London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:53

Heeft meer dan 1000 kamers :j is er ook altijd wel leven zegmaar.

Wil je meer rust dan moet je naar bloomsbury park, zit in dezelfde straat :D Alleen wat meer naar station Holborn ipv Euston :j



Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 11:23

Ook in dezelfde straat :+ Tavistock Hotel :-) Wat minder massaal dan Royal National.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:02

Tavistock is ook van dezelfde eigenaar geloof ik? Ze hebben er meer daar :j The Imperial en The President zijn ook nog 2 hotels daar in de straat.

Het Royal National is een stuk duurder geworden zeg :wow: 106 pond voor een double room.. dat betaalde ik een jaar terug bij lange na niet :=

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:14

Ik wil weer teruggggggg :D Vier geweldige dagen gehad! Superveel gezien en gedaan. Mooi weer gehad, hotel was weer perfect en alles werkte mee.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:16

Ben jaloers :D

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:22

Terwijl ik (nog steeds) het RN echt niet zo goed vond :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:26

Ik vind de nieuwe prijs van het RN wel echt bizar hoor :=

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:29

Bloomsbury Park is ook al een stuk duurder dan dat ik er was :=

marius
Berichten: 1164
Geregistreerd: 07-03-05

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:42

Heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik ben afgelopen september voor het eerst in London geweest.
Om te roeien! We hebben 35 km op de Thames geroeid, echt super!
En nu, tja verliefd op de stad, haha.
Mijn vriend is er ook nog nooit geweest, dus we willen met zijn tweeën een weekendje gaan doen!

Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:49

Dan is het Royal National inderdaad een flink stuk duurder geworden zeg... :=
Hangt het er niet ook vanaf hoe ver van tevoren je boekt? Voor hoeveel mensen ben je op zoek - er zijn daar om de hoek op Gower street een hele reeks kleine hotels, misschien ook goedkoper, maar niet heel groot dus hangt een beetje van de groepgrootte af...

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:52

Nee de vanaf prijs is echt 83 pond := en dat is dan een 1persoons kamer.. staat op hun site.

diegomexx
Berichten: 40
Geregistreerd: 20-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:53

@Hanmar, het gaat om een weekend in februari samen met een collega van mij. Later als we met de leerlingen gaan in juni hebben we geen hotel nodig. De leerlingen zullen in gastgezinnen geplaatst worden en wij als begeleiding gaan in diezelfde omgeving in een B&B. Voor nu gaat het dus om een betaalbaar hotel voor maar 2 personen.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:57

Je kan het beste even op expedia kijken :) en dan central london / bayswater / bloomsbury. Veel van de goedkopre hotels waar ik heb geslapen zijn niet zo goedkoop meer nu :+

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 18:34

Als je budget en in het centrum wilt, kun je ook op Wimdu kijken. Daar willen wij voor het voorjaar iets gaan zoeken.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

JuliaaahX
Berichten: 1015
Geregistreerd: 03-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:34

Deze Londen-noob heeft wat hulp nodig :') Ik ga waarschijnlijk eind mei, begin juni naar Londen. Nu ben ik vliegtickets aan het zoeken maar ik heb geen idee welk vliegveld het beste is. Als ik zo het topic door lees is Stansted (meer als je richting Cambridge oid gaat?) ver weg, maar zijn Heathrow en City dichter bij?

Nog een vraagje, als je bij booking.com vier volwassen in twee kamers selecteert, zijn de prijzen dan pp of per kamer?

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:36

Dat staat erbij!

Enne, city is erg duur, maar echt super handig. Heathrow is ook super qu bereik. Ga eind februari met gatwick, is wel (ook in vergelijking met city/Heathrow vervoerkosten) veel goedkoper! Stansten en luton ook maar dat is wel heel ver weg :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:40

Nou ja, dat valt best mee vind ik. Uurtje met de bus/drie kwartier met de trein. Ik heb nou drie keer op Stansted gevlogen en het bevalt me príma. Eindhoven is klein, snel en makkelijk. Stansted is echt een groot vliegveld, alles is goed geregeld en de bus/trein stopt letterlijk voor de deur. Of onder de deur, in het geval van de trein :))

'mijn' hotel beviel ook dit keer weer ontzéttend goed. Ik weet wel waar ik de komende keren Londen slaap :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

JuliaaahX
Berichten: 1015
Geregistreerd: 03-10-09

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:43

Ooh, Eindhoven vliegt alleen op Stansted? Dat wordt 'm dan sowieso niet, het is handiger voor ons om vanaf Schiphol te vliegen! Bedankt voor de tips!

Dus als ik bv. selecteer voor vier personen, twee kamers en drie nachten, is de prijs die er dan staat voor de hele reis? Ik ben in de war :')

Elja
Berichten: 1482
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: London

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 02:16

Easyjet vliegt van Schiphol ook naar Stansted :j


Elja
Berichten: 1482
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: London

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 02:19

Ik heb veel via Stansted gevlogen omdat die altijd het goedkoopste uitviel, maar wat je ook moet onthouden is dat de trein van het vliegveld naar de stad soms behoorlijk duur kan zijn.

Vanaf Southend is het goedkoper met de trein, Stanstad en Luton. Maar Heathrow ligt aan de Piccadilly line waardoor je dus alleen voor een enkele reis met de tube betaalt.


Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 07:17

Alleen dekken de kosten van t verschil in treinkaartje niet het verschil vliegticket Heathrow en gatwick. En van city ook niet. Tenzij je de tijd gaat meerekenen :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

MarrieLeen
Berichten: 11375
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 07:50

Wij zijn toen op Gatwick gevlogen, weliswaar naar Brighton, maar naar Londen is ook een half uurtje. Prima te doen! Wel kom je dan aan op Victoria Station, moet je wel even kijken waar je hotel ligt, anders moet je alsnog een stukje metro. :)

    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 11:53

Ik vlieg op Stansted of op City. Met heathrow moet ik elke keer naar terminal 4 én daar komt serieus maar 1 metro, en die komt om de 4 metro's. Ik was echt 10 minuten voor vlucht po het vliegveld terwijl planning 3 kwartier voor vlucht was :=

Southend is nieuw, maar volgens mij ook goed te doen :j ook Easyjet

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:03

Vanaf Gatwich kun je ook direct naar London Bridge (vanaf Luton trouwens ook, via St. Pancreas volgens mij).

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Moon_light94
Berichten: 3425
Geregistreerd: 10-03-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:18

Southend vlieg ik op! Heb ook ooit op Luton gevlogen, was prima te doen, maar ons hotel lag ook wel die richting op geloof ik.

Nu ligt mijn hotel vlak bij een treinstation, wat vanaf Southend half uur/drie kwartier is geloof ik ongeveer, dus goed te doen! :) Ligt er soms inderdaad maar net aan waar je hotel ligt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, Chinas, Marleen_L, mvdende en 75 bezoekers