groeps accomodatie rondom Garderen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2394
Geregistreerd: 07-02-11

groeps accomodatie rondom Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-20 17:10

Hallo lieve bokkers!

Voor een stel (20/25 pers) mensen uit de Usa ben ik opzoek naar een fijne groeps accommodatie in de omgeving van Garderen. Als voorbereiding op het wk Young riders september volgend jaar. We gaan er even van uit dat het virus onder controle komt!
Verplichtingen zijn dat ze op vreemde tijden het huis in en uit kunnen gezien er op dag van kampioenschap zo rond 3/4 uur gestart word met voeren etc.
Verder zijn ze absoluut niet veel eisend, behalve dan niet te ver van het Knhs terrein af. De accomodatie van de Knhs zelf weet ik, maar vermoed ik dat die niet gehuurd kan worden in die periode }:0

Wie weet er een mooie accommodatie in die omgeving? Als de website in t engels is is het een groot pluspunt!

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel


Elisa2
Berichten: 36680
Geregistreerd: 31-08-04

Re: groeps accomodatie rondom Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 17:15


''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Muurp
Fotograaf
Berichten: 15086
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 17:20

De kampschuur (slaapzalen) of de Villa (aparte slaapkamers) van Don Bosco Assel?
Met name de kampschuur zouden bovenstaande eisen geen probleem zijn. Ik gok dat er plek is voor 30-40 mensen.
Er moet wel zelf worden gekookt etc. Het is niet luxe maar wel dichtbij en waarschijnlijk niet duur.

Het is een kwartiertje rijden van het KNHS terrein :)

        ''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

Kidde
Berichten: 3430
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 17:56


Nietsmar
Berichten: 855
Geregistreerd: 30-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 18:06



Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 18:08


Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Ibbel
Berichten: 48932
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: groeps accomodatie rondom Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 18:11

Het is niet duidelijk of het met of zonder paarden is. Ik neem aan zonder, de paarden zullen wel bij het KNHS centrum gestald moeten worden neem ik aan?

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2394
Geregistreerd: 07-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-20 18:25

Ibbel schreef:
Het is niet duidelijk of het met of zonder paarden is. Ik neem aan zonder, de paarden zullen wel bij het KNHS centrum gestald moeten worden neem ik aan?


Dat was misschien inderdaad handig om te vermelden, inderdaad dienen de paarden op locatie van de organisatie geplaatst te worden (KNHS dus)

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel

thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: groeps accomodatie rondom Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 18:58

Depeppelhoeve.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DexterM, Fly_high, kascar, kosseh, madeinspace, perdjes en 63 bezoekers