London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Hinata
Berichten: 2980
Geregistreerd: 21-11-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 10:50

Bedankt, ik heb een pb'tje gestuurd! :)


Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:37

Ik heb mijn huissleutels terug *\o/*
Ze hebben het in een net pakketje verstuurd waardoor het helemaal niet leek alsof er huissleutels inzaten. :D
Super nette service van Royal National :)

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:10

Oooh fijn Sandra! :)

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 06:09

Wat fijn en netjes geregeld :-)

Ik ben naar de tentoonstelling Heculaneum en Pompeii geweest in het British Museum :-) Echt leuk :j

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 06:01

Eergisteren onze boot en trein tickets binnen gehad en nog 5 weken en een aantal dagen
wachten totdat we weer mogen..

We zitten te denken om bij Jammie Oliver te gaan eten heeft iemand met 1 van zijn restaurants
ervaring mee?

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 09:01

Plan was om met mijn mams naar Florence en Venetië te gaan op onze volgende vakantie maar ze wil weer naar Londen _O- :D Nou, dat moet dan maar.

Klinkt als een toffe tentoonstelling Apple :j Ik ben vorig jaar in Pompeii geweest en dat is zó indrukwekkend.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 09:18

O en dat vind je erg... :')

Ik wil ook alweer terug :')

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 09:24

Binnen twee weken zit ik in Londen *\o/*

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

Eefske
Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 09:25

Ik ook :D :D :D
Heb op het moment super veel drukte en stress dus dat maakt het extra leuk!

She believed
She could
So she did

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 09:25

Vind het verschrikkelijk Sandra :D
Mijn idee is om een paar dagen Londen te doen, te zien wat we de vorige keer niet hebben gezien en dan de trein te pakken naar Edinburgh :+:

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Lori
Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 09:32

Van vorige pagina, ben van België maar ga het gewoon navragen aan het stad huis.
Over minder dan een maand zit ik in Londen.

Vraagje we hebben nu zo die ticket's via mail, maar moet je dat nog inwisselen of kan je daar mee gaan naar de eurostar ?

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 09:44

Dat zijn gewoon je tickets voor de Eurostar. Die kan je in Brusel gewoon scannen.

Ik heb de landlords waar ik bij heb gewoond tijdens mijn studie in Londen een e-mail gestuurd of ik in het najaar weer welkom was, en ja hoor. Binnenkort dus maar even reisje Londen organiseren in oktober/november :-)

Stefaaah
Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:33

Gewoon afprinten en scannen in Brussel, hetlevenwint :)

And I don't think you could ever forget someone that once was the reason you smiled...

Eulogy
Berichten: 5736
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:53

paddington schreef:
Eergisteren onze boot en trein tickets binnen gehad en nog 5 weken en een aantal dagen
wachten totdat we weer mogen..

We zitten te denken om bij Jammie Oliver te gaan eten heeft iemand met 1 van zijn restaurants
ervaring mee?

Ik vond het helemaal niet zo goed als ik had verwacht, en dan in verhouding redelijk prijzig

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 06:22

Bedankt voor je antwoord want daar was ik ook namelijk al bang voor..
Als je de referenties op internet leest is er toch een grote groep die ook niet echt positief is.

Jammer voor mijn zus want die wou zo graag er naar toe maar ik heb grote eters bij mij en
dan wordt het idd een duur etentje... ;)


Lori
Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 09:42

Ik ga niet via Brussel ik ga via lille flandres maar gaat wel op het zelfde neer komen. Bedankt :).

Oeska
Berichten: 1798
Geregistreerd: 22-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 13:09

Eulogy schreef:
paddington schreef:
Eergisteren onze boot en trein tickets binnen gehad en nog 5 weken en een aantal dagen
wachten totdat we weer mogen..

We zitten te denken om bij Jammie Oliver te gaan eten heeft iemand met 1 van zijn restaurants
ervaring mee?

Ik vond het helemaal niet zo goed als ik had verwacht, en dan in verhouding redelijk prijzig


Het scheelt volgens mij per restaurant. In Cambridge heeft hij bijvoorbeeld ook een restaurant, daar zijn mensen over het algemeen best over te spreken.
Ik ben er zelf echter niet geweest.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent. It is the one that is the most adaptable to change."
~Charles Darwin~

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 13:43


    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:11

Heeft iemand ervaring met 'the London Pass' ?
Het ziet er goed uit en gezien ik nog nooit in Londen ben geweest wil ik natuurlijk zoveel mogelijk bezichtigingen doen.. dus dan zou het goedkoper zijn om zo'n pas voor 2 dagen aan te schaffen lijkt mij?

Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:21

Loesje88 schreef:
Heeft iemand ervaring met 'the London Pass' ?
Het ziet er goed uit en gezien ik nog nooit in Londen ben geweest wil ik natuurlijk zoveel mogelijk bezichtigingen doen.. dus dan zou het goedkoper zijn om zo'n pas voor 2 dagen aan te schaffen lijkt mij?


Ik heb hem laatst aangeschaft incl. een reisproduct. Ben benieuwd, kan je verder niet helpen qua ervaring.

[o]

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:47

Yeeesss London Pass is ideaal. Wel even goed uitzoeken of het uit kan. Bij ons wel, wij waren 4 dagen in Londen.

Ik zou er alleen niet een reisproduct bijnemen, daar wordt je mee genept. Oyster is vaak goedkoper.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 05:21

Ik heb de Londen pass ook aangeschaft voor onze trip over 4,5 week.. en dan alleen de pas want een oysterkaart heb ik al.

Wij hebben hem voor 3 dagen genomen en heb uitgerekend hoeveel het ons het zou gaan schelen en wij met 5 personen
scheelt het ons het nu al zo'n bijna 500 euro na aftrek van de kosten van de kaart.

Daar heb ik bijna mijn hotelkosten weer op terug verdiend.

Let wel op je kan maar 1 keer een bezienswaardigheid bezoeken met je kaart dus niet 2 x dezelfde en er zit een maximum
van 80 pond per dag op wat je aan bezienswaardigheden kan bezoeken.

En je moet de kaart de dagen dat je hem neemt achter elkaar gebruiken dus je kan geen dag overslaan en al gebruik je hem
bijvoorbeeld pas om 16.00 dan geldt dat al als 1 dag dat je hem gebruikt.

Wij hebben gewoon een lijst gemaakt wat willen we zien en doen en per dag ingedeeld wat bij elkaar ligt om toch zo veel
mogelijk uit de kaart te halen.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 08:59

Mogen er meerdere personen op die pas dan?

Ik wilde in Valencia de Valenciapas aanvragen, maar dat is echt persoonsgebonden, dus haalden we het er niet uit :=

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:03

Ik heb voor mijn vijf dagen een maandje terug de pas ook niet gedaan. We haalden het er niet uit.

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:36

Nee is persoonsgebonden. Wij hebben hem voor drie dagen gekocht en hem er driedubbel uitgehaald. Je kunt er echt veel mee, wij zijn er bijvoorbeeld ook mee naar de film in Chelsea geweest in een oud auditorium. Supertof :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, friezenfan2, L_Flo, laura22, maaikemuis, Tazzey en 79 bezoekers