London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Nadia
Oppermuts
Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:01

Nee, ja, hoeft niet, daar pinnen kan ook...heb ik ook gedaan.
En nee, ik geloof het niet :P

Toos Onderschriftloos :D


obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:03

Das dus een pluspunt meer om met de trein te gaan :)) ;)

Wat is de link van topic nr 1 trouwens ? Ik kan hem niet vinden via de zoekfunctie ;)

keep calm, I'm engaged!!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:09

Trein is max meenemen wat je zelf nog kan tillen :+

Ik bestel wel vaak wat ponden van te voren in Nederland.. :+

obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:11

Dat is misschien wel een goeie tip ja ;) Denk dat ik dat toch ook maar doe van tevoren :) Leuk :D Nu nog even afwachten wanneer ik ga,maar heb dr nu al zin in :) :#
Vroeger ooit al eens met school geweest en ontzettend naar mn zin gehad :j
Nu vrienden in Engeland wonen,is het een mooie gelegenheid om nog eens te gaan :#

keep calm, I'm engaged!!! <3

MacavityL
Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:23


"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:31

Big thanx ;) Heb ik wat te lezen van het weekend :))

keep calm, I'm engaged!!! <3

DJB
Berichten: 489
Geregistreerd: 28-09-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 02:10

Zijn er mensen die ervaring hebben met Imperial hotel of President hotel? (in de wijk Bloomsbury gelegen).
De prijs is wel aantrekkelijk, ik hoef geen superdeluxe maar wil ook niet in een krot terecht komen bij wijze van.

Maartje1990
Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 04:13

Hermelijn schreef:
Klinkt ook leuk ;) vanochtend dus op de trein gestapt ging allemaal perfect! Internet nu op mn mobiel dus ga geen lange verhalen typen, maar hebben zojuist heerlijk gegeten bij Bella Italia in Covent Garden. De drukte is wel weer even wennen ;) morgen gaan we naar het British Museum, Westfield en het V&A-museum :)


geen idee of je dit nog leest en of je 't al gezien hebt oid. maar natural history museum is géweldig. Zelf vond ik 't british museum een stuk minder en als er iets verre van 'British' is is het dat museum wel :+

@ obelix: als je iets van maestro/visa oid hebt kun je opzich gewoon pinnen, maar moet je dus wel een bepaald bedrag betalen, volgens mij ongeveer 2 euro? Dus per keer dat je pint (dus beste even een groter bedrag pinnen in 1 keer ipv. vele kleine bedragen) maar je kunt ook gratis op postkantoren wisselen. Maar je moet maar net een tegenkomen én beseffen dat het een postkantoor is.

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

x_spekkie_x
Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 08:36

DJB schreef:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Imperial hotel of President hotel? (in de wijk Bloomsbury gelegen).
De prijs is wel aantrekkelijk, ik hoef geen superdeluxe maar wil ook niet in een krot terecht komen bij wijze van.

Kijk eens via www.booking.com en www.tripadvisor.co.uk naar reviews van andere reizigers. Daar krijg je vaak ook een goed beeld van hoe een hotel is en hoe het beleefd wordt door anderen :)


obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 09:31

Dank je Maartje1990 :j Ik denk dat het het makkelijkste is als ik het vantevoren doe :j
Mocht ik idd nog willen pinnen daar,dan kan ik mn vriendin vragen waar ik dat kan doen bij haar in de buurt ;)
Kun je in winkels wel met een ned. pin kaart betalen eigenlijk ?
(Ik weet dat het bij ons in de winkel wel zo is,omdat we vlakbij Belgie zitten en de belgen bij ons boodschappen bij ons komen doen nml )

keep calm, I'm engaged!!! <3

Maartje1990
Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 11:18

Volgens mij ligt dat eraan. Sommige wel, sommige niet.

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Annash
Blogger
Berichten: 26451
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 11:31

Ik weet het niet zeker. Overal waar ik geshopt heb kon het in ieder geval wel gewoon. :+

obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 11:48

Ok :D Ik heb er echt zin in, zat wel al te denken dat ik maar voor de OS die kant op ga,want met de OS zal het wel een gekkenhuis zijn daar.. ;)

*edit* gaan er nog mensen uit dit topic naar Londen of omgeving volgend jaar ? :D

keep calm, I'm engaged!!! <3

DJB
Berichten: 489
Geregistreerd: 28-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:55

x_spekkie_x schreef:
DJB schreef:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Imperial hotel of President hotel? (in de wijk Bloomsbury gelegen).
De prijs is wel aantrekkelijk, ik hoef geen superdeluxe maar wil ook niet in een krot terecht komen bij wijze van.

Kijk eens via http://www.booking.com en http://www.tripadvisor.co.uk naar reviews van andere reizigers. Daar krijg je vaak ook een goed beeld van hoe een hotel is en hoe het beleefd wordt door anderen :)


Dat had ik inderdaad gedaan ja, de een zegt dat het geweldig is en de ander wil er nooit meer heen :+ . Het is ook maar net wat je verwacht natuurlijk... Daarom dacht ik misschien heeft er iemand hier ervaring mee, dat is toch iets 'betrouwbaarder'.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 13:19

Ik wissel meestal geld in Brussel. Tegenover de incheckgate-balie van de trein ligt een wisselkantoor. ;)

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 13:21

Ah kijk,das een goeie tip! :j

keep calm, I'm engaged!!! <3


Apple
Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 15:54

Ik pin gewoon geld in London :-)

Net terug :-) . Donderdag naar de Da Vinci tentoonstelling geweest in The National Gallery (2 uur in de rij gestaan, maar wel de moeite waard). Vrijdag naar de tentoonstelling War Horse geweest in het National Army Museum (vond ik eigenlijk leuker dan Da Vinci :)) maar goed :D ). National Army Museum is niet zo druk, het ligt dan ook iets van het gebaande pad af (in Chelsea), maar zeker echt leuk :j

Samy
Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 17:27

obelix schreef:
Ok :D Ik heb er echt zin in, zat wel al te denken dat ik maar voor de OS die kant op ga,want met de OS zal het wel een gekkenhuis zijn daar.. ;)

*edit* gaan er nog mensen uit dit topic naar Londen of omgeving volgend jaar ? :D


Ik ;) Lees eigenlijk altijd mee, maar zit er een week met de OS.

● /3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 17:30

Leuk Samy :) Ik denk zelf dat ik er voor ga,maar dat hangt een beetje van de datums af die mn vriendin kan en wanneer ze wedstrijd hebben daar ;)

Apple is net terug :) De tentoonstelling klinkt goed :j

keep calm, I'm engaged!!! <3

Samy
Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:09

Wat voor een wedstrijd wil je bezoeken dan?

● /3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

obelix
Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:27

Scurry driving :) Vriendin van mij rijdt die veel nml. :#

keep calm, I'm engaged!!! <3

Hermelijn
Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 23:43

Maartje1990 schreef:
geen idee of je dit nog leest en of je 't al gezien hebt oid. maar natural history museum is géweldig. Zelf vond ik 't british museum een stuk minder en als er iets verre van 'British' is is het dat museum wel

Ik vond het British erg leuk, maar ik heb ook meer met de oudheid ;)
Het V&A was leuk, maar erg ingewikkeld, dat vond ik jammer. Wat wel grappig was, ze hebben nu elke laatste vrijdagavond van de maand een thema-avond, en gister lazen allemaal mensen een stuk voor uit een boek. Daarna zijn we inderdaad nog naar het NatHis geweest, even dino's kijken ;) vandaag zijn we naar het Freud-museum geweest, weer eens wat anders en lekker rustig ;) we waren helaas net te laat om Westminster Abbey nog in te mogen, dus daarna zijn we maar naar Harrods gegaan, maar allemachtig wat was het daar druk! Verschrikkelijk. Morgen gaan we naar het Tate ennn nog iets geloof ik. Druk programma maar alles is ook zo mooi!

Apple
Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 00:12

Het 'British Museum' is voor een groot deel British, maar ook voor een groot deel wat de Britten in hun koloniale tijd naar Engeland hebben gesleept. De term 'British' moet je dus ook wat ruim opvatten :))

Er is geloof ik ook nog zoiets als het 'London Museum' (oid) volgens mij ergens in de buurt van het Whitechapel district, dat is meer gericht op het leven in London.

Cemlys
Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 02:09

Ik ben ook weed net terug. Net hotel, super london vet show, teveel geschopt. Kreeg dan ook het labeltje heavy om mijn koffer. Ja ik zat over 23kg. Maar alle docu van de beurs legde er blijkbaar flink gewicht in. Half uur bij abercrombie aangeschoven. Binnen voor de kassa nog eens 3 kwartier. Gekkenwerk. National history was leuk maar we waren eigenlijk te moe. Harrods zag er weer top uit. Net als alle andere. Ik pin trouwens overal. Geen probleem.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Maartje1990
Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 02:27

Apple schreef:
Het 'British Museum' is voor een groot deel British, maar ook voor een groot deel wat de Britten in hun koloniale tijd naar Engeland hebben gesleept. De term 'British' moet je dus ook wat ruim opvatten :))

Er is geloof ik ook nog zoiets als het 'London Museum' (oid) volgens mij ergens in de buurt van het Whitechapel district, dat is meer gericht op het leven in London.


ja, je hebt gelijk, die mummies en die grieken... erg Brits :')

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, sas27 en 67 bezoekers