Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
dropveterr
Berichten: 437
Geregistreerd: 28-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:31

Ik kom al vanaf mijn geboortje op Texel, ben nu bijna 16;)

Altijd al op camping de Krim in de cocksdorp. Bevalt me prima! We gaan meenstal in de meivakantie en in de zomer 6 weken!

Wij hebben een eigen challet daar staan(:

Leuke camping met binnen+buiten zwembad, paveljoen met iinderspeelparadijs erin en een gamehal. Veel leuke actieviteiten!

Ook een leuke kinderboerderij daar met ponys voor ponyritjes, paarden voor bos/strand ritten of om u eigen paard/pony te stallen:) heb ik elke dag rondgebracht vroeger en nu nog vaak!

En de pizaria Italia is heerlijk! Wij eten op Texel nergens anders meer pizza haha :P daarnaast zit ook een ijszaak met heerlijk ijs^^

Ijsboerderij en bonte belevenis zijn ook erg leuk, ook voor kinderen!

Mooie wandelpaden, heerlijk op het strand, verschillende maneges en heel gezellige strandtentjes/terassen en reataurantjes !


sunnybellami
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 21:15

Citaat:
Ik ben een van de gelukkige die er woont :D . Leuk om te lezen dat er zoveel liefhebbers zijn. Snap ik natuurlijk :j . Als jullie dan toch zo vaak komen, kom mij dan eens gedag zeggen. Ik werk al 10 jaar bij de Primera in De Koog. Meeting lijkt me ook leuk. Als er mensen zijn die met paard komen, laatst me maar weten, ben altijd in vloer een ritje.


Jou paard staat naast Bellamy toch? Grappig om je op bokt tegen te komen :D

Ja klopt, ik ben Marjolein en die draak van mij heet Marissa. Ook grappig, wist niet niet dat Bella ook al 19 is. Marissa namelijk ook. Rijd je nog? Of ben je alleen bezig met vd?


Bell is als het goed is en ik der eigenaar moet geloven nu 19 haha! Ik rij der al sinds mei niet meer en ben zelf met Vd bezig, een vriendin van mij rijd af en toe op Bella .

Hondenfotograaf in stad en natuur!

http://Www.shshots.nl

unbelievable
Berichten: 305
Geregistreerd: 30-06-06

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:12

@ happie bedoel je kikkert van Nanning en Geraldine? Heb je evt nog andere ideeën?

Ukkie ik zal je missen 1-6-2001 - 1-10-2009

Happie
Berichten: 1225
Geregistreerd: 07-10-10

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:43


zingt een lied en mijn schoentje zetten doe ik niet

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-14 22:45

Weet iemand trouwens welk italiaans restaurantje ik bedoel in de koog? Het zit redelijk dicht in de buurt van het plein, en volgens mij naast een argentijn of zoiets met grill in ieder geval. En ze hebben dus, althans toen wij er waren, allemaal pizza's en pasta's voor maar 6 euro.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

unbelievable
Berichten: 305
Geregistreerd: 30-06-06

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:21

@happie dank je wel, ik dacht dat je bij Nanning zijn huis bedoelde vandaar!

Ukkie ik zal je missen 1-6-2001 - 1-10-2009

Happie
Berichten: 1225
Geregistreerd: 07-10-10

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 10:33

@unbelievable graag gedaan. Zover ik weet kun je bij Nanning geen paard kwijt :D

zingt een lied en mijn schoentje zetten doe ik niet

Marij120462
Berichten: 570
Geregistreerd: 29-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 14:47

Chantaliiejj schreef:
ah gaaf Marij120462 dat je altijd met je eigen paard er heen gaat!! waar zet je je paard altijd neer als je naar texel gaat ?



Ik ga de laatste twee jaar naar stal Astrid in de Koog. Geweldig daar

sunnybellami
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:11

Alwiene schreef:
Weet iemand trouwens welk italiaans restaurantje ik bedoel in de koog? Het zit redelijk dicht in de buurt van het plein, en volgens mij naast een argentijn of zoiets met grill in ieder geval. En ze hebben dus, althans toen wij er waren, allemaal pizza's en pasta's voor maar 6 euro.


Ik weet welke je bedoeld denk ik! weet de naam alleen niet maar als ik in de koog kom binnenkort zal ik even kijken

Hondenfotograaf in stad en natuur!

http://Www.shshots.nl

wil94
Berichten: 777
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: drenthe

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:25

Dat is Italia

GQMMS
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 14:17

Alwiene schreef:
Weet iemand trouwens welk italiaans restaurantje ik bedoel in de koog? Het zit redelijk dicht in de buurt van het plein, en volgens mij naast een argentijn of zoiets met grill in ieder geval. En ze hebben dus, althans toen wij er waren, allemaal pizza's en pasta's voor maar 6 euro.


Als je echt heel lekker Italiaans wil eten, moet je naar De Kern in Den Burgh gaan.!


Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-14 14:39

wil94 schreef:
Dat is Italia


Nee, ik heb even de foto bekeken van Italia die je op google kan vinden, maar dat is niet wat ik bedoel volgens mij hoor.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Siers83
Berichten: 7261
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:02

Alwiene schreef:
Weet iemand trouwens welk italiaans restaurantje ik bedoel in de koog? Het zit redelijk dicht in de buurt van het plein, en volgens mij naast een argentijn of zoiets met grill in ieder geval. En ze hebben dus, althans toen wij er waren, allemaal pizza's en pasta's voor maar 6 euro.


Je bedoelt die naast Eigeweis toch? Weet FF niet hoe die heet, veranderd nog al eens van naam en uitbater.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!


Siers83
Berichten: 7261
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:59

Stybba schreef:
Bella toscana?

Dat is toch die op de nikadel? Die tegenover de slager zag maar? Weet het eigenlijk niet, schandalig :o . Werk toch echt al 10 jaar in De Koog :P .

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

Stybba
Berichten: 3015
Geregistreerd: 14-12-03

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:25

Klopt. Ik gokte daarop omdat in mijn herinnering daar iets in de buurt zat van van een grill oid. Ik dacht dat het ook dicht bij het pleintje lag, maar ik zie op google maps dat ik er best wel naast zat... Pizzeria Isola Bella zit dichter bij het plein in de buurt, of heb ik nu een verkeerd pleintje in mijn hoofd? :P

Siers83
Berichten: 7261
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:50

Er zijn 2 pleinen. De ene is die bij de witte kerk, bij de kapper. De andere is bij de toekomst, de discotheek. Maar Isola bella zit aan het begin van de straat, naast de snackbar. Maar volgens mij hebben die niet zon actie gehad dat alles 6 euro was. Loop dr elke dag langs en heb geen bord gezien waar het opstond.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:04

Op texel de slager in De Koog, die heeft bami piri piri, zooo lekker! Eten we standaard als we er zijn, haha!

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-14 23:24

Nee, volgens mij zitten ze niet naast een snackbar, maar tussen 2 restaurants in, als je er naar kijkt dan is de linker ernaast die grill maar rechts weet ik even niet meer. Het is een erg smal pand, en de voorkant is een houten verhoging met een in mijn herinnering rolstoelvriendelijke opgang. Hij zit inderdaad "in de buurt" van het plein van die witte kerk.

Edit: Ik heb het vermoeden dat het restaurant "Latino" heet. Komt dat iemand bekend voor?

Edit 2: Facebookpagina gevonden. Dát is hem. Valt me alleen op dat ze zichzelf daar steakhouse noemen, dus wellicht heb ik jullie op het verkeerde been gezet, door het aanbod aan pizza's en pasta's had ik het als een italiaan ervaren :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Siers83
Berichten: 7261
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:13

Heb er vanmiddag opgelet toen ik er langs liep, en het heet nu Latino idd. Maar volgens mij heette het eerst anders, weet alleen niet meer hoe haha.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-14 18:32

Siersma schreef:
Heb er vanmiddag opgelet toen ik er langs liep, en het heet nu Latino idd. Maar volgens mij heette het eerst anders, weet alleen niet meer hoe haha.


Zou kunnen, ik ben er in augustus van het afgelopen jaar geweest en toen heette het Latino, maar hoe lang dat al zo was, daar heb ik geen idee van eigenlijk. Ik was ervoor gevallen door het goedkope eten, en dat bleek ook nog prima te smaken en de bediening was super vriendelijk, dus ja, dan wil ik wel terugkomen haha.

Gek idee dat jij daar vanmiddag langs gelopen bent, hihi, kan niet wachten tot ik zelf weer lekker in de Koog kan rondwandelen :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Siers83
Berichten: 7261
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:03

En ik loop er morgen weer langs _O- ! Wanneer kom je deze kant weer op?

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-14 19:17

Siersma schreef:
En ik loop er morgen weer langs _O- ! Wanneer kom je deze kant weer op?


Wij gaan altijd kamperen met de tent, dus zal eerst weer een beetje lekker weer moeten worden, maar misschien ook pas in het hoogseizoen. Ik ben gek op de braderieën en dat soort werk dus wil ook niet echt buiten het seizoen wat dat betreft. Hoewel misschien een paar daagjes stiekem al even..hmmm geen idee of ik mijn vriendin zo gek krijg haha. Maar eerst kampeerweer worden dus.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Siers83
Berichten: 7261
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:39

Braderie moet je nog een heeeeeelllllleeeeeee tijd wachten, pas in juli weer. Meivakantie is ook altijd gezellig, en meestal ook mooi weer.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

Miesemuisje
Berichten: 3077
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:46

ben er paar jaar terug met een vriendin midweekje geweest, en inderdaad, ook ik ben wel een klein beetje verliefd geworden! ook 2 heerlijke ritten te paard gemaakt, echt genoten!

wij stonden op een kleine camping in de buurt van De Waal ofzo?

De Koog vond ik in ieder geval heel gezellig!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fly_high, History_, Jorex, Maanon_, mvdende, Nalonyda, purny, secricible, Vagabondo en 82 bezoekers