London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Celiien
Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 14:52

Nou bij ons was t niet schoon := haren zaten tussen de lakes gadverdamme :r badkamer was ook niet schoon. En eigenlijk na 2x naar beneden gegaan te zijn gingen ze er iets aan doen :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3


Justme_Lisaa
Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:43

Ik meld me hier ook even. M'n moeder en ik gaan in augustus vier dagen naar Londen, we vliegen vanaf Schiphol Amsterdam naar Londen City. We verblijven in het strand palace hotel, volgens mij vlakbij oxfordstreet.
Heeft iemand nog tips of kleine dingen waarvan je zegt dat moet je echt gezien hebben voordat je weer vertrekt uit Londen? En heeft iemand nog ervaring met dit hotel?

[o]

Celiien
Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:25

Harrods :)) en hamleys :))

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:37

En Foyles!

JustMe1234
Berichten: 1766
Geregistreerd: 11-08-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 16:25

Daar ben ik ook weer eens. Ik ben in december voor het laatst in Londen geweest, was weer helemaal super! We zijn met easyjet gevlogen vanaf Schiphol. Nu woont een vriendin van mij sinds een paar maanden in Londen en ik wil haar binnenkort een aantal dagen gaan opzoeken. Dus ik ben op zoek naar een betaalbare vlucht. Ik weet dat Ryan air soms goede aanbiedingen heeft, een jaar of 2 geleden ben ik daar ook mee gevlogen. Alleen woon ik in Den Haag, waardoor Ryan air niet heel handig is voor mij ivm de reistijd naar Eindhoven, benzine- en parkeerkosten etc. Wie weet wat voor site oid ik in de gaten moet houden voor 'goedkope' vluchten vanaf Rotterdam of Amsterdam?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 16:26

Skyscanner.nl :)

Silkaay
Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:57

Silkaay schreef:
Hoi, ik meld me ook even.
Vorige week net terug van een weekendje Londen en de plannen zijn er alweer om deze zomer een midweekje te gaan.
Nu ik heb in het Royal National gebleven en ben er zeer tevreden over.

Deze zomer ga ik alleen met een vriendin en we zouden evt. daar terug gaan, maar bekijken ook nog enkele andere opties.
We zoeken dus een (relatief) goedkoop hotel die centraal is gelegen. Iemand die iets weet? :)

Niemand?
Zelf heb ik ook al enkele hotels gezocht, maar ook altijd leuk om jullie ervaringen te horen!


My taste in music is your face

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:30

het topic staat vol met goedkope mooie schone hotels, gewoon even het topic doorzoeken dus!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

JustMe1234
Berichten: 1766
Geregistreerd: 11-08-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:10

Bedankt voor je tip Jans, ga straks gelijk even kijken :)

Suzanne F.
Berichten: 49170
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:02

Hee een Londen topic!! Wat leuk! Ik wil graag begin augustus naar Londen toe. Ik ben namelijk een grote Queen fan en er rijdt een bustour die langs alle bekende Queen locaties gaat. Die wil ik heel graag doen.
En misschien wel 's avonds naar het Dominion theatre voor We will rock you. Maar ben in Nederland ook al geweest dus dat weet ik nog niet.
Ik had helemaal in mijn hoofd dat ik vlak bij de opstapplek een hotel wilde. Opstapplek zit aan Trafalgar Square en daar heb ik me een beetje in vergist. Ik ben dus gewoon 300 euro per nacht kwijt als ik dat ga doen. -O-
Maar ja, ik ga alleen (ik heb niemand die met me mee wil :') ) dus ik wil niet in een achterbuurt zitten. Ik wil graag lopend ook wat leuke dingen zien.

Iemand advies voor een betaalbaar hotel vlakbij Trafalgar Square? :')

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Sani
Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:09

Ik ga in April naar Londen en verblijf in het Royal National. Heb even gekeken voor afstanden.
Ben je een wandelaar? :') Het zou een half uurtje wandelen zijn, je zit ook vlak aan het centrum van Londen.
Met de Metro is het ook te bereiken en doe je er een kwartiertje over om bij Trafalgar Square te komen.
http://www.imperialhotels.co.uk/roombooking.aspx
Als ik hier kijk voor prijzen zie ik dat ze al voor 83 pond een single room hebben voor een nacht. :)

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Suzanne F.
Berichten: 49170
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:11

Hm dat is wel behoorlijk ver wandelen. Ik ben als ik alleen ben een beetje een schijterd dus met de metro durf ik alleen al helemaal niet. :')

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:52

Suzanne F. schreef:
Hm dat is wel behoorlijk ver wandelen. Ik ben als ik alleen ben een beetje een schijterd dus met de metro durf ik alleen al helemaal niet. :')


Metro is juist hardstikke fijn en veilig! Altijd mensen in de buurt :)

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:12

Ik raad je ook de metro aan. Je kan ook lekker stukken lopen in Londen, maar vergis je daar ook niet in. Want je loopt je er helemaal neer. Wat ik wel altijd liep gewoon was Trafalgar-Leicester-Piccadilly-Covent Garden. Dat is prima te lopen. Maar verder gewoon lekker de metro in. Dagkaartje aanschaffen en dan kun je overal zo in- en uitstappen.

Celiien
Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:41

Of je neemt een 24uurs kaart voor de cityhopper bus :j vond ik erg leuk tenminste haha :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Suzanne F.
Berichten: 49170
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:20

Celiien schreef:
Of je neemt een 24uurs kaart voor de cityhopper bus :j vond ik erg leuk tenminste haha :=


Is dat hop on hop off??

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Celiien
Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:34

Yup :j
edit: verschillende routes, erg leuk is het hoor :)) !

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Suzanne F.
Berichten: 49170
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:36

Oke dat klinkt wel leuk. Ik zag dat vanaf het opstappunt van de Queen tour, het ook vlakbij de Big Ben is en bij de London Eye. Je kan daar best veel zien daar in de buurt.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Bellex
Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:39

Silkaay schreef:
Silkaay schreef:
Hoi, ik meld me ook even.
Vorige week net terug van een weekendje Londen en de plannen zijn er alweer om deze zomer een midweekje te gaan.
Nu ik heb in het Royal National gebleven en ben er zeer tevreden over.

Deze zomer ga ik alleen met een vriendin en we zouden evt. daar terug gaan, maar bekijken ook nog enkele andere opties.
We zoeken dus een (relatief) goedkoop hotel die centraal is gelegen. Iemand die iets weet? :)

Niemand?
Zelf heb ik ook al enkele hotels gezocht, maar ook altijd leuk om jullie ervaringen te horen!

Palmers Lodge Swiss Cottage?

Eefske
Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 14:50

Iemand nog suggesties voor leuke barretjes om een drankje te doen 's avonds?

She believed
She could
So she did

lovelynutia
Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 15:17

Zelf heb ik het gezellig gehad in Roadhouse op Covent Garden toen de Dirty Martini wel erg druk etc. aan het worden was, achteraf Tripadvisor bekeken en die had een heel mandere mening dus maybe haden we geluk die avond.

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

Apple
Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 12:49

Royal National ben ik ook een keer geweest, veel te massaal := Het leek wel een fabriek :))

Wij hebben daar het ontbijtbuffet maar over geslagen en hebben een ontbijtje gehaald bij een klein Italiaans winkeltje vlakbij de ingang van Metrostation Russel Square (prima panini's :9 ).

Ik ben ook een paar keer in het Tavistock Hotel geweest, dat ligt 'naast' of eigenlijk 'op de kop' van het Royal National. Prima hotel, basic, netjes. Prima ontbijtbuffet en de bar is ook heel fijn om nog even een drankje in te doen :-)

Overigens ben je dan op loopafstand van het British Museum, veel pubs daar in de buurt en in een straatje tegenover het British Museum zit ook een prima Italiaan (fijne pasta's :9 ). Loopafstand is trouwens betrekkelijk, als je een beetje wilt lopen dan ben je ook zo van het British Museum op Charing Cross Street (boekwinkels!) en van daar in China Town en bij Piccadilly Circus (en dan is het een kleine stap naar Regent Street, Bond Street, National Gallery, noem maar op :-) )

xNicolx
Berichten: 1195
Geregistreerd: 29-12-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:24

Ik ga a.s. zondag naar Londen.

Heeft er iemand tips voor openbaar vervoer?
Wij landen zondagochtend op Standsted. Moet nog vervoer hebben naar het hotel (The Craven Hotel).
En verder, zouden jullie telkens een dag-kaart voor het OV kopen? Of zijn sommige dingen nog op loopafstand te doen dat je toch 's ochtends maar 1x heen gaat en 1x terug?

http://surprisetickets.nl/vakantie-londen/londen-pass
Is dit een aanrader?
Of gebruik je dat toch niet veel.

We gaan 4 dagen, van zondagochtend t/m woensdagavond.
Zijn van plan wel lekker rustig aan te doen. Niet snel snel omdat we 'alles' gezien moeten hebben...

Sani
Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:31

Ik zou, als het er is, iets van een dagkaart voor de metro nemen. In principe kan die je (bijna) overal naar toe brengen dus zou je zelfs afstanden die bv te lopen zijn, ook met de metro kunnen doen.

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:21

Ik zou eerder een Oyster card nemen dan een dagkaart :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, horzieloverr, M_I_K_A, Rijsa, tinker_sally en 137 bezoekers