Bulgarije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shenavallie
Berichten: 11516
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Bulgarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-20 13:28

Volgend jaar is ons plan om naar Bulgarije op vakantie te gaan (we hebben ge-iene-miene-mut). In eerste instantie een paar dagen naar de hoofdstad, maar ik heb zo het gevoel dat alles daarbuiten ons veel meer zal trekken. Maar omdat we ons eerst willen oriƫnteren op Sofia, ben ik benieuwd of er iemand al eens op vakantie is geweest en wat nu echt een aanrader is om naar toe te gaan. We hebben dit keer gekozen voor een think-outside-the-box-vakantie, dus niet naar bekende, overtoeristische steden als Wenen, Londen, Berlijn, etc. Punt is alleen dat alle bezienswaardigheden die ik op Internet vind doorgaans kerken zijn. Wij zijn allesbehalve religieus, dus zullen dit soort dingen hooguit alleen van de buitenzijde bekijken op basis van architectuur. Er zullen toch vast wel leuke dingen te doen en te zien zijn die niets met kerken te maken hebben? Ik heb zelfs serieus overwogen om de vakantie dan maar te laten vervallen en naar iets heel anders toe te gaan, maar we hadden nu eenmaal een afspraak met elkaar gemaakt en nu gaan we er voor. Ben heel benieuwd of er iemand al eens naar toe is geweest en wat diens ervaringen zijn! :j

Oh, en ik sta ook zeker open voor alternatieven, mocht je ervaring met Bulgarije/Sofia niet zo denderend zijn geweest. :D

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Bulgarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 13:32

Ik verplaats je topic naar Bokt Erop Uit

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Shenavallie
Berichten: 11516
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-20 21:31

Polly schreef:
Ik verplaats je topic naar Bokt Erop Uit

Dank je wel! ;)

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Shenavallie
Berichten: 11516
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-20 18:55

Niet meer nodig! We hebben een heleboel leuke tips gekregen! :j

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Floortje_NL, Keizerinnnn, mvdende, petraaken en 79 bezoekers