London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:08

Zie edit :')

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:12

Zie mijn edit :P

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:07

_O-

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:43

Ik meld me hier even, ik heb vanavond in een opwelling tickets gekocht voor een concert in de Royal Albert Hall volgend najaar.

Nu moet dus de vlucht en het hotel geregeld worden.
Bij de vlucht liep ik gelijk al tegen het probleem aan dat de tickets bij EasyJet en Ryanair maar tot ongeveer 24 oktober lopen. Weet iemand wanneer de tickets voor de periode erna komen?
En kun je beter apart de vlucht en het hotel boeken of is samen voordeliger?
Wie heeft er nog tips voor hotels of AirBNB adressen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 00:41

Ik ben ook weer terug van mijn spontaan tripje :D Was geweldig! We hadden een mooi hotelletje gevonden in de West End, heerlijk rustige en mooie buurt. Het weer was prachtig, de hele tijd een lekker winterzonnetje en strak blauwe hemel. Lange wandelingen gemaakt langs Tower Bridge, The Globe, London Eye, Tate, Piccadilly, Leicester Square. Winter Wonderland in Hyde Park was prachtig <3 Ik ben al vaak in Londen geweest maar had het nog nooit in de Kerstperiode gezien en alles was zoooo mooi versierd, vooral Regent Street en Shaftesbury Avenue :+:

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Dribbel
Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 03:28

Ben van de week ook even naar London geweest en het is idd prachtig met de kerst. Deze keer naar Camden (shoppen!), Oxford circus/street en China Town. Heerlijk om zo dichtbij te wonen en gewoon op en neer te kunnen <3

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:15

Over een maandje kan je vermoedelijk wel reserveren voor de periode na Oktober :)

Waar wil je in de buurt slapen? Aan de andere kant van het Hyde Park is het London Guards hotel, daar heb ik lekker geslapen :j

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:30

Het mooiste is als we vanuit de Royal Albert Hall naar ons hotel zouden kunnen lopen of kun je met een gerust hart 's avonds de metro in?
Verder willen we nog wat shoppen bij Harrods en op Oxford Street en ik heb de London Eye nog nooit gezien dus dat lijkt me ook wel leuk.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:56

Lijkt me mooi een concert in de Royal Albert Hall!

Je kunt s avonds gewoon de metro in, maar deze stopt er wel rond een bepaalde tijd mee (geen nachtmetro's). Het zou wel een mooie buurt zijn om te overnachten. Harrods en RAH liggen niet zo ver van elkaar (loopafstand). Verder heb je daar het Victoria & Albert museum wat ik een fijne verrassing vond.

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:59

Je kan aan die kant ook wel slapen, bij Queensgate zitten wel goede hotels geloof ik :j

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:47

Welke wijk is dat? Ik keek naar Knightsbridge maar de hotels daar zijn behoorlijk aan de prijs. Welke wijk daar in de buurt biedt een goedkoper alternatief, dan kan ik daar ff op googlen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 15:00

Dank je, inmiddels zie ik dat Kensington een wijk is waar ik op kan zoeken. Is € 600,- een goede prijs voor 3 nachten Londen in een 4-sterren hotel incl. Ticket?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

boooo
Berichten: 4185
Geregistreerd: 10-12-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:27

Ik ben op zoek naar ervaringen met het verblijven in Londen met een leeftijd onder de 18.
Doen hotels hier moeilijk over? Of heeft iemand ervaring met een goed Youth hostel? :)

Ik ben benieuwd, anders ga ik de hotels gewoon even mailen.

"The difference between doing something and not doing something is doing something."

Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:30

Travellodge!

Ik ben ook nog steeds opzoek. Hebben nu geselecteerd:
- The Academy hotel (bloomsburry)
- Staunton Hotel (bloomsburry)
- Blades Hotel (Victoria)
- Central House Hotel (Victoria)
- Rydges Kensington Hotel (Kensington)
- Park International Hotel (Kensington)
- Club quarters Gracechurch (City)
- Club Quarters St Paul (City)
-Thistle City Barbican (Earls court)
- K+K Hotel George (Earls court)
- Amsterdam Hotel (Earls court)
- The Nadler Kensington (Earls court)
- The Cleveland hotel london ( Hyde Park)

Allemaal op onder ons budget van 250 pp, incl vlucht... Maarja welke :') allemaal redelijk goed in t centrum en beoordelingen zijn ook goed... Hmzzzz!

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:54

Voor hoeveel dagen, Cellien?

Ik heb inmiddels maar geboekt via Expedia. Een 4 sterren hotel op 1 km van de Royal Albert Hall incl. Ticket met British Airways voor € 300,- p.p. Ik vond het een nette prijs en dan hoef ik niet meer de sites van Easyjet en Ryanair in de gaten te houden, wanneer ze de periode erna vrij geven. Vaak komen daar ook nog allemaal extra kosten bij. Het kan vast goedkoper maar geloof nooit dat het honderden euro's gaat schelen met dit hotel erbij, via de hotelsite zelf was het nog duurder.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:00

3 dagen/ 2 nachten :j

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Fitzroy
Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:18

Oké, dan klopt het wel aardig. Wij zijn dan € 50,- P.p. meer kwijt voor een dag/nacht langer.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:22

Dan klopt dat wel, ik kijk niet zozeer naar sterren, wel anar beoordelingen booking/tripadvisor :j
Maar ben meer benieuwd naar welke van de wijken hierboven het beste is... Ik dacht earl court?
En uiteraard, zit in die hotels hierboven een prijs van 185,- tm 245,- ofzo :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:27

Al die wijken zijn prima, city beetje stil in het weekend, maar vanuit allemasl alles prima te bereiken met de metro..

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:30

Je helpt niet zo :')

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Hanmar
Advies Mies
Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:45

Wat zijn de voornaamste dingen die je wilt zien? Bloomsbury is handig als je bijv. naar het British Museum zou willen gaan, en het is erg dichtbij Oxford st/Regent st en de West End. Kensington is mooi, maar niet net zo centraal. Victoria is ook leuk, maar wel wat verder weg van wat velen als 'het centrum' zouden opvatten (wel weer dichter bij de Thames/Tate modern, the London Eye etc.).

Kortom: het hangt er vanaf waar je denkt voornamelijk heen te willen?

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:46

Ok, als ik zou moeten kiezen uit jouw lijstje zou ik voor een hotel in Bloomsburry gaan ;)

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:58

En thistle bloomsbury park celien?


Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:13

Die hebben geen 3 of 4 pers kamers, alleen twee!

Wij zaten vorige keer ook in bloomsburry.. Was wel erg fijn vanuit daar!
Wat we willen? Slenteren, shoppen, sight seeing :))

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers