Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
EedihcrO
Berichten: 779
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 20:38

Neonlight schreef:
Het valt me nog mee wat er aan schade is op de camping en jullie hebben helemaal geluk gehad. := Gelukkig zandgrond en uiteindelijk trekt het wel snel de grond in. Hier stond het water in de bijkeuken, ik had de wasmachine aanstaan en die kon het water niet afvoeren. Straat stond ook blank en water liep een eind de oprit op maar ons huis ligt gelukkig wat hoger. Zag wel dat ze op het Hof flink water binnen gehad hebben. Ze zijn het wel gewend, het is ieder jaar hier wel te doen dat alles blank staat. :=

Dat klinkt ook gezellig zeg. We zijn vandaag alleen ff bij de appie daar geweest en daar was niks te zien eigenlijk. Maar ik heb idd foto’s en nieuwsberichten gezien. Hier op de camping hadden ze het in 5 jaar niet zo erg meegemaakt als nu. En een paar meter verder dan waar wij stonden, stond je tot je knieën in het water. We hebben een rondje gelopen en gekeken welke plekken relatief droog waren gebleven, mochten we nog eens terug willen.

Morrie, lekker morgen op je gemak alles opruimen dan. Het wordt wel lastiger als je ouder wordt lijkt me ja. Mijn ouders hebben het beter bekeken. Die komen ons laatste weekend aan en dan kunnen ze een week in onze caravan. Op hun laatste dag gaan wij de zooi weer halen. Laten we de fietsen ook nog voor ze achter. Kleding etc nemen we wel mee, dan kan ik de wassen vast doen.

<3 06-07-2017 E. <3
<3 19-05-2019 J. <3


ClauH
Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 09:46

Morrie, misschien wordt het tijd om te stoppen met kamperen?
Als ik je berichtjes doorlees komt het niet over alsof jullie er nog veel plezier aan beleven...
Ik bedoel het vriendelijk hoor, sommige dingen gaan helaas gewoon niet meer als je ouder wordt....

~Turbohoof Solutions ~

Chubby
Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 09:51

Kamperen in een accommodatie van de camping is ook heerlijk. Niet het gedoe, wel het gevoel.


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

ClauH
Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 10:00

Citaat:
Kamperen in een accommodatie van de camping is ook heerlijk. Niet het gedoe, wel het gevoel.


Dat hebben wij ook regelmatig gedaan. Van eenvoudige trekkershutjes tot compleet ingerichte stacaravans met opgemaakte bedden.
Is altijd goed bevallen.

~Turbohoof Solutions ~

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34476
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 10:01

Idd. Zo laten wij mijn schoonouders die achterin de 70 zijn geregeld een weekje in onze caravan zitten. Alles staat dan klaar voor gebruik. Ze zijn nog steeds dol op kamperen, maar kunnen niet meer met een caravan rijden of samen de tent opzetten.

Morrie
Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:27

Wij hebben net 35 km gefietst met 15 graden en motregen. Nu op een terras lunchen en dan aan het werk op de camping.
Helaas is een andere vorm van vakantie geen optie voor ons, dus zullen we dan dagjes weg moeten.


[ img ]
Het is zo koud dat ze de Glüwein van stal gehaald hebben

Avelienvd
Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:53

En camping met ingerichte tenten of stacaravans dan? Dat zou wellicht een optie zijn?

Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 14:21

Hebben jullie nog plannen om naar het buitenland op vakantie te gaan?
Wij willen erg graag naar Italië als alles kan en mag, toevallig nog tips voor een leuke, niet te grote, camping? :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34476
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 14:37

Ik zou in het najaar nog wel een weekend of weekje naar Duitsland willen. Maar wacht het allemaal nog even af. Ik wil niet overal een masker op moeten of overal moeten bewijzen dat ik safe ben.

Morrie
Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 14:57

ik kreeg net op de telefoon een nieuwsflits dat Duitsland op geel is gegaan, maar zijn wij ook geel voor de Duitsers?

Ik kan pas weer in begin september (na de schoolvakanties) maar ik durf het niet aan om iets in Duitsland te boeken, het zit er dik in dat er dan weer van alles veranderd is. Ik hou het wel in Nederland dit jaar.

lenaa_tje
Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:08

Morrie schreef:
ik kreeg net op de telefoon een nieuwsflits dat Duitsland op geel is gegaan, maar zijn wij ook geel voor de Duitsers?

Ik kan pas weer in begin september (na de schoolvakanties) maar ik durf het niet aan om iets in Duitsland te boeken, het zit er dik in dat er dan weer van alles veranderd is. Ik hou het wel in Nederland dit jaar.

Er was geen test verplichting meer voor Duitsland of ingeval voor een kort bezoek niet. Lang weet ik eigenlijk niet. Die regels veranderen zo snel..
Edit.
https://duitslandinstituut.nl/artikel/3 ... lde-vragen

Morrie
Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:12

ik las van de week dat je in Duitsland voor alles moet testen: de kapper, restaurant, noem maar op.
Daar heb ik echt geen zin in.
Vorige week heb ik een paar keer op een terras gezeten waar ik een QR-code moest scannen en de meest achterlijke vragenlijsten moest invullen, al mijn gegevens opgeven, email adres, tel.nr. dat vind ik wel de max hoor.

lenaa_tje
Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:12

Morrie schreef:
ik las van de week dat je in Duitsland voor alles moet testen: de kapper, restaurant, noem maar op.
Daar heb ik echt geen zin in.
Vorige week heb ik een paar keer op een terras gezeten waar ik een QR-code moest scannen en de meest achterlijke vragenlijsten moest invullen, al mijn gegevens opgeven, email adres, tel.nr. dat vind ik wel de max hoor.

Dat weet ik verder niet

Morrie
Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:26


rien10
Berichten: 14402
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:37

Ik blijf lekker in Nederland.
M’n dochter wil de camper deze zomer meenemen Naar de Ardennen of zo. “Buitenland” dus. En anders blijft ze in nl.

Zit nu in Brabant (heet!) is werk en een vrije dag combinatie. M’n man moet morgen in Brabant werken. Ik overmorgen. Dus hup, camper ingepakt, hond mee. Nu een vrije middag. Morgen ik vrij en manlief werken. Overmorgen hij vrij en ik werken, daarna naar huis. Zo leuk, Campersen en werk combineren.


Avelienvd
Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:48

Zondag op naar zeeland. 1 dagje in hotel en daarna 7 dagen kamperen!!!!
Yaay

Zo aan toe na een ongelofelijk zware periode.

ClauH
Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:50

Wij blijven in Nederland. Heb ook geen zin in "gedoe" en met een zonnetje erbij vind ik Nederland net zo mooi.

Gelukkig kunnen mijn man en ik heel flexibel vrij nemen.

~Turbohoof Solutions ~

rien10
Berichten: 14402
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:51

Avelienvd schreef:
Zondag op naar zeeland. 1 dagje in hotel en daarna 7 dagen kamperen!!!!
Yaay

Zo aan toe na een ongelofelijk zware periode.


Geniet er van!

Sharani
Berichten: 4667
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:56

Nederland is ook heerlijk.

Wij gaan naar Texel dit jaar en verder kan ik bijna ieder weekend wel een Campspace bezoeken als ik wil. Buitenland komt volgend jaar wel weer. Heel misschien dat we deze zomer nog spontaan naar Scandinavië rijden als het er heel goed uitziet met de maatregelen. We zijn half jullie beide volledig gevaccineerd, dus dat is dan wel fijn.

Morrie
Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:59

ik wil graag nog een keer naar zee, ben dus op zoek naar een camping met prive sanitair aan zee.
Nu mijn man nog overtuigen dat zee ook een keertje leuk is i.p.v. weilanden en koeien. :')

Echwel
Berichten: 12439
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:08


De wereld verandert door jouw voorbeeld, niet door jouw mening Paulo Coelho

Morrie
Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:12

Echwel schreef:

Leuk, tnx. Ik had een site van ACSI maar iets erbij is wel leuk

Ik heb gemerkt dat reacties op campings op google streetview het “eerlijkst” zijn. Bij voorbeeld: De camping waar ik zat vorige week zei op hun site dat er overal wifi was. Ik las vlak van tevoren toen ik de route opzocht , dat er nergens wifi was. Er was dus gewoon geen wifi op die camping. Daar ga ik dus voortaan eerdt even kijken voor ik iets ga boeken

Avelienvd
Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:14

De camping waar ik heen ga heeft ook plaatsen met prive sanitair.

Klaverweide in Ellemeet.

Morrie
Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:18

Avelienvd schreef:
De camping waar ik heen ga heeft ook plaatsen met prive sanitair.

Klaverweide in Ellemeet.

Tnx. Ga ik opzoeken

Sharani
Berichten: 4667
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:24

De Tempelhof in Callantsoog heeft privé sanitair en in in St Maartensvlotbrug zit er ook 1. Vanaf beide zit je ook zo in Schoorl, wat ook een prachtig gebied is om te gaan fietsen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, c_alsemgeest, Fenn, Flip, friezenfan2, heidy_wilco, luuntje, mvdende, purny, StonedRomy en 70 bezoekers