London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:41

Dat zal van de wind afhangen neem ik aan.

Veel plezier!


Maartje1990
Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 02:31

lieveli schreef:
Hinata schreef:
Ik vind de london bridge experience juist gaaf. Leuker als de dungeons! Vooral het 2e deel, de tombes.


Oh, dan was ik in de war en dan was het de dungeons... Is dat met die acteurs? Ze staan je al te ronselen op het metrostation.


De. Dungeon is met die acteurs, of die er ook zijn bij london bridge weet ik noet maar heb wel betere dingen gehoord over london bridge dan over de dungeons al ben ik bij beide niet geweest (not my cup of tea!)

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 14:58

Het is dat theaterachtige dingen recht tegenover station London Bridge...

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Hinata
Berichten: 2980
Geregistreerd: 21-11-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 20:12

Ja, londen dungeon helemaal acteurs en verhalen, london bridge experience misschien 3 kamers en daarn een soort spookhuis met acteurs die je voeten grijpen ed. Ze zitten tegenover elkaar bij de london bridge.

paddington
Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 21:09

citroen schreef:
Wij gaan trouwens met stena line.. Iemand ervaring mee? Heb je veel last van de golven?


Ik ben 2 jaar geleden met Stena Line geweest.. ik heb niet echt last van de golven gehad.. meer last
van een krakende hut op de heenweg :+ maar wij gingen in de zomer dus minder wind dan nu dus kan
daar niet over beoordelen.

Wij hebben ook onze avond maaltijd op de heenweg genuttigd op de boot maar dat is echt geen aanrader.
Ontbijt hebben wij ook niet genomen omdat ik geen vroege eter ben dus wij hebben op het Liverpool station waar je aan
komt met de trein vanuit Harwich ontbeten wat ook een stuk goedkoper was dan op de boot.

De hutten waren netjes en schoon en prima te doen, alleen op de heenweg hadden we geen tv in de hut en op de terugreis wel.

Ik ga volgend jaar zomer weer met Stenaline want het is mij de vorige keer goed bevallen.

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:01

Hinata schreef:
Ja, londen dungeon helemaal acteurs en verhalen, london bridge experience misschien 3 kamers en daarn een soort spookhuis met acteurs die je voeten grijpen ed. Ze zitten tegenover elkaar bij de london bridge.


Nee naast elkaar toch? De een zit recht tegenover het station, de ander meer naar rechts.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Hinata
Berichten: 2980
Geregistreerd: 21-11-04

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 23:24

Nee Londen bridge experience kaartverkoop zit in de zelfde straat als londen dungeon, er schuin tegenover. Opening van london bridge experience zit in het straatje erachter in een tunnel. :)

Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 23:28

Oh wat heb ik een stom geheugen zeg. In ieder geval is het dat griezelding van al die jongens die op het station flyers uitdelen. De experience zelf is stom, de jongens zijn leuk om te daten :') . Helaas is Luke overleden dit jaar, heel moeilijk. Ik heb ook geen afscheid meer kunnen nemen omdat ik er niet meer woon en om dan op en neer te gaan voor de dienst...

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Berdien
Berichten: 64502
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:07

Joehoe! :wave: Ik ga in januari een paar dagen naar Londen met mijn mams. Goed slapen is essentieel voor een gezellige paar dagen := en ik vroeg me af of jullie nog aanraders of juist echte aanraders hebben qua hotels?
Drie jaar geleden sliep ik met een vriendin in een Hostel van de Astor ketens, maar die hanteren een leeftijdsgrens van 35 jaar. Nou is mijn mams niet héél oud maar dat gaan we niet meer redden :+

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

citroen
Berichten: 1649
Geregistreerd: 13-04-09

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:11

Ik zit nu op al een tijdje op de boot valt me 10000% mee!

The world is a book, and those who not travel read only a page

hafjelinger
Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:34

Ooh!! :oo Een topic over Londen! Ik ben echt verliefd op die stad <3
Een maandje geleden zijn we er met school geweest, het was zoooooo cool!
Een filmpje voor de geïntresseerde :')


We waren met 40 leerlingen (5 vwo en havo, tto) en 3 docenten. We sliepen in YHA, geen idee waar het precies ligt maar we stapte bij Canada Water in the tube :)
Dat reizen met de metro vond ik zelf geweldig, was er helemaal door gefascineerd :+ Verder natuurlijk veel highlights (British, Natural History, Eye ect (die dicht was om dat een of andere idioot hem had afgehuurd :( ) gezien. En de musical Blood Brothers gezien, heel gaaf! Ik wil zeker nog terug naar Londen! Het was zo gezellig (vooral de illegale toost :') ) Maargoed, even sparen en dan met een paar vrienden terug :j

citroen
Berichten: 1649
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:48

Ik ben helaas weer terug uit Londen |(
Wat een geweldige stad is dat zeg! <3 <3 <3

Met school hebben we bezocht:

- science museum
- tower of london
- madame tussauds
- buckingham palace
- big ben / house of parlement
- westminster abbey
- st pauls cathedral
- shakespear's globe
- cartoon museum
- natural history museum
- royal albert hall

Ook nog een ghost tour gedaan echt heel leuk! Veel van geleerd vrouw vertelde het super ! :D

Met paar meiden uit me klas nog geweest naar:

Oxford street
Picadilly circus
Harrods
London Eye

En hebben een keer een random dubbel dekker bus gepakt ! Erg leuk! :)

London eye wouw wat geweldig! <3

IK WIL TERUG! :oo
Het 'Believe it or not' museum zag er ook leuk uit! Helaas niet gedaan...

Op de terug weg een kamer op de boot gehuurd onwijs lekker! Presentatie in het engels over de hall ging ook goed! Wat een super mooie hall is het trouwens! <3

The world is a book, and those who not travel read only a page

Maartje1990
Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 02:16

Berdien schreef:
Joehoe! :wave: Ik ga in januari een paar dagen naar Londen met mijn mams. Goed slapen is essentieel voor een gezellige paar dagen := en ik vroeg me af of jullie nog aanraders of juist echte aanraders hebben qua hotels?
Drie jaar geleden sliep ik met een vriendin in een Hostel van de Astor ketens, maar die hanteren een leeftijdsgrens van 35 jaar. Nou is mijn mams niet héél oud maar dat gaan we niet meer redden :+


tja, wat zijn je wensen? Budget (denk aan zo'n 100 euro per nacht) of mag het wat duurder? Ik heb zelf in tavistock hotel geslapen, heel erg centraal, máár bedden waren best hard, wel goed in geslapen, maar na zo'n 3 a 4 nachten was ik blij dat ik weer in m'n eigen bedje lag want ik voelde 't wel! Was wel een heel net en schoon hotel, wat voor mij net wat belangrijker is!

Heb daar ook een keer in een best western hotel swiss cottage (gelijknamige metrostation) geslapen, dat waren wél zachte bedden, maar is geloof ik weer iets duurder, ook netjes :j maar (die bij swiss cottage) is minder centraal als tavistock.

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

citroen
Berichten: 1649
Geregistreerd: 13-04-09

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:40

Als je budget wil: generator ! Ongeveer €22,50 per persoon per nacht incl ontbijt.

The world is a book, and those who not travel read only a page

_Luce
Berichten: 502
Geregistreerd: 08-06-11
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:59

Sinds gisteren weer in London en het is weer geweldig! Nu nog lekker chillen in bed, straks ontbijtje klaarmaken en richting centrum vanmiddag. Rustig aan dus..

All that we see or seem, is but a dream within a dream - Edgar Allan Poe (1809 - 1849)

Less is more: -38kg

paddington
Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 20:52

Zo vandaag de bootreis voor ons Londen trip voor volgend jaar geboekt *\o/*

Wij vertrekken Maandag 8 Juli in de avond met de nacht afvaart van Stenaline
en zijn dan voor 9 uur Dinsdag s´morgens al in Londen en gaan op Zaterdagavond weer
terug met de nacht boot.

Dus bijna 5 volle dagen in Londen. :D

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:12

Oh heerlijk naar Londen in de zomer!

Mijn laatste maand is hier inmiddels ingegaan :-( Ik wil absoluut nog niet naar huis, maar ik ga nog genieten van deze maand!

paddington
Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 07:37

Gelijk heb je! :D

We hebben al een aardige lijst wat we willen gaan doen en zien.
Niet iedereen die meegaat is in Londen geweest of is er nog bewust van dat ze er zijn geweest
dus koop voor het gemak zo´n London Sightseeing Pass voor 3 dagen.

biancaaaa
Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:07

Hi,

Ik ga volgende week een weekend naar Londen met een vriendin.

We willen in ieder geval naar London bridge en Londen Dungeon of Londen bridge experience. Verder wil ik graag naar Harrods. Wat zijn verder echte must see's? Is Londen Eye echt de moeite waard?

Hebben jullie ervaring met de Oyster card? De Londen Card vind ik best prijzig.

Alvast bedankt!

Annash
Blogger
Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:31

Ik ben zelf altijd fan van de parken :) Hyde Park/Kensington Gardens, St. James' etc...
Oyster Card gebruik ik altijd en is echt super.
London Eye is leuk, maar alleen doen bij mooi weer. Anders zie je zo weinig en dat is zonde van je geld. Maar bij mooi weer heb je prachtig uitzicht over de stad.

citroen
Berichten: 1649
Geregistreerd: 13-04-09

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:14

London eye vond ik echt geweldig! Wij hadden hem 's avonds gedaan! Zo onwijs mooi! :) En als je dan toch in de buurt ben kan je net zo goed even langs bij Big Ben en Westminster Abbey! <3

Royal Albert Hall vond ik persoonlijk ook erg mooi om gezien te hebben! Helaas konden wij er alleen niet in :(

Buckingham palace vond ik ook erg leuk om gezien te hebben! Erg makkelijk om lopend te doen vanaf metro station hyde park door lopen naar buckingham palace en daarna kan je via green park zo door lopen naar Big Ben, Westminster Abbey en London Eye :)

The world is a book, and those who not travel read only a page

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 00:03

Hyde Park is zeker een aanrader, er is nu ook Winter Wonderland (ben daar zelf nog niet geweest, ga het vrijdag bekijken).

Southbank, bij de Londen Eye, is ook een kerstmarktje. En persoonlijk vind ik de Royal Mews erg leuk om te zien!

paddington
Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 07:18

De Royal Mews staan idd ook op mijn lijstje.

De Londen pass is idd prijzig maar wij nemen hem voor 3 dagen voor 88 euro pp
voor volwassenen en wij halen het er makkelijk uit.

Wat wij willen gaan doen en bezichtigen zouden wij nu al rond de 120 pond pp zitten
en dat is zo rond de 150 euro :')

Ik ben zelf niet in de Londen Eye geweest omdat ik hoogtevrees heb maar mijn zoon
en vriend wel en die vonden het erg leuk.

Wij reizen ook altijd met de Oyster kaart en het is idd erg makkelijk.

quera
Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 14:11

mensen ik heb alles nu geregeld voor mn tripje...

maar moet nog metrokaartjes kopen. wat is het verstandigste? ik ga van zondag tot woensdag. we zitten in zone 3 met reizen.

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Jennifer_S
Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 14:16

Ik zit ook in zone drie, en vanaf drie a vier dagen is het voor mij al gunstig om een weekly travelcard te kopen (maar dat is ook omdat ik 30% korting krijg op die travelcard als student zijnde hier). Misschien is het handiger om gewoon dagelijks een travelcard te nemen?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 204 bezoekers