Nakomelingen van Dreamboy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Trudy_dJ
Berichten: 3584
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Zuid-Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:26

Ik kan wel zeggen dat ik erg trots ben op mijn Dreamy!

Vanmiddag zijn we hem uit zijn vertrouwde groep gaan halen. Daar stonden nog 7 hengsten in en hij werd er als enige tussen uit gehaald. Waar hij in stond, was een groep met allemaal 2,5 jarige en die gaan nu allemaal naar huis en dus niet meer terug de opfok in.

Dreamy liep keurig met mij mee de groep en de wei uit. Buiten de wei stond de trailer, waar hij na even wat twijfelen, zo in liep. De brokjes smaakten lekker. Toen de klep en alles dicht was, moest hij wel eventjes hinniken maar verder keurig braaf en stil.
Het was maar een klein stukje naar de stal, dus daar gelijk van de trailer gehaald en bij zijn nieuwe maatjes gezet. Hij staat nu met allemaal leeftijdsgenoten. Maar wel echt van alles wat. Een arabiertje, een haflinger, pony en nog wat KWPN'ers. En hij is ook wel de grootste, maar zeker de knapste :P

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Upload via telefoon is niet zo scherp helaas.


moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 09:49

Wat een super dier Trudy.... En wat is hij knap !! ,
Haydn was ook al zo dapper terug naar stal....de groep ( jaarlingen en 2,5 jarige) bleef achter in het land staan.... Ik er naar toe Haydn een halster om gedaan en hup naar het hek gewandeld.... De rest er achteraan hihi, Bij het hek nog 2 andere een halster om gedaan ( we waren met 3 lopers ) hek open Haydn voorop eruit, toen een stuk langs het water gelopen hij vond het erg spannend maar liep dapper mee ( aan een los touwtje ...wilde geen spanning erop zetten) op een gegeven moment een grote plas...er liep nu een schimmeltje voorop maar die durfde niet..... Dus hup Haydn er omheen gestuurd en doorheen gelopen... Ik glom bijna van trots hihi... Ook op het erf aangekomen liep hij braaf mee .
Gisteren even gepoetst hihi, staart ingesprayt en gekamt en geknipt hihi en ook z'n oren kon ik knippen ( even snel die vieze plukjes eruit ) nog even 2 fotootjes ;-)

[ img ]

[ img ]

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 14:42

Vandaag weer wezen poetsen *\o/* Alleen zag ik dat hij een dik been heeft door een wondje :(
Morgen maar even spul smeren en hopen dat het minder wordt....anders toch maar even de DA erbij halen

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:51

Gelukkig z'n been is weer dun, heb er wel even wat msm crème op gedaan op het plekje , maar weer heerlijk gepoetst en geknuffeld ;-)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:01

Vandaag weer even wezen poetsen *\o/* hihi vriendlief was ook mee, die begint hem ook al wat minder te zien als een " kleine moordenaar "

[ img ]

dries
Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 19:24

Hij is leuk moniek, ben heel benieuwd hoe hij uitgroeid en hoe zijn gangen zijn!!

curana v lord leatherdale x gibraldi is 26 mei bevallen van een prachtig zwart hengst veulen genaamd "just a dream" vader dreamboy

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:41

Dank je Dries, ik ben ook heel benieuwd hihi , maar ik heb een klein stukje in het land gezien en dat zag er hoop vol uit ;-)


pittig_ding
Berichten: 422
Geregistreerd: 06-03-06
Woonplaats: Ergens op deze aardbol

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:31

Leuk de foto's van de Dream Boys.
Hebben jullie ook bewegings filmpjes?

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 13:35

pittig_ding schreef:
Leuk de foto's van de Dream Boys.
Hebben jullie ook bewegings filmpjes?


Ik heb alleen oude filmpjes , zijn niet super maar kan proberen er 1 op te zetten
( is van de tijd dat hij nog bang was en geen halster om wilde en had ;) )

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 13:51


moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 13:59


dries
Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 12:04

hier een foto van mijn merrie die nu 5 maanden drachtig is van dreamboy :D

[ img ]

[ img ]

deze is van van de zomer om even te vergelijken maar echt heel veel zie je nog niet aan haar buik. alleen een beetje gevuld op haar flanken

[ img ]

curana v lord leatherdale x gibraldi is 26 mei bevallen van een prachtig zwart hengst veulen genaamd "just a dream" vader dreamboy

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:48

Knappe merrie Dries, ben benieuwd wat er uitkomt , knap wordt het vast en zeker met zulke ouders

pittig_ding
Berichten: 422
Geregistreerd: 06-03-06
Woonplaats: Ergens op deze aardbol

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:16

Wauw Dries, wat een prachtige merrie heb je.
Heeft ze predikaten? Dat wordt een zwartje hoor, die je er uit gaat krijgen. DB geeft zoveel zwart, dat komt wel goed.

Jaarling bij ons op stal van DB hebben ze afgelopen week gemeten en komt uit op 1.55
Dat wordt wel een flinke heer. Maar werkelijk waar zo braaf.

dries
Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 22:55

pittig_ding schreef:
Wauw Dries, wat een prachtige merrie heb je.
Heeft ze predikaten? Dat wordt een zwartje hoor, die je er uit gaat krijgen. DB geeft zoveel zwart, dat komt wel goed.

Jaarling bij ons op stal van DB hebben ze afgelopen week gemeten en komt uit op 1.55
Dat wordt wel een flinke heer. Maar werkelijk waar zo braaf.


Dank je :o
Ben ook nog elke dag verlieft op mijn black beauty :D .
Ze heeft het ster predikaat en verwacht ook wel een donker veulen met weinig wit idd met twee zwarte ouders die beide ook bijna geen wit hebben.
Mag wel hopen dat dreamboy een braaf karakter mee geeft want die van mij kan soms best lastig zijn :o
1.55 is al flink aan de maat ja dus maat geeft hij dan ook wel door, mijn merrie is 1.70 dus ook dat moet wel goed komen :D

curana v lord leatherdale x gibraldi is 26 mei bevallen van een prachtig zwart hengst veulen genaamd "just a dream" vader dreamboy

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:04

Haydn zit ook op die koers van 155/60 wordt ook een flinke denk ik, ik denk dab DB zeker wel goede karakters geeft, Haydn was echt een kleine schijterd toen ik hem kreeg, maar als je nu kijkt hoe dapper hij is en lief ook, de meeste hengsten in de groep bijten ook Haydn niet, zo aanhankelijk en volgzaam.

Gaat helemaal goed komen met jouw veulen Dries ;)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:12

Ik ben blij :D Haydn ging vandaag even een paar keer draven aan het touwtje ....en hij maakte toch mooie passen met een super achterheen *\o/* ( hij was wat zenuwachtig geworden van het oefenen om in de trailer te staan ;) )

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 16:31

Waar zijn alle DB eigenaren ??? Hoe is het met jullie knapperds :D

dries
Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:57

Die van mij is nog in de maak in mijn merrie haar buik :D

curana v lord leatherdale x gibraldi is 26 mei bevallen van een prachtig zwart hengst veulen genaamd "just a dream" vader dreamboy

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:48

dries schreef:
Die van mij is nog in de maak in mijn merrie haar buik :D



Haha maar dan ben je wel al een DB eigenaar :Y) ,
Ik vind het zo vreemd , in het begin waren er best wat mensen in dit topic...nu zie ik
alleen maar jou Trudy en mezelf :+ , waar zijn al die mensen -O-

dries
Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 12:20

Ja jammer he vind het juist leuk om te zien en horen hoe de dreamboy's zich ontwikkellen.
ben nl zo benieuwd naar mijn dreamboy duurt alleen nog zo lang jammer genoeg :( is pas half mei uitgerekend.

curana v lord leatherdale x gibraldi is 26 mei bevallen van een prachtig zwart hengst veulen genaamd "just a dream" vader dreamboy

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:36

Ik vind het inderdaad ook jammer ben ook heel benieuwd hoe de andere het doen ..... Dat is nog ff wachten inderdaad , dan wordt Haydn alweer bijna 2 *\o/* haha kan niet wachten ,

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 00:35

Ik zal Haydn nog even spammen :D
Hij is nu bijna 19 mnd ,

[ img ]

Alter_Ego
Berichten: 153
Geregistreerd: 02-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:37


moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:58

Wouw Alter... Het is net of ik Haydn zie een jaar geleden , ze lijken echt op mekaar :) alleen heeft Haydn ook nog 2 witte voetjes voor...maar verder , wat is het verder voor afstamming ?
Haydn is een Dreamboy x Michelangelo


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 62 bezoekers