Vitesse-supporters op bokt?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-14 11:07

Ik vond hem ook partijdig fluiten. Kleine overtredingen van Vitesse gelijk vrije trap. Deed Feyenoord iets dan was het niets. Maar na die actie van BMI ging hij toch meer gelijk fluiten voor mijn gevoel.

Ik vond het super gezellig in het uitvak, ben nu wel een beetje schor :D De sfeer in de kuip viel verder wel tegen.


quera
Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:20

Ik zat dan tegenover jullie. En ook ik vind dat BMI iets moet krijgen. Want geen enkele speler mag zoiets doen en moet hier voor gestraft worden.

Verder ga je nergens zoveel sfeer krijgen als in de kuip;) maar misschien konden jullie niet alle liedjes van ons :) verder heb ik t uitvak alleen gehoord na de 88 minuut

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 11:31

Hei dit is een vitesse topic geen Feyenoord he :P

quera
Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:13

Daarom zeg ik ook dat ik het ermee eens ben over BMI

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-14 14:25

Uitvak heeft bijna 90 minuten gezongen. Feyenoorders hoorde ik alleen paar keer fluiten, even wat zingen en springen na de 1-0 en verder in de tweede helft werd er even tegen elkaar op gezongen. Dat was wel grappig. Maar ik hoor overal lof over de sfeer in de kuip. Dan ga je met een bepaalde verwachting daarheen en dat viel dus echt gruwelijk tegen. Maakt verder niet uit, maar vond dat wel jammer. Onder het uitvak zongen ze als je niet springt ben je een jood. Toen sprong er in de anderen vakken ook vrijwel niemand :') Met alle respect, ik vond de sfeer bij vitesse - ajax echt 10x beter.

Dankzij het spel in de tweede helft en de sfeer in het uitvak heb ik echt een topavond gehad.

Amaryllis
Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:27

Dat komt ook omdat je in het uitvak zit, daar hoor je het sowieso anders dan bijvoorbeeld op de hoofdtribune..

quera
Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:41

capopjekop schreef:
Uitvak heeft bijna 90 minuten gezongen. Feyenoorders hoorde ik alleen paar keer fluiten, even wat zingen en springen na de 1-0 en verder in de tweede helft werd er even tegen elkaar op gezongen. Dat was wel grappig. Maar ik hoor overal lof over de sfeer in de kuip. Dan ga je met een bepaalde verwachting daarheen en dat viel dus echt gruwelijk tegen. Maakt verder niet uit, maar vond dat wel jammer. Onder het uitvak zongen ze als je niet springt ben je een jood. Toen sprong er in de anderen vakken ook vrijwel niemand :') Met alle respect, ik vond de sfeer bij vitesse - ajax echt 10x beter.

Dankzij het spel in de tweede helft en de sfeer in het uitvak heb ik echt een topavond gehad.

Ik heb het uitvak weinig gehoord. Maar er zit glas en een heel veld tussen. Want ook wij zongen bijna constant.

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 17:25

Ach wat boeit het vitesse had gewoon moeten winnen. Was wel verdiend geweest want die martins indi had gewoon rood moeten hebben. En het blijft een vitesse topic. Dus vind niet nuttig om hier een discussie te beginnen. Ik ben vorig jaar ook uit geweest naar feyenoord en vond ook zwaar tegen vallen maarja mijn mening.

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-14 18:03

Broertje hoorde ze op tv ook vrijwel niet, maar op tv halen ze altijd het geluid wat weg heb ik het idee. Maar ook mijn Feyenoordvrienden vonden het tam. Verder ben ik het er helemaal mee eens, laten we het weer over Vitesse hebben :D Dinsdag AZ. Heb er nu een beter gevoel over. Hopelijk houden ze die tweede helft vol en trekken ze dat weer door. Dan kan het een mooie pot worden.

Ing__
Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:48

capopjekop schreef:
Broertje hoorde ze op tv ook vrijwel niet, maar op tv halen ze altijd het geluid wat weg heb ik het idee. Maar ook mijn Feyenoordvrienden vonden het tam. Verder ben ik het er helemaal mee eens, laten we het weer over Vitesse hebben :D Dinsdag AZ. Heb er nu een beter gevoel over. Hopelijk houden ze die tweede helft vol en trekken ze dat weer door. Dan kan het een mooie pot worden.

_/-\o_

Overigens zeiden ze op fox zelfs dat het tam was in de kuip ;-)
Ik kan mij inderdaad voorstellen dat je er veel van voorstelt, ze roepen toch altijd dat het enorm overweldigend is.


Maar idd, het gaat hier over onze geel swerte mannen :P

Dag lieve mama...

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-14 09:11

Heb er super zin in! Gisteren feestje gevierd voor mijn verjaardag nog en een vriend van me is speciaal naar de mijn vitessewinkel gereden om een trui, theo sjaal en muts te kopen en dat als Feyenoorder. Ben er helemaal blij mee en kan niet wachten tot ze aankunnen. Want heel schandalig, ik heb nu de fc twente trui aan met trainen die we van iemand gekregen hebben :')

DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:15

Wooopwoop vanavond lekker naar vitesse!

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-14 11:07

Matchday! Ik heb er weer helemaal zin in na vrijdag.

Wel eng, in de 2 jaar dat ik nu wedstrijden bezoek hebben ze nog nooit verloren. Dus of ik kies ze goed uit of ik breng geluk :') *klop het even af*

Amaryllis
Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:43

Meen je dat? Haha toen ik nog een seizoenskaart had ben ik zelf naar de nacompetitie geweest, kun je nagaan :') Altijd spannend bij Vitesse haha!

Ik ben er vanavond ook bij *\o/* en geheel volgens de traditie verheug ik me op een broodje kaassoufle met mayo in de rust :D

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-14 11:49

Ik volg pas sinds 2 jaar de eredivisie en ben dus nog maar 2 jaar supporter van Vites. Dus de slechte tijden heb ik niet live meegekregen. Maar er is altijd van alles te beleven rond Vitesse, daarom houd ik ook zo van die club.

Heerlijk ook om al die kritieken om me heen te horen. Sommige Feyenoorders vonden het schandalig dat we Chelsea we love you zongen nadat ze naar ons Chelsea koop er nog maar 10 zongen. Ik vind dat juist humor en zelfspot.

Amaryllis
Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:52

Ik hou daar ook van. Iedereen gaat helemaal over de rooie om zulke dingen, ik lach er om. Tis toch altijd wat bij die club joh ;)

Ik kom al zo langbij Vitesse haha, ik heb er van alles meegemaakt. Van Champions League tot nacompetitie :D

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-14 12:00

En dan zeggen ze dat we geen identiteit meer hebben. Nou het is nog steeds Hollywood aan de Rijn en ik kan me prima identificeren met een Atsu, Piazon of van Aanholt. Die mannetjes werken hun best, mooi om te zien toch.

Grappig dat je je haar gedoneerd hebt trouwens, ik heb laatst ook 40 cm opgestuurd :D

Eviii_x
Berichten: 788
Geregistreerd: 15-02-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:04

Ik ga vanavond naar wedstrijd :D!
M'n zus heeft veel contact met een voetbal-speler dus gaan vanavond even kijken als ie in de basis staat :)

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-14 12:06

Ah geen basisspeler dus? Want de basis zal wel hetzelfde zijn als vrijdag. Ben verder niet nieuwsgierig :')


Eviii_x
Berichten: 788
Geregistreerd: 15-02-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:09

capopjekop schreef:
Ah geen basisspeler dus? Want de basis zal wel hetzelfde zijn als vrijdag. Ben verder niet nieuwsgierig :')


Haha nee geen basisspeler. 'T is Dan Mori.
M'n moeder gaat alleen maar mee om hertog te zien vliegen. Was ze 1 keer eerder geweest (ook voor de vogel haha) en toen vloog ie niet :'). Misschien vanavond wel dan

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-14 12:12

Wat leuk zeg.

Haha dus hertog heeft sowieso een grote fan :P

Eviii_x
Berichten: 788
Geregistreerd: 15-02-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 12:26

capopjekop schreef:
Wat leuk zeg.

Haha dus hertog heeft sowieso een grote fan :P


Inderdaad :P ze komt alleen voor de sfeer en de vogel en niet voor 't spel :')

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-14 16:32

En zijn jullie er zondag weer bij?

_Blacky_
Berichten: 2328
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 12:19

Wij gaan naar vitesse-psv :D nog meer mensen die gaan?
Wat een zonde dat jansen er mee stopt, zo goede voetballer en zown leuke vent :D

♡♡♡

Eviii_x
Berichten: 788
Geregistreerd: 15-02-13
Woonplaats: Arnhem

Re: Vitesse-supporters op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:08

Ik ga ook heel misschien :)!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, Ubermetrics en 12 bezoekers

cron