London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Watapatja
Berichten: 691
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Niebert

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 13:32

ik ga 1 februari tot eind juni voor stage naar Londen :D

dus ik lees lekker mee altijd handig :)

Love the life you live ♥


Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 13:35

Ja hoor.

[ img ]

En wie vliegt er woensdag naar Londen? ^) Hoop maar dat het dan klaar is met dat gesneeuw. Hier in Groningen is geen vlokje gevallen, en dan zou ik in Londen door de sneeuw moeten ploeteren? Of erger, vertraging en dergelijke oplopen door de sneeuw? Meeeehhhhhh -O- -O-

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:58

Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen Berdien! :(:)

Wel een mooi plaatjes trouwens...

dreamer1987
Berichten: 1727
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Venlo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 15:26

Ik vlieg morgen....
SMELT SNEEUW SMELT!!!

Steun de Dr. Reijntjes dovenschool in Sri Lanka! https://www.facebook.com/media/set/?set ... 2948ee6e58
Friendship is a single soul, living in two bodies.

Martine
Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 15:49

:= Denk niet dat het morgen al weg is...

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:34

Hello!
Ik meld me ook! Ik ga 5 augustus een weekje in mijn eentje naar Londen :D
Gave foto!!!

_Luce
Berichten: 502
Geregistreerd: 08-06-11
Woonplaats: Katwijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:31

Ben al een beetje aan het bedenken wanneer ik weer naar London ga... Waarschijnlijk niet eerder dan mei/ juni, aangezien dan mijn vriend deze kant op komt en we dan waarschijnlijk samen terug gaan naar zijn huis :) maar misschien kan ik het toch niet laten eerder even snel op en neer te gaan ^^ ligt een beetje aan de centjes en dergelijke lol.

All that we see or seem, is but a dream within a dream - Edgar Allan Poe (1809 - 1849)

Less is more: -38kg

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:22

Ik ben van 24 tot 28 maart in Londen, eindelijk weer terug. Al mijn oude vrienden weer zien en mijn oude huis. Zin in :D :D

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:38

Voor de snelle beslissers :D Stena Line heeft een Valentijnsdag aanbieding. 's nachts heen, hele dag in London en de nacht erop weer terug. Voor 99 euro per persoon :D

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:05

Ik was er weer :D Al weer een paar dagen. Het was zo fijn en weer zo leuk om weer terug in Engeland te zijn. Weer was prima, koud en guur maar droog. Zaterdag was schitterend. Alle grote bezienswaardigheden bekeken en verder vooral lekker door Londen geslenterd, in pubs gekletst met Londenaren en in een geweldige, oude bioscoop naar Les Mis geweest. Ik heb heimwee :P

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

hamsterfan
Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:56

Ik ga volgende week met school naar Londen :D
Heb er echt heel veel zin in, we zitten in een clinck hostel (78 King's Cross Road, Londen) en ik vroeg me af of jullie misschien nog leuke winkeltjes(winkels) en eettentjes weten waar je goedkoop maar wel lekker kan eten? We moeten namelijk waarschijnlijk ons eigen avondeten verzorgen en ik heb geen zin om altijd maar een vette hap te hebben en een uur later weer honger te lijden := Dus ik heb liever een stevige maaltijd die iets meer kost maar wat wel lekker is :)
We vertrekken maandag ochtend en komen donderdag avond weer terug, dus erg kort ..

Edit; Ga ook even dit topic doorspeuren :) We hebben ook tijd voor ons zelf op donderdag (geen idee hoelang, paar uur) dus mooie plekken zoals een mooi park etc vindt ik zelf ook erg leuk :) (neem uiteraard mijn camera mee dusja :=)

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:26

Ik ga morgen voor een dagje :D Ik heb er zin innnnnn, lekker shoppen!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:30


paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:27

Gaaf Yasmine! Ben jalours :D

Je kan all you can eat restaurant in China town proberen hamsterfan..
Wij waren vorig jaar rond de 8 pond p.p kwijt was best goed te doen, zeker
als je wat anders wil dat friet en dergelijke.

boooo
Berichten: 4185
Geregistreerd: 10-12-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:43

Hoi!

Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen maar ik heb een vraagje!
Ik heb het al een tijdje op de planning staan om naar Londen te gaan, maar aangezien mijn leeftijd kom ik niet bijster ver zonder m'n moeder. Nou is het zo dat zij liever een weekje naar de zon gaat dus ik ben opzoek naar een goedkope oplossing voor zo'n 4 a 5 dagen. (Want ja, "anders kunnen we voor hetzelfde geld net zo goed een week naar Griekenland". :+ )Het gaat om vliegen of met de boot, en een hotel dicht bij/in het centrum.
Nou vroeg ik me af of jullie nog een goedkoop adresje hebben of tips?
Ik had zelf het idee dat het goedkoper is om vlucht en hotel apart te boeken maar is dit ook echt zo?
Alvast bedankt! :)
Laatst bijgewerkt door boooo op 04-02-13 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

"The difference between doing something and not doing something is doing something."

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:44

Sowieso pakketjes bekijken op ebookers, booking etc.

Er is nu een actie met de stenaline om te boeken (de boot) en een goedkoop maar schoon hotel is het Royal National :j

x_spekkie_x
Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 07:30

boooo schreef:
. (Want ja, "anders kunnen we voor hetzelfde geld net zo goed een week naar Griekenland". :+ )

Je moeder heeft gelijk :+
Ik ben twee jaar terug voor 5 dagen naar o.a. Londen geweest om twee concerten en een musical te zien. Ik was toen alles bij elkaar wel 400 euro kwijt voor die reis!! En dat terwijl mijn retourvlucht maar 18 euro inclusief was ( :Y) ) en ik 'goedkoop' heb overnacht voor 30/35 pond per nacht inclusief ontbijt. Kortom: een citytrip is vaak duurder dan een week all-inclusive in een resort ;)



boooo
Berichten: 4185
Geregistreerd: 10-12-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:56

Hartstikke bedankt Jans!

Ja, dat is ook zo hoor, maar daarom moet ik een "aantrekkelijk aanbod" doen haha! :D

"The difference between doing something and not doing something is doing something."

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:08

Je zou ook met Ryanair kunnen vliegen, met alleen handbagage (zo'n kleine trolley) en dan eventuele aankopen met pakketpost naar Nederland sturen :j (heb ik ook wel eens gedaan, is goedkoper dan ruimbagage bij Ryan Air := )

Eindhoven is voor jou niet in de buurt net als Weeze, maar misschien vliegen ze vanaf Maastricht?

Anders kijken wat vliegtickets bij Easyjet kosten!

Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:13

@booo Stenaline heeft nu een valentijnsaanbieding, 99 euro pp met de nachtboot heen, hele dag in London en dan die avond weer terug. Dat zou een mooie zijn voor jou en je moeder :-)

Lara
Berichten: 7457
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:18

Ik kom ook binnenvallen :)
Ga deze zomer naar Londen met vriendinnen en ook een paar dagen Brighton erbij :)
Waarschijnlijk willen we met de trein gaan, iemand hier daar ervaring mee?



"The more you use the reins, the less they use their brains."

hamsterfan
Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:13

@paddington; Zal er aan denken :D
Ik heb het boekje gekregen met wat we allemaal gaan doen etc.
Maandags gaan we underground naar Tower hill, dan hebben we een diner in pub Minories en een Jack the ripper Walk van 2,5 uur :=. Dinsdags gaan we met de underground naar Westminster voor een wandeling langs de Big Ben, the houses of parliament of met een rondrit van de dubbeldekker inplv lopen. Dan gaan we lunchen in de buurt van de Tower hill en bezoeken we daarna de Tower of Londen. We gaan met een boot over de Thames (komen uit bij de Londen Eye) en gaan dineren in het Azzurro-Waterloo restaurant. Daarna hebben we de musical 'We will rock you'. Woensdag gaan we naar het Victoria and Albert museum, daarna wandelen naar Buckingham Palace, Changing of the guards, lunch in Covent garden. Daarna wandelen naar Trafalgar Square, Piccadilly Circus en de Millenium Bridge. Daarna hebben we van 3 tot 7 vrije tijd dus om te shoppen of doen wat we willen en moeten hierbij dineren op eigen gelegenheid.

Ben heel erg benieuwd dus :) Vraag me af of er in de buurt van dat laatste een mooi park of iets is ( ben al aan het kijken op maps), wil daar graag heen om foto's te maken van vrienden (beetje een shootje mocht het mooi weer zijn :)) ?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:18

In die vrije tijd ben je moegewandeld :D Maar dan kan je naar Hyde Park, of gaan shoppen :j

hamsterfan
Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:35

Hihi dat kan ik me voorstellen := Je hoort me dan pas klagen, maar achteraf is dat het wel waard :)
Hyde park ziet er mooi uit :j

Love_Rosie
Berichten: 1481
Geregistreerd: 01-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 16:03

Hoi, ik kom ook even binnenvallen!
Ik ga een maand naar de UK (2 week London en 2 week Edinburgh).
Wat zijn nou dingen die ik niet moet vergeten te regelen?
Of daar juist om moet denken?

als pb'en makkelijker is mag dat ook :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, chantal_bel, DotBot, Eliana, Fellow, Larissa123, lizy29, MyWishMax, naomi_mickey, ogidni, Sanet, Swift, Vecar en 64 bezoekers