Clint Eastwood.. wie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
harryvdz
Berichten: 195
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Clint Eastwood.. wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 14:30



chantal1
Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 14:32

Dat is inderdaad niet slecht, dat komt helemaal goed!

tienus63
Berichten: 11736
Geregistreerd: 09-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:16

Super dat Clint morgen finale mag lopen in Zwolle!!! Succes en veel plezier tijdens de proef.

#trotsoponzeboeren

VValar
Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 10:44

Gaaf! Filmpje?

Zoro
Berichten: 1348
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 11:51

ja flimpje?? :D of nog wat fotos

tienus63
Berichten: 11736
Geregistreerd: 09-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:58

Gefeliciteerd met je 7e plaats in de finale in Zwolle!! Ik hoop dat nog vele finales en goede klasseringen mogen volgen.

#trotsoponzeboeren

Clint
Berichten: 46
Geregistreerd: 06-03-06

Re: Clint Eastwood en Ursus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:16

tienus63 schreef:
Gefeliciteerd met je 7e plaats in de finale in Zwolle!! Ik hoop dat nog vele finales en goede klasseringen mogen volgen.


Jullie hartelijk bedankt voor de felicitatie's van Clint Eastwood. Clint Eastwood liep vandaag een beetje overhaast in zijn proef waardoor de jury hier niet helemaal tevreden was en misschien terecht. Hij deed het absoluut niet verkeerd vooral na een tijd uit de sport te zijn geweest (zaterdag 76% en zondag 68,5%) en nog maar een maand bij ons op stal staat. Dit beloofd een hoop voor de toekomst. Het was een hele zware rubriek en daarom mogen wij met deze uitslag heel blij zijn. Dit keer hebben ze de punten van zaterdag en zondag niet opgeteld en gedeeld anders was hij als 4de geplaatst.

Ursus was bij de 5-jarige 2de, zowel zaterdag als zondag in de finale. De jury was zeer positief over hem en daar zijn wij heel blij mee. Hier doen we het toch allemaal voor.

Op naar de volgende wedstrijden. Dit zal voor Clint half april in Maassluis en Ursus (voorselectie WK Verden) eind april Kootwijk worden.

Nogmaals dank je wel voor jullie lieve woorden over Clint Eastwood en ik blijf jullie op de hoogte houden.

Wat betreft de vraag wie WesTrade Stables BV is, dat is Annemarie onder de naam Clint.

Gr. Clint

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:18

Idd gefeliciteerd met het resultaat van zaterdag, ik moest helpen in de ring en heb dus de hele rubriek gezien, vond dat hij super liep en had hem eigenlijk nog wel wat hoger geplaatst willen zien.

Clint
Berichten: 46
Geregistreerd: 06-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:30

Climax schreef:
Idd gefeliciteerd met het resultaat van zaterdag, ik moest helpen in de ring en heb dus de hele rubriek gezien, vond dat hij super liep en had hem eigenlijk nog wel wat hoger geplaatst willen zien.


Hallo Climax,

Ik krijg je pm niet geopend, maar ik ga ervan uit dat het vandaag was. Gisteren liep hij beter en vandaag had hij hoger in zijn punten mogen zitten. De jury heeft bij de prijsuitreiking wel medegedeeld dat als Clint iets minder door de baan gaat dat hij het absoluut gaat maken.

Dus we gaan gewoon lekker door naar de volgende uitdaging.

Gr. Clint

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:34

Clint schreef:
Climax schreef:
Idd gefeliciteerd met het resultaat van zaterdag, ik moest helpen in de ring en heb dus de hele rubriek gezien, vond dat hij super liep en had hem eigenlijk nog wel wat hoger geplaatst willen zien.


Hallo Climax,

Ik krijg je pm niet geopend, maar ik ga ervan uit dat het vandaag was. Gisteren liep hij beter en vandaag had hij hoger in zijn punten mogen zitten. De jury heeft bij de prijsuitreiking wel medegedeeld dat als Clint iets minder door de baan gaat dat hij het absoluut gaat maken.

Dus we gaan gewoon lekker door naar de volgende uitdaging.

Gr. Clint


Nee ik heb hem gisteren gezien.
Ik bedoelde dat ik hem over het algemeen beter vind lopen dan een aantal hengsten die boven hem geplaatst waren.
Dus ik had hem wel wat hoger geplaatst willen zien.

Maar dat doet er natuurlijk niets aan af dat hij een super prestatie neer heeft gezet.

lovermier
Berichten: 238
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: Cuijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:37

Nog gefeliciteerd met t resultaat van Clint!!!

Groetjes en nog heel veel succes en plezier met Clint!!

tienus63
Berichten: 11736
Geregistreerd: 09-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 21:55

Goede reclame voor ruiter en paard(en) in de paardenkrant. Leuk!
En natuurlijk een mooie foto van Clint, hij heeft er duidelijk plezier in.

#trotsoponzeboeren

Gitta1977
Berichten: 2479
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: In my Place

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:51

Heb Clint Eastwood nog even gevolgd in Zwolle (op verzoek van VValar een smsverslag :P) en heb ook nog foto's gemaakt. Volgens mij heb ik iets gezegd over een rommelige proef maar dat zeg je dus zelf ook wel een beetje, als ie zo kort nog maar op stal is is dat ook geen schande. Had er ook bij gezet dat ik het absoluut een goed sportpaard vond, hoop dat jullie een mooie combinatie gaan vormen.
Zal de foto's vanavond even uitzoeken, verkleinen en uploaden, dan poot ik ze hier wel neer!

VValar
Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 11:23

:D Gitaa1977: mijn wandelende verslaggeefster! Verdomd handig..

Gitta1977
Berichten: 2479
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: In my Place

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 16:40

@ VValar: 8-) Volgende keer ga je mee hoor! :D

Hier een paar foto's, niet echt goed gelukt maar dan heb je een idee...

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

sweetheart
Berichten: 2928
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Wales, UK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 16:49

Om heel even terug te komen om TS... ik ken een paardje benley x ulft... dat is een heel lief en zacht paardje perfect karakter en super leerpaard. Dat is dan nakomeling van ulft. Zo te horen is CE ook braaf dus kan er bijna niets anders uitkomen dan een heel goed/leuk/leergierig paard. Veel succes ermee!

@clint: idd mooi beestje las ik goed dat jullie in schelluinen (ZH) staan? Succes verder ermee!


tienus63
Berichten: 11736
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Clint Eastwood.. wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 09:25

Sjoert heeft foto's gemaakt tijdens de hengstencompetitie in Hengelo van alle dressuurhengsten.
zie www.sjoert.com
Foto's van CE zijn te vinden bij de Z competitie.

#trotsoponzeboeren

tienus63
Berichten: 11736
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Clint Eastwood.. wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:09

Clint Eastwood wordt tijdens de International Stallion show in Zwolle bij de Promising Stallions uitgebracht door Ferenc Damen.

#trotsoponzeboeren

kimberley12
Berichten: 1577
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Ergens in een klein dorpje

Re: Clint Eastwood.. wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:05

tienus63 schreef:
Clint Eastwood wordt tijdens de International Stallion show in Zwolle bij de Promising Stallions uitgebracht door Ferenc Damen.



Oke dan, ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Zwolle. Weet iemand
ook of hij dit jaar ter dekking komt, en waar hij ter dekking komt te staan?

tienus63
Berichten: 11736
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Clint Eastwood.. wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:43

Hengstenhouderij in Wilting in Wachtum heeft hem ter dekking gehad, ik weet niet of ze hem nog steeds gebruiken.
Even met hun bellen of even contact opnemen met de ruiter.

In dit topic is volgens mij ook iemand die op dit moment nauw betrokken is bij de hengst en de ruiter/stal.

Ik zal even zoeken, dan noem ik de naam wel even in dit bericht.

Gevonden; toen ik de naam zag, wist ik het meteen weer; Clint @bokt is de nieuwe eigenaar.

#trotsoponzeboeren

hooibaal12
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:25

Ik ben aan het werken megeen merrie uit clint. Heel moeilijk en groot beestje. Moet ik er wel bij zeggen dat ze 15 jaar lang niks heeft hoeven doen en 0 manieren heeft. De moeder weet ik de achtergrond niet van behalve dat ze een veulen van clint heeft gehad en veulen van totilas.
Ze leert makkelijk maar is ook enorm brutaal en jaloers. Mag niks met t vriendinnetje doen want dan gaat ze door het lint. Heeft meerdere keren ontstekingen gehad in de benen door tegen de staldeur schoppen, dikke planken doormidde geschopt, de deur er een aantal keer uit geschopt en metalen stangen in de stal flink gebogen. Ze staat een beetje frans en heeft door de ontstekingen hele dikke gewrichten overgehouden. Het is echt wel een lieve merrie, maar ontzettend moeilijk. Waarschijnlijk heeft ze de moeilijke trekjes van moeders kant. En het frans van clint


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, IASCrawler, Mizsz_Kitty, pluklief en 52 bezoekers