London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
arans
Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:50

Ik ben net weer een paar uur terug. Het was zo leuk! Natuurlijk moet je rond deze tijd naar winterwonderland in Hyde park gaan. Verder was dit mijn 3de keer Londen, dus het meeste had ik al gezien, maar het is nooit genoeg.

Alleen balen dat we niet op Eindhoven konden landen ivm de mist, dus we moesten door naar Duitsland en zijn met de bus weer terug naar Eindhoven gebracht.

Wij vlogen op Stansted en ik vond het vrij oke. Ik ben de andere keren met de bus gegaan, dus ik heb geen vergelijking materiaal :P

You give me hope
When all my dreams
Seem like they're out of reach

arans @ [ITP] Shoralie(2) met 'haar' paardjes!


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:35

arans schreef:
Ik ben net weer een paar uur terug. Het was zo leuk! Natuurlijk moet je rond deze tijd naar winterwonderland in Hyde park gaan. Verder was dit mijn 3de keer Londen, dus het meeste had ik al gezien, maar het is nooit genoeg.

Alleen balen dat we niet op Eindhoven konden landen ivm de mist, dus we moesten door naar Duitsland en zijn met de bus weer terug naar Eindhoven gebracht.

Wij vlogen op Stansted en ik vond het vrij oke. Ik ben de andere keren met de bus gegaan, dus ik heb geen vergelijking materiaal :P


Dan hadden wij beter denk ik, van stansted naar maastricht gevlogen en anaf daar de bus

djuulsie
Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:22

Boarding for London City <3

risje
Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:23

Fijne Vlucht!
Doe je "Ben" de groeten?

Is this the real life,

is this just Fantasy?

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:34

Michelle77 schreef:
Dus eigenlijk gewoon allerlei winkeltjes ingaan maar haha

@lieveli, Tooting? Is dat wel omgeving/in Londen centrum?


Het is zone 2, of misschien net zone 3, maar vanaf Oxford maximaal een kwartiertje, 10 minuten met de tube.

Ik vlieg trouwens altijd op Gatwick, is me ooit aangeraden en sindsdien doe ik dat :') Maar super, ik was altijd met 20 minuten thuis. Nam op Clapham north een taxi naar huis. Personeel is daar ook superlief, mocht eerder inchecken en winkelen omdat ik zo onrustig was toen ik voor de eerste keer vanaf Londen naar Nederland vloog in mijn up :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

_Luce
Berichten: 502
Geregistreerd: 08-06-11
Woonplaats: Katwijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:26

Ik vlieg ook altijd op Gatwick.. Fijn vliegveld en voor mij het handigst qua verder vervoer. Hoef dan nog maar 20 minuutjes met de trein en 10 minuutjes met de bus voordat ik thuis ben :-)

Volgende week vrijdag ga ik weer die kant op om kerst te vieren.. Meer mensen die daar ook heen gaan?

All that we see or seem, is but a dream within a dream - Edgar Allan Poe (1809 - 1849)

Less is more: -38kg

Blue_Eyes
Berichten: 20349
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:24

Ik vlieg altijd Eindhoven-Stansted. Dat is prima te doen en veeellll korter dan met de trein voor mij. Even opgezocht: met de trein ben ik al gauw 6 uur onderweg. Als ik ga vliegen, weet ik inmiddels uit ervaring, ben ik om 8.30 op Eindhoven Airport (10 minuten vanaf huis), 9:25 vliegen, 9:15 in Londen, 10:25 (dus 11:25 NL tijd) op Liverpool Street Station.
Ben weleens met de trein naar Londen geweest hoor, maar dan zat ik al in Engeland en kwam ik vanuit een van de voorsteden of vanuit Chatham of Nottingham.


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.


Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:06

Ik vlieg altijd op Stansted (ryanair). Goedkope tickets, E'hoven is lekker klein en overzichtelijk en vanaf Stansted ben je eigenlijk ook zo in Londen. En vliegtijden vind ik prima. Goed, we vliegen dit keer 's ochtends wel erg vroeg maar terug vliegen we aan het einde van de middag terug, ideaal!

Nog een maaahaaaaaandje *\%/*

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 14:14

Ik meld me hier ook. Ben een frequent visitor. Ga meestel Amsterdam - Luton.

djuulsie
Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:25

Morgenavond naar Lion King *\o/*

Oeska
Berichten: 1798
Geregistreerd: 22-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:36

Ik ben altijd met de auto gegaan. Nu scheelt het dat ik in Cambridge woonde (iets boven Londen) en daar kun je gewoon parkeren en dan nam ik vanaf thuis de trein naar Londen, maar misschien zijn er goede P+R mogelijkheden rond Londen als je met de auto komt?

De auto is niet eens zo duur, vooral als je met veel mensen bent. Je betaalt voor de Eurotunnel namelijk per auto en niet per persoon. En ongelimiteerde bagageruimte :+ (als je een grote auto hebt haha)
Misschien best het uitzoeken waard.
Ook hier geldt weer; vroeg boeken scheelt heel veel geld.

Als je trouwens een weekendje met het vliegtuig doet, neem alleen handbagage mee. Dan hoef je niet zoveel uren van te voren in te checken ;)

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent. It is the one that is the most adaptable to change."
~Charles Darwin~

Suus___
Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:39

Als je vanaf rotterdam vliegt hoef je ook niet vroeg aanwezig te zijn ondanks dat je bagage meeneemt :)

Veel plezier djuuls

Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2, FHS Jelle L2+2 en Kalim L1+6

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:55

Ik neem alleen handbagage mee. Vlieg vrijwel altijd met easyjet

friezenfan2
Berichten: 2554
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 18:47

MarcoBorsato schreef:
Michelle77 schreef:
Dus eigenlijk gewoon allerlei winkeltjes ingaan maar haha

@lieveli, Tooting? Is dat wel omgeving/in Londen centrum?


Het is zone 2, of misschien net zone 3, maar vanaf Oxford maximaal een kwartiertje, 10 minuten met de tube.



ik was deze keer al naar de primark geweest bij tottenham road court gegaan, daar was het al rustiger
maar er is er dus nog eentje?

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Suusie22
Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:01

Als je op de heenweg alleen incheckt met handbagage kun je toch niet op de terugweg met handbagage en ruimbagage inchecken? Zit toch te denken om met t vliegtuig te gaan, vind ik toch relaxter dan een hele dag in de trein.

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:06

friezenfan2 schreef:
ik was deze keer al naar de primark geweest bij tottenham road court gegaan, daar was het al rustiger
maar er is er dus nog eentje?


Jij gaat door voor de koelkast!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:22

Suusie22 schreef:
Als je op de heenweg alleen incheckt met handbagage kun je toch niet op de terugweg met handbagage en ruimbagage inchecken? Zit toch te denken om met t vliegtuig te gaan, vind ik toch relaxter dan een hele dag in de trein.


Nee, niet als je alleen een ticket voor handbagage hebt.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Rivaldo
Berichten: 3512
Geregistreerd: 08-12-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:22

Hebben jullie tips voor bezichtingen tijdens de kerstdagen? :)

djuulsie
Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:28

Suusie22 schreef:
Als je op de heenweg alleen incheckt met handbagage kun je toch niet op de terugweg met handbagage en ruimbagage inchecken? Zit toch te denken om met t vliegtuig te gaan, vind ik toch relaxter dan een hele dag in de trein.


Heb vandaag geleerd dat je dat online bij kunt boeken, dus ja, volgens mij kan dat wel.

Suusie22
Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 19:49

Oke, ik ga hier nog even verder op door googlen, net als het hotel :D
Ik wil namelijk echt in het centrum zitten zodat ik alles makkelijk kan doen.
Waarschijnlijk ga ik samen met mama, om toch wat gezelschap te hebben :D

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:15

Een vraagje. Ik ga de 19e even een dagje op en neer. Ik land om 8u15 op Stansted en ik heb enkel handbagage. Iemand enig idee hoe snel ik dan in een bus kan zitten? Dit i.v.m. iemand die om 10u30 een afspraak wil maken in het centrum van Londen.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:18

Jennifer_S schreef:
Een vraagje. Ik ga de 19e even een dagje op en neer. Ik land om 8u15 op Stansted en ik heb enkel handbagage. Iemand enig idee hoe snel ik dan in een bus kan zitten? Dit i.v.m. iemand die om 10u30 een afspraak wil maken in het centrum van Londen.


Wij hadden maandag de trein, was echt uit vliegtuig stappen, kaartjes kopen, instappen trein en onderweg. Ging heel snel! Maar hoorde van mensen die dinsdag waren gegaan echt superveel vertraging hadden op vliegveld zelf

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:53

Bedankt Haike! Ja ik heb op zich mijn kaartje al, maar ik ga voor de zekerheid de afspraak toch maar een halfuur à een uur later zetten. Hoef ik me daar niet zenuwachtig om te maken.

arans
Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:01

Ligt aan de paspoort controle. Dat duurde bij ons zaterdag het langst.

You give me hope
When all my dreams
Seem like they're out of reach

arans @ [ITP] Shoralie(2) met 'haar' paardjes!

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:05

Het is inderdaad lastig inschatten, soms kun je overal zo doorlopen maar soms zit het allemssl net even tegen..

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, BETUWE, friendly en 70 bezoekers