London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Ekeif96
Berichten: 2472
Geregistreerd: 10-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:35

Over precies 7 dagen kom ik nu aan in Londen *\o/* (met school)
Heb er echt onwijs zin in! En als ik de planning moet geloven, gaan we hele leuke dingen doen!

♫ Live a life you will remember ♫


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:36

Hihi, nouja mij maakt het massale niet uit.. ik ontbijt bij de EAT, Pret of bij de Nero :+ en in het hotel slaap ik alleen maar _O-


Apple
Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 16:41

Ik heb 1 keer in het RN overnacht, toen heb ik ontbeten bij de Italiaan net naast de ingang van Russel Square :-) Echt prima panini's :9 en heel veel mensen die daar ontbijten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 16:48

Die italiaan ken ik ook wel ja :j

Ik liep meestal richting Holborn, daar zit ook meer dan genoeg :j

Berdien
Berichten: 64499
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 18:46

Tja, waarom eerst op pad te moeten voor je ontbijt als je hotel een prima ontbijt heeft? Daarnaast vind ik het ook wel fijn om nog wat sukkelig te ontbijten, kop koffie erbij, ruuuuustig opstarten en dan hup weer verder. Ons hotel had echt een meer dan prima ontbijtbuffet met voor elk wat wils én hele goede koffie. Daarvoor ga ik niet eerst op zoek naar wat anders, als het ook binnenshuis kan. Plus dat ik geen bezoek aan Engeland breng zonder te ontbijten met scrambled eggs :9 en die eten on the go toch wat lastig :+

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Ann_Pam
Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 18:49

Dit weekend nog heen geweest.. zo jammer dat het weekend zo om vliegt!
Super weer, en overnacht in een ibis budget hotel, super aanrader!
Reizen met de metro is heerlijk! En London is echt niet te vergelijken met Birmingham waar ik op stage ben, zo anders! :)
De mensen die nog gaan, veel plezier!

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 18:52

Jans schreef:
Ik vond stappen erg tegenvallen op een zaterdagavond, je hebt van die clubs waar je op invite in moet, maar echt alle barretjes sloten rond 1 uur :+


Je moet weten waar je heen moet... En inderdaad in advance tickets kopen. Maar ik vind feesten in Londen fantastisch, ben van vrijdag tot zondagmiddag zoet geweest :=

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:09

Berdien schreef:
Tja, waarom eerst op pad te moeten voor je ontbijt als je hotel een prima ontbijt heeft? Daarnaast vind ik het ook wel fijn om nog wat sukkelig te ontbijten, kop koffie erbij, ruuuuustig opstarten en dan hup weer verder. Ons hotel had echt een meer dan prima ontbijtbuffet met voor elk wat wils én hele goede koffie. Daarvoor ga ik niet eerst op zoek naar wat anders, als het ook binnenshuis kan. Plus dat ik geen bezoek aan Engeland breng zonder te ontbijten met scrambled eggs :9 en die eten on the go toch wat lastig :+

RN had geroosterde bammetjes die al minstens een half uur koud (en slap) waren, drie-vier soorten jam, kleine zachte bolletjes en een assortiment cornflakes.
Voor 5,- had je een oriental breakfast. :')
En dan koffie e.d.
Wij hebben ons gered met de bolletjes en jam en thee en sapjes. :j

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Berdien
Berichten: 64499
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:15

Bij ons kon je zelf je brood toasten, er waren bagels en croissants en zoete broodjes en vers sap en koffie en scrambled eggs en boiled eggs en tomaten en bacon en mushrooms en op verzoek kippers (gah) en fruit en yoghurtjes en verschillende soorten zoet en hartig beleg en melk en 4 soorten cereals en :9 :9 :9 :9
Daarom. No way dat ik daarvoor de deur uit ging :))
Maar, wij hadden ook wel een enorm fijn hotel :j

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:22

Zo zeg, daar kan RN nog heel wat van leren. :')

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Eefske
Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 20:39

lieveli schreef:
Jans schreef:
Ik vond stappen erg tegenvallen op een zaterdagavond, je hebt van die clubs waar je op invite in moet, maar echt alle barretjes sloten rond 1 uur :+


Je moet weten waar je heen moet... En inderdaad in advance tickets kopen. Maar ik vind feesten in Londen fantastisch, ben van vrijdag tot zondagmiddag zoet geweest :=


Dat klinkt veelbelovend ;)
Het is een stuk lastiger omdat we met een groep van 60 man zijn. Pff. Wat een heisa om alles te regelen haha.
Maar heb nu contact met een studentenvereniging in Londen die hun eigen uitgaansplekding hebben. Dus hopen dat we daar heen kunnen :j

She believed
She could
So she did

Berdien
Berichten: 64499
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:51

Sandra schreef:
Zo zeg, daar kan RN nog heel wat van leren. :')


Toen wij de eerste keer de ontbijtzaal in kwamen zaten we elkaar ook echt " :oo *\%/* :):) " aan te kijken. Oh, en het was súperschoon ook daar en de bediening was enorm aardig. Jup. Ik weet wel waar ik weer ga slapen als ik binnenkort weer eens naar Londen hop :))

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:53

Welk hotel was het Berdien? :)

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Compliment
Berichten: 999
Geregistreerd: 09-03-08
Woonplaats: Gouda

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:57

Ik meld me ook!

Ik vertrek 30 juni naar Londen voor 2 weken. Ik zal hier een Engelse opleiding volgen en 2 weken intern bij een gastgezin.. Vind het zooooo spannend hihi.

Compliment

Berdien
Berichten: 64499
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:08

Best Western Victoria Palace, op vijf minuten lopen van Victoria Station. Middenmaat hotel qua grootte, lekker overzichtelijk. En schoon, zo verschrikkelijk schoon. Zo schoon heb ik nog geen hotel meegemaakt en ik heb er al heel wat van binnen gezien :)) En dat ontbijt.. :9
http://www.bestwesternvictoriapalace.co.uk

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:15

Victoria Station kwam onze bus op de heenreis aan. (Naja het busgedeelte) :')

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Apple
Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:24

Berdien schreef:
Bij ons kon je zelf je brood toasten, er waren bagels en croissants en zoete broodjes en vers sap en koffie en scrambled eggs en boiled eggs en tomaten en bacon en mushrooms en op verzoek kippers (gah) en fruit en yoghurtjes en verschillende soorten zoet en hartig beleg en melk en 4 soorten cereals en :9 :9 :9 :9
Daarom. No way dat ik daarvoor de deur uit ging :))
Maar, wij hadden ook wel een enorm fijn hotel :j


Zo ziet het ontbijt van het Tavistock er ook ongeveer uit :j Kippers, beans in tomatosauce :') Dan blijf ik ook in het hotel ontbijten :-)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:43

Ja als ik een hotel heb met een engels ontbijt ga ik daar ook gewoon heen :D Maar inderdaad ik ga eigenlijk altijd in het Royal National of zo'n ander hotel daar in de buurt (Bloomsbury Park) en daar heb je alleen cornflakes :+ dan ontbijt ik gewoon lekker zelf wel ergens met witte bonen in tomatensaus :D

Apple
Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:05

Nou Jans, dan de volgende keer toch gewoon het Tavistock proberen :D

Ekeif96
Berichten: 2472
Geregistreerd: 10-07-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:21

Ik ben net bij ons thuis op zoek gegaan of wij toevallig nog ponden hadden.
Nu heb ik de volgende gevonden:

http://i41.tinypic.com/358a1ch.jpg
Ze variëren van 1953 tot en met 1991.

Maar nu vroeg ik mij af, kan ik deze nog gebruiken, kan ik er nog mee betalen in Londen?
Vooral de bovenste 2 vraag ik mij af, die ene is een 7-hoek en die ander is goud-kleurig en best wel dik.

♫ Live a life you will remember ♫

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 09:29

De 7-hoeks is 20 pence en de dikke goud kleurige is 1 pond.

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 09:30

Dat is nog gewoon engels geld zo te zien :j

Ekeif96
Berichten: 2472
Geregistreerd: 10-07-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:07

Dan ga ik er maar eens voor zorgen dat dit geld gaat rollen ;)

♫ Live a life you will remember ♫

Sani
Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:18

:')
Iemand die toevallig naar Londen/Royal National gaat?
Mijn huissleutels liggen daar... O:)

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Apple
Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:20

:')

Ik ben dinsdagochtend ernaast, in het Tavistock hotel :D

Kunnen ze die sleutels niet voor je opsturen?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isabel en 89 bezoekers