Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 07:59

Je kan inderdaad geen ervaringen delen etc, dat lijkt me wel wat saai.
Aan de andere kant gaan attracties wel sneller omdat ze soms nog een plaats vrij hebben en een hoop mensen met twee of meer zijn.
Toen wij vorig jaar weer heen waren is vriendje vast eten gaan halen met zijn ouders en ben ik nog even in de TOT en Rock 'n roller coaster geweest, in een tijd van ongeveer 15 minuten had ik beide attracties gehad! (en dat omdat ik alleen was en dus een lege plek op kon vullen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 07:48

Zouden jullie naar hotel Cheyenne of Santa Fe gaan? En waarom?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 09:20

Wat kwaliteit betreft zal het elkaar niet veel ontlopen. De sfeer in Cheyenne vind ik leuker. Maar Santa Fe is wat goedkoper. De kamers zijn ook iets ander Cheyenne heeft een tweepersoonsbedje en een stapelbed en in Santa Fe heeft twee tweepersoonsbedden.

Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

hanneke1

Berichten: 454
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 21:07

Hallo allemaal :)
In begin september willen mijn vriend en ik 2 dagen/1 nacht naar disneyland parijs. Het hotel waar we heen willen is het explorers hotel.
Nu hebben we kunnen vinden dat we pas vanaf 15 uur bij de kamer kunnen in het hotel en de volgende dag om 12 uur weer uitgecheckt moeten zijn. Heeft iemand enig idee of we wel voor die tijd/na die tijd het disneypark in kunnen? En weet iemand tot hoelaat de pendelbus naar disneyland gaat?

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden :j

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 07:35

Als jij een 2 daagse ticket heb is dit geen probleem.

De tijden van de pendelbus weet ik helaas niet.

Ik vind Santa Fe persoonlijk leuker dan Cheyenne :D
Waarom? Ik vind Sante Fe net iets meer sfeer hebben dan Cheyenne.


En idd vind het fijner om 2x tweepersoonsbedden te hebben ipv 2 persoons en een stapelbed

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 07:43

hanneke1 schreef:
Hallo allemaal :)
In begin september willen mijn vriend en ik 2 dagen/1 nacht naar disneyland parijs. Het hotel waar we heen willen is het explorers hotel.
Nu hebben we kunnen vinden dat we pas vanaf 15 uur bij de kamer kunnen in het hotel en de volgende dag om 12 uur weer uitgecheckt moeten zijn. Heeft iemand enig idee of we wel voor die tijd/na die tijd het disneypark in kunnen? En weet iemand tot hoelaat de pendelbus naar disneyland gaat?

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden :j


Wij hebben dit in april gedaan, zelfde hotel. Waren er om 12 uur,, hebben ingechecked en kregen direct de kaarten voor het park. Zijn daar tot een uur of 8 geweest en hebben toen potas de auto uitgepakt en ons op onze kamer geïnstalleerd.
De pendelbus rijdt der hele dag door, je hoeft nooit lang te wachten

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 11:16

Voordat je op de kamer kan en nadat je moet uitchecken kan je gewoon nog naar Disneyland, mits je daar entreebewijzen voor hebt natuurlijk. Maar dat zal wel bij de kamer zitten. De pendelbussen rijden af en aan, tot laat in de avond. Dus dat moet ook geen probleem zijn.

Veel plezier.

hanneke1

Berichten: 454
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Omgeving Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 12:47

Oke! Bedankt voor jullie snelle reacties :) Dan waren mijn zorgen gelukkig voor niets!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:03

mbkaatje schreef:
Wat kwaliteit betreft zal het elkaar niet veel ontlopen. De sfeer in Cheyenne vind ik leuker. Maar Santa Fe is wat goedkoper. De kamers zijn ook iets ander Cheyenne heeft een tweepersoonsbedje en een stapelbed en in Santa Fe heeft twee tweepersoonsbedden.

Waar gaat jouw voorkeur naar uit?


Cheyenne en Santa Fee schelen hooguit 20 euro zoals ik de prijzen zag.
Je krijgt nu tot 40%vroegboek korting voor als je in november gaat! Dat wil zeggen dat een disney hotel goedkoper is dan bv Explorers! :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:11

Dit jaar zit het er niet in voor ons, maar als ik dat zo lees, kriebelt het wel. Wij zijn drie jaar terug ook in november geweest, in Cheyenne, maar met 1 nacht en 1 dag gratis. Dat was zo'n heerlijk tripje toen. November schijnt een vrij rustige maand te zijn en toen wij er waren was het inderdaad ook rustig (met uitzondering van 11 november wat een nationale feestdag is).

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:12

Nog 2 maandjes en dan ga ik samen met nog 3 bokkers naar Disney voor 4 dagen :D zo'n zin in!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:13

Owja, volgend jaar wil ik weer, dan wordt t mn 10e x en wil ik perse met het kerst thema :D

Nu alleen nog mensen vinden die mee willen _O- gelukkig valt de prijs mee zolang je niet met kerst zelf gaat. Zeker met die aanbiedingen die er regelmatig zijn :D

Wij betalen voor in oktober 219 pp voor 4 dagen in Santa Fe en toegang voor beide parken voor alle dagen :)

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:21

Ik ga eind november en dan is het ook volop kerst, én niet druk! :)

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:32

onthoudt ik dat even voor volgend jaar :D

RonavhN

Berichten: 1994
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Breda, Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:42

Calanddra schreef:
Nog 2 maandjes en dan ga ik samen met nog 3 bokkers naar Disney voor 4 dagen :D zo'n zin in!


*\o/* *\o/*

Met kerst wil ik het inderdaad ook wel eens zien, lijkt me zo leuk! Maar eerst oktober maar eens doen :)

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:55

als t bevalt gewoon weer een meeting plannen voor volgend jaar eind november? O:)

RonavhN

Berichten: 1994
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Breda, Noord-Brabant

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:56

klinkt goed :D

bloementje3

Berichten: 334
Geregistreerd: 01-04-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 14:21

Hee wat leuk een topic over Disney!! ( ben nog niet zo lang op bokt )
nog meer mensen met een jaar kaart?
via de jaarkaart kunnen vaak ook mensen met korting mee naar binnen dus als we weer gaan zal ik zeker een berichtje plaatsten want als er dan nog mensen zijn die ook toevallig dan gaan dan kunnen we misschien wel wat afspreken om even bij de ingang af te spreken zodat jullie goedkoper naar binnen kunnen.

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:14

Waar woon je dan? Ik neem aan dat je niet éven op en neer rijd? Wat kost een jaarkaart?

bloementje3

Berichten: 334
Geregistreerd: 01-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 22:39

Nee maar we gaan wel een paar keer per jaar volgens mij is de volgende planning in oktober, ik woon in den haag je hebt verschillende kaarten wij hebben er1 van 119 euro als iemand via ons een jaarkaart daar ter plekke aanschaft krijgen ze ook wat korting.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 17:33

Jeej, wij hebben weer geboekt :D
8 of 9 oktober zitten wij weer in Disney *\o/* Ik had een gratis ticket van Disney gekregen voor mijn verjaardag, dus voor 54€ voor twee personen (een dag, twee parken) klaar!
Daarna nog naar een spa en dan door naar een conferentie voor dierenartsen in Reims :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:04

Leuk! Veel plezier alvast.

AngelofLove
Berichten: 3801
Geregistreerd: 28-09-08
Woonplaats: vlakbij de paardjes :-)

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 22:33

Ik meld me hier ook maar eens als stille meelezer :-)

We gaan eind september 3 daagjes naar Disney en in december gaan we weer een weekendje :-) Lang leve de speciale Ford personeelsacties op manlief zijn werk :D

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 22:54

Ik zit met de actie die nu is over een tijdje in New port bay club!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:00

He, leuk hoor. Bij mij is het alweer bijna een jaar geleden.
Dit jaar slaan we over, misschien volgend jaar wer eens. Dit jaar doen we een dagje Efteling.