London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:12

Ik kom dagelijks op St Pancras en daar staan inderdaad ook treinen naar Gatwick bij. De makkelijkste is toch de 'Gatwick Express', 30 minuten naar London Victoria. :) Meestal vlieg ik Gatwick of Heathrow, City is gewoon te duur. Ik vlieg nu ook wel eens op Manston (in Kent) want da's dichterbij voor waar ik nu woon :+

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)


Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:48

Als ik dit lees ben ik echt blij dat ik gewoon de Eurostar kan nemen :D

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:06

Dat lijkt me echt ideaal! Eenmaal gedaan, maar vanuit Amsterdam toch net even te ver/lang reizen..

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:03

Met de trein vanuit Amsterdam is ook prima te doen hoor. Alleen wel net wat duurder. ;)

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:26

Ik vond het ook net even een te lange zit. Vliegen is misschien niet heel veel korter (uur, anderhalf uur denk ik), maar je bent wel meer in de weer waardoor de tijd sneller lijkt te gaan.

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:50


And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:46

Stenaline heeft nu een mooie aanbieding, voor 99euro per persoon 's avonds heen in Hoek van Holland, hele dag in London en dan 'savonds weer terug :-)

maaike1991
Berichten: 212
Geregistreerd: 07-11-10
Woonplaats: Uitgeest

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 11:40

Ik vertrek zaterdag met de boot voor 4 maanden naar londen... Zin in!

:D

Eefske
Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 12:01

maaike1991 schreef:
Ik vertrek zaterdag met de boot voor 4 maanden naar londen... Zin in!


Wat leuk! Wat ga je doen?
Ik moet nog 2 maanden wachten voor ik ga.
Volgend weekend al wel een weekendje heen O:)

She believed
She could
So she did

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 12:07

Ik heb een vraagje! we hebben geboekt bij easyJet, en daar stond bij dat je bagage ook nog na het boeken online kon bijkopen, we wisten nog niet of we dat gingen doen namelijk. weet iemand waar het staat ?

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 12:39

Dat kan inderdaad, staat waarschijnlijk bij je e-ticket erbij (als reclame)?

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

maaike1991
Berichten: 212
Geregistreerd: 07-11-10
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:19

Eefske schreef:
maaike1991 schreef:
Ik vertrek zaterdag met de boot voor 4 maanden naar londen... Zin in!


Wat leuk! Wat ga je doen?
Ik moet nog 2 maanden wachten voor ik ga.
Volgend weekend al wel een weekendje heen O:)


Ik ga stage lopen in een hotel :)

:D

Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:29

Celiien schreef:
Ik heb een vraagje! we hebben geboekt bij easyJet, en daar stond bij dat je bagage ook nog na het boeken online kon bijkopen, we wisten nog niet of we dat gingen doen namelijk. weet iemand waar het staat ?


Kun je ergens inloggen via de Easyjet site en dan bij je 'mijn boekingen' kijken? Volgens mij zou het daar wel aangegeven moeten zijn, als reclame voornamelijk want het is voor hen natuurlijk ook gewoon extra geld :P

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

Dirndl
Berichten: 2355
Geregistreerd: 15-06-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:34

Ik zit nu op de boot, even heen en weer naar NL! Super fijn :D

Echt aan te raden, het is nu overdag heel rustig op de boot, hele comfortabele stoelen, internet, grote ramen om lekker naar buiten te kijken. Ideaal ook: trein van Liverpool street direct naar de boot toe; vriendelijk personeel, dit is me de paar euro's meer dan met de Megabus echt wel waard.
Enige nadeel is dat ik de hele nacht niet geslapen heb omdat ik bang was door de wekker om 05.30 heen te slapen := Maar de luie stoelen zitten zo lekker dat ik toch even een 2-hour-nap heb gedaan net.

"It is time to get drunk! If you are not to be the martyred slave of time, be perpetually drunk. With wine, with poetry, or with virtue, as you please."
~ Charles Baudelaire

Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:47

Een powernap kan prima, ze zorgen er echt wel voor dat jij aan de andere kant van die boot afstapt haha :+

Veel plezier in NL voor het weekend! Geniet ervan :)

Hier is het ook bijna weekend, druk aan het werk in het lab maar hoef niet heel veel meer deze week. Dan moet ik daarna wel even flink gaan werken aan het inhalen van collegenotities... :')

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 18:15

Celiien schreef:
Ik heb een vraagje! we hebben geboekt bij easyJet, en daar stond bij dat je bagage ook nog na het boeken online kon bijkopen, we wisten nog niet of we dat gingen doen namelijk. weet iemand waar het staat ?


Bij easyjet staat het bij mijn boekingen en als het goed is ook op je ticket. Normaal staat er bij dat je nog bagage moet bij boeken, en anders staat er bij hoe laat je overal moet zijn geloof ik. Ik wil het wel even na kijken als je dat wilt, heb mijn oude tickets nog wel ergens.

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 06:17

Dirndl schreef:
Ideaal ook: trein van Liverpool street direct naar de boot toe


Dat is niet helemaal waar van de zomer hebben wij een overstap moeten doen op 1 of andere station in een gehucht en mijn ouders in Oktober ook toen was er geen rechts streek trein mogelijk vanuit Londen ;)

Maar idd de (nacht) boot vind ik 1 van de fijnere manier van reizen richting Londen.

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 07:42

Ik vind de nachtboot vreselijk... Heb ik een keer met school gedaan, overal vieze truckers die je niet rustig lieten eten en de kamer was vreselijk warm en benauwd. Toen mijn vader me uit Londen kwam ophalen toen ik terug verhuisde namen we ook de boot, maar dan richting Frankrijk, ik had veel te veel bagage voor het vliegtuig :')

Vliegen heeft gewoon echt mijn voorkeur.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:43

Hanmar schreef:
Celiien schreef:
Ik heb een vraagje! we hebben geboekt bij easyJet, en daar stond bij dat je bagage ook nog na het boeken online kon bijkopen, we wisten nog niet of we dat gingen doen namelijk. weet iemand waar het staat ?


Kun je ergens inloggen via de Easyjet site en dan bij je 'mijn boekingen' kijken? Volgens mij zou het daar wel aangegeven moeten zijn, als reclame voornamelijk want het is voor hen natuurlijk ook gewoon extra geld :P

Heb ingelogd, en kunnen het nergens vinden bij de boekingsgegevens... Is dat pas als je hebt ingecheckte dan? Anders straks even bellen hha..

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:48

Hm wat gek Celiien - en in je bevestigsmail, staat daar niet iets bij als reclame? Of heb je niet per internet geboekt?

Anders zou ik inderdaad even bellen. Vaak is het goedkoper als je verder van tevoren bijboekt. :j

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)


Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:51

Er staat een balk met check-in, dan Bags en dan departures*, maarja, daar kunnen we nog niet bij gezien we de overige gegevens nog niet ingevuld hebben :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

MarrieLeen
Berichten: 11375
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 19:52

Het moet inderdaad bij 'mijn boekingen' staan. Ik denk dat jullie dan eerst meer gegevens in moeten vullen voor je daar naar door kan. :j

harriehoef
Berichten: 704
Geregistreerd: 29-11-11

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 10:19

Is hier iemand wel eens naar het wirelessfestival geweest? En wat is dat precies? :)

When you've reached a certain point in your live, there are people out there waiting to see you fall. But rather than let gravity take you down, sometimes you have to take matters into your own hands and fly.

Dirndl
Berichten: 2355
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 11:17

paddington schreef:
Dat is niet helemaal waar van de zomer hebben wij een overstap moeten doen op 1 of andere station in een gehucht en mijn ouders in Oktober ook toen was er geen rechts streek trein mogelijk vanuit Londen ;)


Ik heb niet over hoeven stappen! Directe trein Liverpool Street - Harwich.

Wbt. truckers Lieveli, ik heb ook echt geluk gehad nu met de boot overdag; het was zo ontzettend rustig. Ik heb denk ik max. 5 andere passagiers op die enorme boot gezien.

"It is time to get drunk! If you are not to be the martyred slave of time, be perpetually drunk. With wine, with poetry, or with virtue, as you please."
~ Charles Baudelaire

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 22:30

De keren dat ik op de nachtboot ben geweest weinig truckers gezien en ze hebben
gelukkig hun eigen restaurant en zo.
Maar veel trailers worden ook los vervoerd op de boot wat ik zag.

Ik irriteerde me meer aan de de Engelsen met hun kinderen op 1 of andere manier
zijn daar de kinderen de baas :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amberr09, dazzy, Esplen, Miran, mvdende, purny, SdaphneS, Unicorn79, Xhiske, YaraNls, YvonneV en 81 bezoekers