London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:20

Wij boeken ook alles los en Hotel altijd via Booking en vervoer (trein/boot)
altijd via de site van de vervoerder zelf.

Ik ben in geen jaren meer een reisbureau binnen geweest om daar iets te boeken :+



Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:55

Zoo we hebben een mooi hotel gevonden bij tussen hyde park en paddington :)) ! Straks boeken, even wachten tot we de CC hebben van de moeder van vriendin :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:00

Ik vroeg me al af of je nou al geboekt had :P

Welk hotel is het geworden?

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:09

Royal eagle hotel :)) ander vriendinnetje was daar geweest wn is prima, ondanks de wisselende reacties op trivago enzo := perfecte locatie volgens haar, goede bedden en schoon, en das t belangrijkste ( dat laatste dan haha!) betalen nu 180 pp incl vlucht voor vrij-zon

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:49

Ja, dit topic zocht ik nou net en gelukkig heb ik hem gevonden! :j

Ik ben eigenlijk opzoek naar een goedkope stedentrip voor 4 daagjes Londen. Ik wil dit samen met een vriendin nog eind januari doen. Alleen kan ik nu trips vinden waar je in totaal 500,00 kwijt bent. Het liefst willen we het wat goedkoper omdat ik ook al in de zomer op zonvakantie ga en dus ook al een heleboel geld kwijt ben ..

Iemand die iets weet wat niet extreem duur is en toch leuk is? :)

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:58

Laatst bijgewerkt door Celiien op 15-01-14 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:01

Celiien schreef:
Hoe wil je erheen, vliegen? trein?


Het liefst met het vliegtuig. We hebben gekeken of we met de boot konden, maar dit word ook alweer een stuk duurder + dat je langer onderweg bent.

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:04

_Sannee schreef:
Celiien schreef:
Hoe wil je erheen, vliegen? trein?


Het liefst met het vliegtuig. We hebben gekeken of we met de boot konden, maar dit word ook alweer een stuk duurder + dat je langer onderweg bent.

Vliegtuig hoeft niet duur te zijn, wij hebben bij easyjet geboekt, ams-gatwick en waren voor 3 retourtjes +- 280,- kwijt voor sochtends 08.55 weg en zondagavond 18.50 terug !

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:05

Heb inderdaad even bij Skyscanner.nl gekeken. Ik zou 87,00 kwijt zijn voor een retourtje inderdaad. Alleen hebben we hier het hotel nog niet bij. Dus dan kom je al snel uit op 300,00 p.p. En dan heb je het eten etc nog.

Edit; Ik wil natuurlijk best wat betalen, maar ik weet niet wat normaal is voor in Londen. ;) Wat is normaal voor een hotel p.p. voor 3 nachten Londen ?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:07

London is duur, zeker als je op korte termijn boekt. Dan wordt het alleen maar duurder van. Je moet zeker uitgaan van een eurootje of 250 a 300 voor slapen en vervoer.. dan komt vervoer er in london nog bij, van en naar het vliegveld en in de stad, en je maaltijden.

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:11

Zie hierboven, 280 voor twee personen, dus 140+80=220,- pp.. en dan nog je eten erbij moet makkelijk kunnen toch?

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:14

Welke maatschappij is 87 voor retourtje? Als dat Easyjet / Ryanair is moet je rekening houden met dat dat alleen tarief voor handbagage is en dat je nog mag cashen voor gewone bagage als je die mee wil nemen..

En dat ze bij Ryanair écht mierenn.euken als het gaat om overgewicht in handbagage. Tot nu toe heb ik élke Ryanairvlucht mijn koffertje in zo'n bak en op een weegschaal moeten zetten, onder controle. Samen met de rest van de vlucht. En ik vlieg regelmatig met Ryanair.

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:18

Wij waren voor 2 personen 380 euro kwijt geloof ik in totaal: tickets, hotel, trein, parkeren in Eindhoven en zelfs de kaartjes voor het toneelstuk waar we heen gingen. Dus onder de 500 moet lukken. Wij gaan van morgenochtend (heul, heul vroeg ^) tot zondagmiddag.

Ik heb nog nooit hoeven wegen bij Ryanair. Wel in zo'n bakje. Overigens is Ryanair versoepeld, je mag nu ook een los handtasje meenemen. Kreeg vanochtend een mail van ze omdat we morgen naar Londen vliegen.

Maar waarom zou je voor vier dagen nog extra bagage mee moeten nemen? Ik red het zát met mijn kleine koffertje. Set kleren aan, set kleren mee, ondergoed, badderspul+make-up en klaar.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:19

Ik red het ook prima met alleen handbagage, maar de eerste keren london écht niet met alle aankopen :D Ik nam kilo's boeken mee terug :')

Als je ruim op tijd boekt red je het wel voor weinig, maar ik merk zelf dat hoe later je boekt hoe duurder het wordt (of hoe shabby'er de hotels worden voor een lagere prijs) :+

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:20

Wij hebben afgelopen zomer alles geboekt :j Zelfde hotel als vorige keer, tickets Ryanair waren 75 pp voor een retour.

Kilo's boeken? Wat zonde, die bestel je toch gewoon via internet? :=

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:21

In 2009 had ik nog geen creditcard :D Dus nam ik ze zo mee :')

Nu bestaat mijn hele koopwereld uit internet :Y)

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:23

Jaa ik zit ook nog te kijken met Easyjet.. hebben (nog) geen ruimbagage bijgeboekt, maar zit te twijfelen of t gaat lukken met handbagage.. vooral omdat je er naar mijn weten geen tas bij mag doen, en ik dus alles in dat koffertje moet doen.. andere kant, ga maar vrijdag-zondag :')
*twijfel twijfel twijfel*

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:24

Easyjet is wel streng met alles in 1 ding stoppen. Ik heb ook geen idee of je vliegveld aankopen erbij kan doen :=

Als je met Ryanair vliegt trouwens, dan meot je ook rekening houden met dat je nog best wat vervoerskosten hebt vanaf een vliegveld als je snel in de stad wil zijn. Vanaf stansted kan je ook met de bus maar lever je weer 2 uur in :+

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:26

Ik koop nooit wat op het vliegveld dus dat scheelt :') Uh jaa, koffie oid maar verder niet _O-

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:41

Vliegveld aankopen moeten erbij in passen :j

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:43

Jans schreef:
Welke maatschappij is 87 voor retourtje? Als dat Easyjet / Ryanair is moet je rekening houden met dat dat alleen tarief voor handbagage is en dat je nog mag cashen voor gewone bagage als je die mee wil nemen..

En dat ze bij Ryanair écht mierenn.euken als het gaat om overgewicht in handbagage. Tot nu toe heb ik élke Ryanairvlucht mijn koffertje in zo'n bak en op een weegschaal moeten zetten, onder controle. Samen met de rest van de vlucht. En ik vlieg regelmatig met Ryanair.


Dit is inderdaad Ryanair .. Dus een koffer van 10 kg (20kg?) daarvoor moet je nog bij betalen ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:46

Jup, volgens mij om en rond de 30 euro oid? Zie de link hieronder, de prijs voor bagage is ook nog afhankelij kvan wanneer je gaat.

En let goed hierop:
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaard ... ableoffees

Altijd je volledige naam op de tickets bij Ryanair, neit alleen je initialen: je betaalt zo 180 euro om het te wijzigen bijvoorbeeld. Check online in, anders + 70 euro etc.

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:49

Jans schreef:
Jup, volgens mij om en rond de 30 euro oid? Zie de link hieronder, de prijs voor bagage is ook nog afhankelij kvan wanneer je gaat.

En let goed hierop:
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaard ... ableoffees

Altijd je volledige naam op de tickets bij Ryanair, neit alleen je initialen: je betaalt zo 180 euro om het te wijzigen bijvoorbeeld. Check online in, anders + 70 euro etc.


Dan komen er dus nog best wat kosten op. Je zit dan al rond de 110,00 p.p. qua vliegticket en het hotel moet hier nog bij ..
Dan denk ik toch dat Londen te prijzig is.. Ook omdat we nog op zo'n korte termijn boeken. -O-

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:49

En ipv 4 dagen, een weekend?

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:51

Vanaf waar in Nederland kom je?

Want ik zou je ook de trein nog aan kunnen raden. Dan ben je net zoveel tijd kwijt (afhankelijk van waar je zit) als wanneer je met Ryanair vliegt bijvoorbeeld, als het gaat om tijd naar het vliegveld, van te voren aanwezig zijn, uur vliegen en dan nog vanaf stansted met de bus / trein terug naar centrum.

Terwijl je met de trein vanaf Rotterdam bijvoorbeeld, in 4,5 uur in hartje london staat.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981 en 65 bezoekers