London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 17:24

Nou het is heel apart, in bepaalde winkels doet hij het wel en andere niet. En het ligt zelfs niet aan de keten, want ik had bijvoorbeeld in de ene McDonalds wel, in de andere niet. Dus meestal vraag ik het gewoon standaard of mijn pasje kan of niet.


Moon_light94
Berichten: 3425
Geregistreerd: 10-03-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:14

Ik ga morgen naar het reisbureau om iig mijn hotel te boeken :):)
Vlucht denk ik niet, want via het reisbureau kom je bij KLM, en dat is duur :'). Maar wie weet kunnen ze ook via easyjet regelen!

Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:36

Ik heb met mijn pas altijd kunnen pinnen. Maar ik was maar wat blij dat ik een creditcard had toen mijn pinpas geblokkeerd werd. Ik wilde pinnen bij een automaat die eerder die dag geskimmed was. Dan blokkeren ze alle passen die daar proberen te pinnen. Had ik geen creditcard dan kon ik verder dus helemaal niks. Want deblokkeren moet je doen door een nieuwe pas aan te vragen.

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4

friezenfan2
Berichten: 2554
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:47

ik ben gister terug gekomen uit london, en op 1 winkel na overal kunnen betalen met mijn pasje

maar dat lag aan het apparaat

voor de rest een hele fijne tijd gehad in london
twee keer uit eten geweest, 1 keer naar wagamama's en 1 keer naar nandos
beide zijn aan te raden al denk ik dat nandos goedkoper is
beide zitten bijna op elke hoek, er is dus altijd wel eentje in de buurt
de nandos waar wij waren gegaan zat in de O2 arena en die was erg druk
maar omdat wij het mee namen konden we zo door lopen

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 20:19

hoe kom je erachter in welke zone je hotel ligt voor de oystercard? (En maakt dit in de aanschaf nog iets uit?)

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 20:20


Suusie22
Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:27

Bokkers die ooit met de trein naar Londen zijn gegaan? Vonden jullie dit makkelijker dan met het vliegtuig??

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:47

Celiien schreef:
Ik wil zoo graag weer naar Londen... Niemand wil alleen mee :') is het j. Je eentje ook leuk?


Ja! Ik ben er veel op uitgetrokken in mijn eentje, wat wil je doen? Als ik geld had gehad, wilde ik wel met je mee. Of vind je het niet erg om te wachten tot het voorjaar? :=

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:49

Ik heb nog helemaal geen planning daarvoor, alleen de gedachte dat ik wil!

Tjah wat ik wil.. Musea, foto's maken, musical oid erbij. Rustig slenteren, winkeltje hier winkeltje daar. Mooie plekjes ontdekken.. Snap je wat ik bedoel :))

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Eulogy
Berichten: 5736
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 06:44

Suusie22 schreef:
Bokkers die ooit met de trein naar Londen zijn gegaan? Vonden jullie dit makkelijker dan met het vliegtuig??

Ja ik! Het is volgens mij iets duurder (hoewel je natuurlijk niks betaalt aan vervoer van en naar de vliegvelden), maar ik vond het echt zoveel makkelijker, je stapt in Rotterdam (in mijn geval dan) in, stapt geloof ik 1 keer over en dan ben je echt in no time midden in Londen. Ons hotel lag ook nog eens echt 5 minuten lopen van St. Pancras af dus dat was echt ideaal :)


paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 07:51

Suusie22 schreef:
Bokkers die ooit met de trein naar Londen zijn gegaan? Vonden jullie dit makkelijker dan met het vliegtuig??


Ja ik ben ook een aantal keren met de trein geweest en ook ik vind dit makkelijker en relaxter
dan vliegen.

En kwa kosten was dit in mijn geval inderdaad goedkoper dan vliegen want ik zit voor 100 euro
in Londen vanaf mijn woonplaats met de trein en dan red ik niet met geen enkele vliegtuigmaatschappij.

Tegenwoordig ga ik altijd met de (nacht)boot Hoek van Holland naar Harwich en dan 1,5 uur met de trein naar Londen omdat we dan al om 9 uur morgens in hartje Londen zijn.

Alleen de boot is een tikkeltje duurder maar voor mij zoveel relaxter en je hebt meer tijd om in Londen te besteden :D

Let wel op als je de trein boekt dat er geen staking in België is tegen de tijd als je gaat want ik kon vorig jaar even mijn ouders uit Brussel halen omdat er geen trein richting Nederland ging. :(

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 07:58

Kan het zijn dat op 25 dec alles dicht is?

Ik heb al paar restaurants gemaild om te reserveren maar helaas dicht!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Rivaldo
Berichten: 3512
Geregistreerd: 08-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 08:05

Megan_ schreef:
Kan het zijn dat op 25 dec alles dicht is?

Ik heb al paar restaurants gemaild om te reserveren maar helaas dicht!


Wij zitten van 22 t/m 26 december in Londen, dus ik hoop het niet.. :=

Suusie22
Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 08:44

Mijn planning is 6 januari, ik wil sws gaan shoppen in oxfordstreet en toeristische dingen doen. Ik heb al aan vriendinnen gevraagt of ze zin hebben om mee te gaan, maar ze hebben dan stage. Ik heb geen zin om met mama te gaan, dus ik ga nog ff rondje vragen en anders in mn uppsel :)

djuulsie
Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 08:45

Ik vertrek morgen naar London <3 :):)

Suusie22
Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 09:31

Ahhh jaloers Djuulsie :P

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:24

Ik ga ook altijd met de trein. Het is ideaal, je stapt op en 2u later ben je in het centrum. Maar ik woon wel op 15min van Brussel, dus dat is sowieso wel een kortere treinreis dan wanneer je uit Nederland gaat.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Suusie22
Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:24

Voor mij zou de treinreis 7 uur en 45 minuten duren als ik hier op de trein zou stappen...

Moon_light94
Berichten: 3425
Geregistreerd: 10-03-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:28

Ik zie net dat als ik kaartjes wil boeken voor de Harry Potter studiotour, ik weer bij mn vader moet gaan zeuren om zn creditcard.
Hij wordt erg blij van me.. :')

Mijn vakantie is iig geboekt! :):) Duurt nog even maar heb er zin in!

Celiien
Berichten: 13251
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 12:32

Lekker!

Ik ga echt het liefst vliegen. Met ene half uurtje op rotterdam airport, driekwartier later vlieg je weg :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:13

Voor mij is de treinreis incl. overstappen en door de douane heen en dergelijke ook een uurtje of 7.
Voordeel van de trein is wel dat ik me (grote) koffer mee kan nemen zonder extra kosten zoals Easyjet o.i.d.

En ik heb wel een koffer nodig als ik geshopt heb in Londen :o

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 15:56

Suusie22 schreef:
Bokkers die ooit met de trein naar Londen zijn gegaan? Vonden jullie dit makkelijker dan met het vliegtuig??


Ik ben alleen nog maar met de trein geweest, vanuit België, en ik kan niet klagen :) Alles verliep vlot. Alleen had ik last van mijn oren, maar dat heb ik in een vliegtuig uit ;)

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:00

Oef, als het 7u duurt met de trein zou ik ook liever vliegen := Ik zit op 15min trein van Brussel, dan 2 uurtjes ong. Brussel - St. Pancras dus dat is prima te doen. En als je goed op tijd boekt zijn de prijzen ook mooi, heb eens een dagtrip gedaan (dus de eerste trein heen, 8u30 aankomen daar en om 20u weer naar huis) gedaan voor €60.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:03

Ik ga ook graag met de trein, ben zo'n 4 uur bezig dan. Net zo lang als wachten op vliegtuig etc, maar dan zonder bagagelimiet :P

Record is wel het dubbele met de trein, maar toen ging de trein naar brussel stuk in een weiland :=

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 17:31

Yasmine, wij wonen nog redelijk dicht bij elkaar in de buurt ;) Voor mij is het een klein half uurtje treinen naar Brussel en dan inderdaad 2u naar Londen :)

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Majestic-12 en 54 bezoekers