London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:17

Ik vind het allemaal wel meevallen met de verschillen in beleefdheden in het verkeer en het OV, dat heb ik nooit zo ervaren in Londen. Mensen zijn wel complimenteuzer daar, noemen je meer honey en darl := Hier vraagt de taxichauffeur nooit 'waar moet je heen lieverd?'

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Celiien
Berichten: 13253
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:18

Nee, maar ik heb toch echt meegekregen dat er een paar mensen, die een bus wilde instappen, toch echt niet naar binnen móchten(waren toeristen) tot de rest uitgestapt waren :) kijk dat honey enzo, dat heb ik ook niet gehoord :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Michelle77
Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:19

Wij gaan wsl boeken voor de ferry van hoek v Holland naar Harwich en een overnachting in Holliday Inn Express in Stratford. Half december dus middenin de kerst :)

Avond eten zal wel prijzig zijn overal, heeft iemand een suggestie voor een restaurant/pub oid waar je iets lekker kunt eten (vergelijkbaar met een bistro oid hier in NL)
Of in Londen centrum of omgeving strattford?

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:21

Celiien schreef:
Nee, maar ik heb toch echt meegekregen dat er een paar mensen, die een bus wilde instappen, toch echt niet naar binnen móchten(waren toeristen) tot de rest uitgestapt waren :) kijk dat honey enzo, dat heb ik ook niet gehoord :=


Oh taxichauffeurs altijd 'where you heading to love?' of in Starbucks : 'what can I get you darl?'

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Celiien
Berichten: 13253
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:25

Zal waarschijnlijk komen omdat ik met mn pa/ma ging, denk dat ze dat toch minder zeggen dan _O-

M'n moeder wil niet meer naar Londen opeens.. maar een vriendin van mij wel :)) En het liefst naar een concert van Adele dan meteen, maarja die is een beetje stil de laatste tijd _O-

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Berdien
Berichten: 64502
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:30

Sowieso het feit dat je gegroet wordt, dat is hier nog wel eens anders. Hier in het noorden valt het wel mee maar als ik in het westen kom.. Djeez. En inderdaad het wachten op elkaar bij het OV. Of bij de lift. Meestal laat je mensen eerst uitstappen voordat je zelf in stapt, maar dat schijnt hier echt heel lastig te zijn.

Michelle, er zijn zoooooooveel pubs en restaurants in Londen, waar je ook bent. Meestal wandel ik gewoon ergens naar binnen. Kijken of er veel of weinig mensen zitten, wat er op de kaart staat en wat ze aan prijzen hanteren en dan weet je al snel genoeg.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

JLLN_
Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:32

Hallooooo! Mag ik even binnen komen vallen? :)

Ik vertrek vrijdagnacht/zaterdag ochtend voor een lang weekend naar Londen! Nu leek het ons leuk om een keer een avondje uit te gaan in het centrum en ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die leuke clubs/kroegen weten om naar toe te gaan?!

Alvast bedankt!

Jill

Sani
Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:32

Ik ben in Londen naar Beyonce in de O2 geweest.
Zo ontzettend super gaaf :oo :):)
En ook mooi om te zien hoe goed geregeld het is om vervolgens tig mensen het metrostation in te krijgen.

Wagamama's :9

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:33

Celiien schreef:
Zal waarschijnlijk komen omdat ik met mn pa/ma ging, denk dat ze dat toch minder zeggen dan _O-

M'n moeder wil niet meer naar Londen opeens.. maar een vriendin van mij wel :)) En het liefst naar een concert van Adele dan meteen, maarja die is een beetje stil de laatste tijd _O-


Ik was in mijn up := Ik wil ook nog naar Londen, vriendinnetje gaat er nu wonen dus dan kan ik met kerst een weekje bij haar crashen. Al dan niet met mijn mr Loverlover die graag wilt zien waar ik heb gewoond.

JLLN_ schreef:
Hallooooo! Mag ik even binnen komen vallen? :)

Ik vertrek vrijdagnacht/zaterdag ochtend voor een lang weekend naar Londen! Nu leek het ons leuk om een keer een avondje uit te gaan in het centrum en ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die leuke clubs/kroegen weten om naar toe te gaan?!

Alvast bedankt!

Jill


Pubs gaan vroeg dicht en zijn lame. Ik raad je aan om te kijken of er een leuk feestje wordt georganiseerd in een club. Ik vond Fabric altijd leuk.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Berdien
Berichten: 64502
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:33

Ik eet zelf altijd in pubs. Pint erbij, lekker babbelen met locals en gewoon simpel maar goed eten weg werken :))

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:35


quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

JLLN_
Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:38

lieveli schreef:
Oh en als je naar een club gaat, boek tickets vooraf, veel goedkoper.

http://www.fabriclondon.com/club/listings



Bedankt! Nondeju 20 pond aan de deur :wow: Rib uit je lijf! Maar voor studenten is het 14 pond? Geldt dat dan ook voor buitenlandse studenten? :Y)

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:40

Nope. Sowieso zijn clubs in Londen erg duur, maar ik vind het fantastisch.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:33

Het klinkt voor mij inderdaad heel logisch, ik doe het toevallig wel. :Y)

liberty
Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:48

Hier ook geboekt voor een paar dagen londen in december, en het is bijna alleen maar paard.. Musical War Horse en Olympia horse show gaan we heen, lijkt mij erg leuk :) Iemand tips voor centrum londen, wat moet je gezien hebben?

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 21:57

Waar houd je van, wat vind je leuk? Ik vind Tate Modern altijd leuk, het aquarium ook. De pubs, het uitgaansleven. Winkelen op Oxford Street en in Camden. Een tatoeage nemen in Angel kan ook.

Wandelen langs de rivier en vintage shoppen op Bricklane. En bij Café1001 (ook Bricklane) heb je heerlijke hamburgers, vega gerechten en awesome dubstepfeestjes.

Als Public Life er nog is, kun je overdag housen in een oud openbaar toilet.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 22:24

Onder de categorie paard valt voor mij ook de Royal Mews in het centrum. Kun je de koninklijke stallen bekijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 23:02


Charmaiineee
Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:41

Zoo maar weer even het London topic erbij gehaald.
Wil heel graag 18 nov sowieso in London zijn, dan is de premiere van Willemijn Verkaik in Wicked :+ haha.
En toen ik vorig jaar in London was, wauw is was verkocht, haha

Kitten Nala op de camping
;( Ricordo ••••Kyara <3 Sharizza <3
Livia
, rust zacht lief meisje
DefyingGravity

friezenfan2
Berichten: 2589
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:22

wicked is een erg leuke musical
en dat wordt vast beter met willemijn er in

ik zou van te voren een kaartje bestellen
altijd zonde om daar te staan en dat het uitverkocht is

en het voordeel van het theater waar wicked speelt naast het metro station ligt
je hoeft niet naast het theater een hotel te nemen
met de metro ben je zo naar je hotel

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:17

Kom hier ook even binnenvallen, gaan half december en wil vooraf graag kaartjes kopen voor musical (wss Lion King), iemand betrouwbare site waarop kan doen?

En nu 2 hotels gevonden, een bij warwick way, andere queensborough, welke aan te raden qua locatie als zowel de stad willen zien, naar musical willen en kerstsfeer mee willen pakken.

En welk vliegveld aan te raden qua reistijd en prijzen?

Charmaiineee
Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:45

@Friezenfan2; i know, zal jullie besparen om te vertellen hoe vaak ik ben geweest :+
@Haike; toen ik vorig jaar in Londen was heb ik ze bij nettoestel besteld (zowel wicked als shrek). Als je dam 10 am bij het theater was betaalde je voor 1e rij £20 ipv rond de £70. Whoop!

Kitten Nala op de camping
;( Ricordo ••••Kyara <3 Sharizza <3
Livia
, rust zacht lief meisje
DefyingGravity

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:49

Qua reistijd vliegne op City. Qua prijzen, Stansted. :+

Celiien
Berichten: 13253
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:19

Ik vind City echt ideaal! zo de stad in haha :+

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 11:24

City is idd super fijn en doordat je bespaart op treinkaartjes niet eens zo veel duurder dan de andere luchthavens. Verder vond ik Gatwick altijd fijn maar Luton niet. Vanaf Stansted nooit gevlogen (was te ver weg van waar ik woonde).

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kiim en 193 bezoekers