Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 22:16

Jennyj01 schreef:
Nou Bokt heeft het altijd hoog in het vaandel dat je met een (te) dikke kont niet in het zadel moet gaan zitten. En Amalia heeft geen klein kontje. Ik vind haar ook best zwaar om te rijden. Maar omdat ze onze kroonprinses is en een sympathiek voorkomen heeft is het blijkbaar not done om er iets van te vinden.
Het is ook echt een Shetlander waar ze op zit, ja. :') En zelfs al was ze 100kg te zwaar voor dat paard, het is echt verspilde energie om daar op Bokt over te gaan lopen zagen.

Wat een geneuzel over het haar en het postuur van een 18-jarige, die zich ook nog eens niet kan verdedigen. :n Ik vind het vooral leuk dat ze hieraan meedoet/mee mag doen/mee kan doen. :D

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 22:25

Wat een leuke ervaring voor haar, kan ze het eens vanaf de andere kant bekijken. De mazzelkont.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:15

Toffe ervaring!

Tazzey
Berichten: 9501
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:38

_Mir schreef:
Ik heb niets met het koningshuis

Tis wel een stevige tante geworden


Dapper hoor, anoniem van achter je toetsenbord een tiener afzeiken. +:)+


Om even terug te komen op een dikke bos haar onder de cap proppen. Ik heb dat ook wel eens geprobeerd maar mijn cap paste dan echt niet goed meer. En echt prettig zat het ook niet.

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:40

Ik dacht al wanneer komt de eerste opmerking.”Amalia,Als je op Bokt zit,je bent een prachtige meid”

JoyCiej007

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:45

Stoer hoor, en leuk dat ze mee mocht rijden!
Maar rijd ze dan ook straks echt in de stoet, nee toch?

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 08:08

Oeh daar had ik dr echt nooit van herkend nee. Inderdaad bijna onherkenbaar door het ontbreken van haar haar. Lijkt me een hele klus geweest te zijn. Ze heeft nogal wat haar. Heb al moeite met een knot aan de onderkant voor wedstrijd haha. Super leuk dat ze dit kan en mag doen. Lijkt me een prachtige ervaring!

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 08:40

Jennyj01 schreef:
Nou Bokt heeft het altijd hoog in het vaandel dat je met een (te) dikke kont niet in het zadel moet gaan zitten. En Amalia heeft geen klein kontje. Ik vind haar ook best zwaar om te rijden. Maar omdat ze onze kroonprinses is en een sympathiek voorkomen heeft is het blijkbaar not done om er iets van te vinden.


Als ze op een klein tenger paardje zat, zou je dat kunnen zeggen. Maar het is een behoorlijk groot en stevig paard waar ze op zit, lijkt mij een prima verantwoorde combinatie.

Dat haar onder de cap lijkt mij ook niet comfortabel, maar ben zelf sowieso onhandig met dat soort dingen.

Maar super leuk dat ze dit doet! Zou wel gaaf zijn als ze de officiële rijtoer ook meerijdt.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15909
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 08:46

Jennyj01 schreef:
Schrompeltje schreef:

Leuk, een opmerking maken over het postuur van een 18 jarig meisje :roll:


Nou Bokt heeft het altijd hoog in het vaandel dat je met een (te) dikke kont niet in het zadel moet gaan zitten. En Amalia heeft geen klein kontje. Ik vind haar ook best zwaar om te rijden. Maar omdat ze onze kroonprinses is en een sympathiek voorkomen heeft is het blijkbaar not done om er iets van te vinden.

Zo dik is ze niet en ze zit er wel beter op dan de gemiddelde Bokker.

Altijd fijn de azijnpisbrigade die roept vanuit hun niet ingevulde profielen.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 09:29

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om het gewicht en/of postuur van Amalia niet aan te halen of te bediscussiëren.

cajabol
Berichten: 84
Geregistreerd: 14-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:39

Het paard bijna in de krul, afschuwelijk bit, van allerlei zaken om zijn hoofd en dan vraag ik mij ook nog af, waar is dit allemaal voor. Komen deze paarden ooit op een weiland of staan ze 24 uur op stal. Ik persoonlijk vind het afschuwelijk, koningshuis of niet

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:45

cajabol schreef:
Het paard bijna in de krul, afschuwelijk bit, van allerlei zaken om zijn hoofd en dan vraag ik mij ook nog af, waar is dit allemaal voor. Komen deze paarden ooit op een weiland of staan ze 24 uur op stal. Ik persoonlijk vind het afschuwelijk, koningshuis of niet


Zo te zien hangt er een trust bit met pelhalm vorm in. Half Nederland rijdt daarmee. Zeker de springruiters. In spring land kom je in de gemiddelde vereniging veel ergere bitten tegen dan deze…

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:50

Ze zit volgens mij ook op haar eigen paard? Het lijkt erop dat ze het tuig gebruikt, waar ze normaal ook mee rijdt.

Ik vind het echt leuk dat ze zo mee doet aan de voorbereidingen. Er is toch ook zo’n poort waar ze nét door heen kunnen? Of is dat met speciale activiteiten in Amsterdam?

Komende zomer zijn de koninklijke stallen ook weer te bezichtigen, dat is wel een leuk uitje.

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 10:56

Sakura789 schreef:
Ze zit volgens mij ook op haar eigen paard? Het lijkt erop dat ze het tuig gebruikt, waar ze normaal ook mee rijdt.

Ik vind het echt leuk dat ze zo mee doet aan de voorbereidingen. Er is toch ook zo’n poort waar ze nét door heen kunnen? Of is dat met speciale activiteiten in Amsterdam?

Komende zomer zijn de koninklijke stallen ook weer te bezichtigen, dat is wel een leuk uitje.


Zou het? Zou ze niet op een paard zitten die zowiezo de parade mee zou gaan lopen? Ze heeft zelf wel een vos volgens mij nou je het zegt. Nou als dat zo is dan is ie weinig onder de indruk van alle poeha. Stoer paard dan!

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:00

Volgens mij is het inderdaad haar eigen paard. Dat maakt het nog stoerder dat ze dit samen doen.
Laatst bijgewerkt door Sharani op 21-06-22 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:00

Dit is idd haar eigen paard.
Hij heet Mojito trouwens.

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:07

Klopt en die heeft overal schijt aan.

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:05

Morganlefay schreef:
Klopt en die heeft overal schijt aan.


Geef mij er ook zo 1! :D

Tazzey
Berichten: 9501
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:27

cajabol schreef:
Het paard bijna in de krul, afschuwelijk bit, van allerlei zaken om zijn hoofd en dan vraag ik mij ook nog af, waar is dit allemaal voor. Komen deze paarden ooit op een weiland of staan ze 24 uur op stal. Ik persoonlijk vind het afschuwelijk, koningshuis of niet


Ga je lekker? Vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt? Of is het gewoon makkelijk vanuit je anonieme profiel een tiener af te zeiken. Ik tem even.

pien_2010

Berichten: 43135
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 19:13

Leuk dat ze dit doet. Doet zeker niet iedereen haar na met het eigen paard.

agee

Berichten: 767
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 20:33

Stoere meid!
Stoer paard!

Leuk dat ze dit mag doen. :j

_Mir
Berichten: 1357
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 21:40

Annet_Dottie schreef:
_Mir schreef:
Ik heb niets met het koningshuis

Tis wel een stevige tante geworden


Je hebt niks met het koningshuis maar hebt toch even de behoefte om lekker aan body shaming mee te doen? En je klikt het topic toch aan ookal heb je niks met het koningshuis, wat wil je nou eigenlijk? Negatieve aandacht is ook aandacht :')


Vrijheid van meningsuiting, nu mag het nog

_Mir
Berichten: 1357
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 21:42

Jennyj01 schreef:
Schrompeltje schreef:

Leuk, een opmerking maken over het postuur van een 18 jarig meisje :roll:


Nou Bokt heeft het altijd hoog in het vaandel dat je met een (te) dikke kont niet in het zadel moet gaan zitten. En Amalia heeft geen klein kontje. Ik vind haar ook best zwaar om te rijden. Maar omdat ze onze kroonprinses is en een sympathiek voorkomen heeft is het blijkbaar not done om er iets van te vinden.


Precies dit, altijd hebben ze commentaar, maar praat niet over het heilige prinsesje.
Tis maar net hoe het bokt uit komt :')

Overigens kan ze ook goed zagen met haar teugels, maar ook daar zal bokt vast niet over struikelen dit keer.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15909
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Amalia doet te paard mee aan oefening voor rijtoer Prinsjesdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 21:45

Doe je goed hoor achter je toetsenbord met een leeg profiel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 21:46

_Mir schreef:
Annet_Dottie schreef:


Je hebt niks met het koningshuis maar hebt toch even de behoefte om lekker aan body shaming mee te doen? En je klikt het topic toch aan ookal heb je niks met het koningshuis, wat wil je nou eigenlijk? Negatieve aandacht is ook aandacht :')


Vrijheid van meningsuiting, nu mag het nog


Hou toch op zeg, ga ergens anders je gal spuwen zuur mens. Kijk ook ff hierboven er word verzocht door een modje hier niet over te discussiëren.