[Aanspanning] Western ranch in de omgeving van Maastricht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
sirib
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-07-11

[Aanspanning] Western ranch in de omgeving van Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-11 23:35

Ik ben opzoek naar een western manege in de omgeving van Maastricht (of eventueel net over de grens). Ik heb geen eigen paard dus ben opzoek naar een plek waar ik misschien ook nog lessen zou kunnen volgen op manege paarden. of misschien zou kunnen vrijrijden. Kan iemand mij hier mee verder helpen?



Dribbel
Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: [Aanspanning] Western ranch in de omgeving van Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:02

Je topic staat verkeerd. Dit topic heeft niets met de Wiki te maken. Wikizaken is alleen bedoeld voor alle vragen over de Bokt Wiki. Je kunt vragen stellen over aanpassingen aan artikelen in de Bokt Wiki, een onderwerp voor een artikel voordragen of een zelfgeschreven artikel plaatsen voor opmerkingen of plaatsing in de Bokt Wiki. Voor een nieuw lid is het handig om de bokt:help en de bokt:regels op de bokt Wiki eens door te lezen. Hierin staat hoe bokt werkt.

Ik zal temmen. Dat betekend dat ik een moderator een tip ga geven. Deze zal het topic verplaatsen of sluiten.

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, GoogleAdsense, Jakiedrakie en 78 bezoekers