Vraag het Teamlid: juni 2022 NadjaNadja

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101724
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Vraag het Teamlid: juni 2022 NadjaNadja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-22 17:46

* Bokt
Bokt Community

Afbeelding
Nadja met Elfina


Deze maand hebben we moderator NadjaNadja bereid gevonden om wat vragen voor ons te beantwoorden.

Hoe lang ben je al teamlid?
Ik ben in december 2019 begonnen als teamlid, dus inmiddels zijn we alweer 2,5 jaar verder! De tijd vliegt...

Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Ik vind vooral de uitdaging die het met zich meebrengt erg leuk. De uitdaging voor mij is namelijk om gebruikers zo goed mogelijk te woord te staan, terwijl je tegelijkertijd het forum voor iedereen een fijne plek maakt. Daarnaast vind ik de contacten met de rest van de teamleden heel erg leuk en heb ik daardoor het idee dat ik ook wel echt een andere band heb gekregen met Bokt als forum.

Wat is je grootste blunder?
Ik heb natuurlijk net als alle andere moderators wel eens een reactie gegeven op een TEM die bedoeld was voor 'achter de schermen. Ik ben echter ook onderdeel van het Uitgelicht-team en daar heb ik de eerste weken (!!) wel echt iets doms gedaan :'). Wij moeten dan een foto uploaden en vervolgens zetten we dat klaar in een topic. De opzet daarvan is altijd als volgt:
Citaat:
TopicID: ...
Link naar het topic
Uitsnede van de foto

Ik heb dus een aantal weken steeds handmatig dat lijstje in elkaar geknutseld, tot ik erachter kwam dat exact dit lijstje gewoon onder de uitsnede van de foto stond nadat ik hem geupload heb... Ik heb dus een aantal weken behoorlijk wat extra werk gehad van Uitgelicht, haha!

Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Ik bok heel veel via mobiel en het meeste moderatorwerk doe ik dus ook via mijn mobiel. Makkelijke TEMs pak ik vaak tussendoor even op, voor moeilijkere TEMs is er vaak wel wat meer overleg nodig. Eigenlijk is er geen dag hetzelfde. Soms kan het een hele tijd rustig zijn en dan kan er ineens weer een behoorlijke storm aan TEMs voorbij komen. Daarnaast ben ik dus ook medeverantwoordelijk voor Uitgelicht, dus dat zet ik (over het algemeen) eens in de drie dagen klaar.

Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Het is voor mij ook zeker nog leuk tijdverdrijf, maar ik merk wel dat ik niet meer de tijd heb om echt actief mee te praten in bijvoorbeeld discussietopics (terwijl ik wel heel erg van discussiëren hou!). Verder is er van mij op Bokt denk ik redelijk veel beeldmateriaal te vinden wat betreft rijden. Het aantal fototopics neemt de laatste jaren af, ook door de soms stevige reacties en ik probeer hierin wel een beetje het goede voorbeeld te geven en dus zo nu en dan wel topics aan te maken.

Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Eigenlijk is dat niet een hele specifieke gebeurtenis, aangezien er gewoon heel erg veel mooie dingen en initiatieven zijn op Bokt. Ik kan oprecht emotioneel raken van alle saamhorigheid die ik hier met enige regelmaat tegenkom. Alle kaartenacties, geldinzamelingen, brandende kaarsen als profielfoto, bezoekjes, mentale steun, etc. Echt hartverwarmend om te zien <3

Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik ben begonnen met paardrijden toen ik mijn A en B zwemdiploma's had gehaald :+ Dat was de voorwaarde van mijn ouders om te mogen beginnen met paardrijden. Sindsdien is het paardenvirus nooit meer weggegaan. Ik heb eerst lang op een manege gereden, waarna ik in 2012 via Bokt een verzorgpaard heb gevonden. Uiteindelijk kocht ik in 2014 mijn eerste eigen paard, Elfina. Zij is nog steeds in mijn bezit en met haar ben ik actief in de dressuur. Ik vind afwisseling echter ook belangrijk, dus we gaan ook geregeld op buitenrit of maken een sprongetje. Uiteindelijk kwam er in 2019 een bonte reus bij, die in eerste instantie was gekocht om op te leiden en daarna weer te verkopen. Hij bleek echter veel te leuk en lief, dus hij bleef wat langer dan de bedoeling was :o In juli 2021 studeerde ik echter af, waardoor ik veel minder tijd overhield voor de paarden. Ik heb toen helaas moeten besluiten om Fuur alsnog te koop te zetten. Helaas bleek hij bij de röntgenologische keuring een (behoorlijke) bemerking te hebben, dus is de verkoop niet doorgegaan. Op dit moment staat hij lekker 24/7 met zijn vriendjes op het land, terwijl ik probeer te bedenken hoe nu verder...

Ik zie dat je psycholoog bent, zo te lezen wilde je dat al vanaf dat je jong was. Waarom sprak dit beroep jou zo aan?
Ik heb zelf altijd enorm kunnen genieten van het leven (nog steeds) en op één of andere manier heb ik altijd heel sterk het gevoel gehad dat ik andere mensen wil helpen om dat ook (een beetje) te kunnen ervaren. Het heeft voor mij altijd gevoeld als een soort van roeping, hoe gek dat ook klinkt. Ik ben dan ook redelijk in één streep naar mijn einddoel gegaan, waardoor ik nu al bijna een jaar psycholoog ben.

Je houdt van festivals en concerten, waar ga jij nou graag heen? Welke band of artiest spreekt jou aan?
Ik vind het eigenlijk vooral leuk om naar festivals in het buitenland te gaan. Zo ben ik een aantal keer naar Sziget geweest in Budapest (Hongarije), maar bijvoorbeeld ook naar het minder bekende Colors of Ostrava in Ostrava (Tsjechië). Ik vind het leuk om mezelf uit te dagen om contact te maken met andere/nieuwe culturen en onbekende mensen. Daarnaast is het ook gewoon heel leuk om zoiets te combineren met je vakantie! Ik luister eigenlijk hele diverse muziek, maar ik ben over het algemeen redelijk gericht op de meer alternatieve muziek. Ik vind het ook heel leuk om nieuwe, onbekendere muziek/bandjes/artiesten te ontdekken. Toch is diversiteit denk ik ook wel passend bij mij, want ik ben laatst naar Kraantje Pappie geweest, maar ook naar The Pierce Brothers :D

Ook zie ik dat je graag leest, wat voor genre lees je nou het liefste, en wat lees je op dit moment?
Je maakt mij dus echt gelukkig met (Scandinavische) psychologische thrillers. Ik denk dat dit ook wel weer gevoed wordt door mijn interesse in de (forensische) psychologie. Ik heb net De Puzzelman uit van Nadine Matheson. Ik heb nog geen nieuw boek klaarliggen, omdat ik die tijd nu aan het gebruiken ben voor een taalcursus Zweeds :j

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8290
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Vraag het Teamlid: juni 2022 NadjaNadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 00:13

Wat een leuk stuk Nadja en Bellatrix! Nog steeds zo zuur van Fuur -O-

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18124
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 21:30

Erg leuk interview NadjaNadja. De psychologische trillers vind ik ook erg leuk dus we hebben een gemeenschappelijke interesse :).

Elisa2

Berichten: 37116
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Vraag het Teamlid: juni 2022 NadjaNadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:03

Inderdaad leuk om eens wat meer over je te lezen!

Autumnn

Berichten: 8034
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Vraag het Teamlid: juni 2022 NadjaNadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:24

Jeetje Nadja, wat zuur van Fuur (dat rijmt :Y) ) wat vreselijk lastig.
Leuk stukje!