11

Loesje88 schreef:
Zo langzaam aan komt mijn tripje Londen steeds dichterbij. Heeft iemand tips voor avondeten, zonder dat het belachelijk duur wordt?

Wasabi! Super goedkope sushi, bento en noedels/soep). Zit overal in de stad :j

En kijk op Groupon, daar hebben ze heel veel leuke deals!


Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:03

Wagamama is ook erg lekker! :j
Verder YoSushi (das dan weer niet heel erg goedkoop, of je moet Super Sumo Sundays hebben) en Masala Zone.

Ik ga dit jaar weer een tripje plannen. Moet toch minimaal 1 keer per jaar naar Londen.

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4


Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:30

volgende dilemma, Travelcards of Oystercard? 4 dagen Londen, veel op de planning (is mijn eerste keer).
dus of voor €11,50 per dag aan travelcards (€46,- voor 4 dagen of nog goedkoper, de €40 voor 7 dagen kaart)
Of de Oystercard. Maar ik heb werkelijk géén idee hoeveel gebruik we zullen maken van het OV...

Kan iemand hier licht op werpen voor mij?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:37

Yo Sushi :Y) en de Masala Zone inderdaad! Daar heb ik echt bizar lekker gegeten <3

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:59

Oyster :j Daarmee ben je namelijk niet duurder uit dan met een dagkaart, en als je minder met de metro/OV gaat dan gepland ben je ook minder geld kwijt. Oyster is volgens mij ook onbeperkt geldig dus je kunt hem bewaren voor de volgende keer :))

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, Kimberley_, lgw, marga1, marjan19, MarjanB, mvdende, pluklief, Syzygy, Temeraire en 74 bezoekers

cron