Canada

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
lennylenny
Berichten: 527
Geregistreerd: 19-09-10

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:41

Echt zo jammer dat ik er niet bij kan zijn!! Veel plezier he! En iedereen de groetjes! Ik heb gisteravond gereden, het was nog steeds erg warm. maar beter te doen! Vanavond ga ik weer! Xxx


Flaaf
Berichten: 857
Geregistreerd: 25-06-07

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 00:40

Back in Vancouver again.. Zit hier onder dikke stress om komende twee weken door te komen. Iemand nog suggesties, kennissen of tips, werk of een couch beschikbaar? :)

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 02:07

Ik heb helaas geen plaats meer in ons appartement, maar er zijn hier wel een paar goede hostels. Heb je al op hostelworld gekeken?

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Flaaf
Berichten: 857
Geregistreerd: 25-06-07

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 02:21

Ja, ik zit al in Samesun, bevalt me super, ik zoek alleen naar een goedkoper alternatief voor eventjes ;)

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 02:23

Kijk eens op de website van couchsurfing? Goedkoop en Vancouver is ook geen geweldige combinatie :P

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

_Linda
Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 04:26

kijk ook eens op helpx.net , lid worden kost 20 dollar ofzo, maar echt een super site. Tegen wat hulp kun je bij mensen voor kost en inwoning blijven.

lennylenny
Berichten: 527
Geregistreerd: 19-09-10

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 04:37

Ik heb nog 3 kamers over 

lennylenny
Berichten: 527
Geregistreerd: 19-09-10

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 06:13

Is er iemand trouwens naar Calgary voor Spruce Meadows? Of is er iemand van plan om te gaan?

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 06:51

Wij gaan zondag Grouse mountain op. Ben ter oefening vandaag 14 verdiepingen met de trap omhoog gegaan :') (oké, eigenlijk was dat gewoon omdat we geen electriciteit en dus ook geen lift hadden in onze residence :+ ).

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Simoon__
Berichten: 1187
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: Emmeloord

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 15:24

Ik ben gisteren op Spruce geweest, naar de 1.40 competitie, en naar de six bar!! Was erg leuk, maar ontzettend druk zeg! Maar het was het zeker weten waard! Blij dat ik het nog heb gezien, prachtig concour!

STS Photography - Your passionate equine photographer!

Boek jou shoot via > http://www.stsphotography.nl

Faline
Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 16:03

Hier ook goeimorgen vanuit abbotsford (bij vancouver) :D
Gister aangekomen na een lange vlucht, maar dat al snel weer vergeten toen ik hier t mooie weer in stapte :D t is hier echt super mooi met al die bergen!

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 17:26

Heeft iemand in/rond Vancouver de aardbeving gevoeld? 6,7 op de schaal van richter. Ik heb echt niks gevoeld :D

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Faline
Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:01

Ik ook niet maar volgensmij zat ik rond die tijd nog in de lucht :+ maar mijn familie kwam er ook pas gister achter toen er een nieuws berichtje op tv over was. Dus die hebben ook niks gemerkt. Mijn tante heeft nog wel een broer die op vancouver island zit, die zou ze nog even bellen vandaag. Maar op t nieuws nog geen meldingen van gewonden of iets dus zo te zien valt het mee.

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 06:43

Ik ben vandaag Grouse Mountain op gegaan, jeeeeezus wat is dat verschrikkelijk. Het was snikheet en ik heb onderweg zeker 3,5 liter water gedronken, maar na 1u45min was ik boven! Ben nog nooit zo trots geweest op mezelf, het was denk ik één van de moeilijkste dingen die ik ooit heb gedaan. Vooral naar het einde toe zijn het amper nog trappen maar vooral rotsen waar je op moet klimmen. En de trappen die er zijn, zijn heel oneffen en gaan van 5cm hoog tot 60cm hoog. Na een tijd neem je om de minuut pauze. Maar het uitzicht is het echt dubbel en dwars waard :)

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Flaaf
Berichten: 857
Geregistreerd: 25-06-07

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 06:54

Ik ben gisteren geweest! Haha ja wat een ***-eind.. Vooral de eerste kwart. Maar we waren met z'n drieen en hebben regelmatig pauze gehouden. Hebben er dus uiteindelijk geloof ik 2-3 uur over gedaan, maar het was het idd waard! Die touwen langs de kant had ik op het eind wel nodig om niet om te vallen..

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 07:01

Iedereen hier heeft het al gedaan en die zeiden dat het eeuwen duurt voor je het 1/4 bordje ziet, dus ik was er al op voorbereid. :)) Maar volgens mij kloppen de afstanden niet, want tussen 1/4 en 1/2 zat echt helemaal niet dezelfde afstand. En oh wat was ik blij dat ik 5 flessen water bij me had! Vooral tijdens het laatste stuk moest ik om de minuut stoppen omdat het zo steil was.

Overigens waren wij met een groep van 6 maar iedereen deed het op z'n eigen ritme. We hadden op voorhand afgesproken dat we niet op elkaar zouden wachten. Uiteindelijk kwamen we elkaar wel telkens tegen bij de kwart-bordjes, maar sommigen deden het 20min sneller dan anderen. Ik heb gewoon de hele tijd met mijn iPod gelopen, dat hielp heel erg. En praten kan je na een tijd ook niet meer :+

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 15:30

Bonjour! Ik lees hier al een tijdje (zeer jaloers) mee, omdat ik al jaren naar Canada wil. Nu gaat dat waarschijnlijk ook gebeuren, aangezien ik momenteel een tussenjaar heb en dus alle tijd en mogelijkheid om weg te gaan. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik ergens wil gana werken (op een stal oid) of dat ik 3 maanden zomerkamp ga begeleiden en daar voor of na een maand ga reizen. Ik zou het liefst nu vertrekken maar dat kan helaas niet, omdat ik vanaf nu tot in December bezig ben met universiteiten (aanmelden). Ik lees dus nog even hier heel geinteresseerd mee en hoop ook over niet al te lange tijd te kunnen melden dat ik inderdaad naar Canada ga :D

“You have to learn how to care about people without taking on all of their problems.”
-Phylicia Rashād


_Snow_White
Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:14

Ik zal me hier ook maar even melden.

Want in oktober gaat het gebeuren en ga ik (met mijn ouders en broertje) naar Canada emigreren :D

Eerst zouden we naar Abbotsford (British Columbia) gaan, maar wegens problemen met het werkvisum gaan we nu naar omg. Hamilton (Ontario).

lennylenny
Berichten: 527
Geregistreerd: 19-09-10

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:41

Hoi Barbie_Blue,

Wat leuk dat je gaat emigreren, Ontario is een mooie provincie, helemaal in de herfst! Ik woon zelf in Alberta en er zijn hier heeeeel veel paarden...

Succes met alles!

Flaaf
Berichten: 857
Geregistreerd: 25-06-07

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 19:21

@Killyenn Canada is super om te reizen en twe werken, tenminste dat vind ik tot nu toe. Als je wilt werken moet je er wel even aan denken om zo snel mogelijk je visum etc. te gaan regelen :)

Faline
Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 23:08

Ik ben nu nog in abbotsford, later deze week in vancouver en over een week ga ik naar kingston, ben zelf erg benieuwd wat uiteindelijk mn favoriet wordt. Vind het hier iig erg mooi tussen de bergen.

Flaaf
Berichten: 857
Geregistreerd: 25-06-07

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 08:38

Nou ik heb the Samesun verlaten :( Echt als iemand ooit een hostel zoekt, ga daarnaartoe! Echt super. Helaas ook afscheid moeten nemen van m'n maatje. Ik ben er wel achtergekomen dat ik dat echt heel moeilijk vind van backpacken. Je ontmoet zoveel leuke mensen hier, het is alleen maar voor een paar uur of een paar dagen en dan neem je alweer afscheid.
Zit hier dus heel hard te hopen dat ik hem donderdag nog zie, of als ik geluk heb en hij hier een apartement krijgt, ik 'm nog een x op kan zoeken:)

Flaaf
Berichten: 857
Geregistreerd: 25-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 15:46

Wat is het stil hier! Is iedereen al weer terug naar NL of wat?

Simoon__
Berichten: 1187
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: Emmeloord

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:00

Ik ben weer terug in NL! Ik mis het ontzettend, hoop snel weer naar Alberta te gaan! :)

STS Photography - Your passionate equine photographer!

Boek jou shoot via > http://www.stsphotography.nl

__Elizabeth
Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 22:19

Ik ben in Canada en bliujf ook nog wel even :=
Maar werk hele dagen natuurlijk en tegen de tijd dta ik online ben is er niemand meer op bokt :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jannie79 en 169 bezoekers