Zwanger? Innestelingsbloeding?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Orezriver
Berichten: 31
Geregistreerd: 09-08-20

Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-20 02:02

Hoi Bokkers,

Ik heb het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn, ik slik de pil maar soms vergeet ik hem in te nemen... Ik slik anticonceptie puur omdat ik last had van mijn menstruatie, een kindje is meer dan welkom en daar is ook de ruimte voor. De laatste tijd viel het mij op dat ik ontzettend emotioneel ben, huil om hele kleine dingen etc... Maar ben ook ineens misselijk, eetbuien en dan weer juist een aantal dagen niet kunnen eten, ik moet veel plassen, ben heel erg moe en val rond middag uur vaak in slaap, ook heb ik krampen in mijn baarmoeder, echter begint mijn menstruatie pas rond de 20e en had vorige week al krampen! Normaal gesproken denk ik, zal het weer wel zijn oid... Echter heb ik sinds een klein weekje donkere/bruin dikkig bloed/slijm, dit is alleen bij het afvegen of een enkele druppel, word steeds minder en vandaag was het dan ook bijna niets. Toen ik vorige week van die krampen had en mijn gekke emoties heb ik een normaal testje gehaald van de kruidvat, deze gaf negatief aan maar toch bleef het hangen. Na wat speurwerk kwam ik erachter dat ik wellicht te vroeg heb getest? En ook dat die bloeding die ik had een innestelingsbloeding zou kunnen zijn? Ik slik deze pil al járen, en ook altijd wel eens een pil vergeten of een dag gemist etc, maar heb dit nog nóóit mee gemaakt, ik ben het altijd netjes op tijd. Ik ben nog nooit zwanger geweest maar ik kan het maar niet loslaten... Een kindje is hartstikke welkom en vind het dan ook totaal niet erg als het wel zo blijkt te zijn! Wat denken jullie? Ik ben van plan om een vroegtijdige test te halen, maar het houd me wakker...


twinducklin
Berichten: 2339
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zuid-limburg

Re: Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 02:55

Lastig te zeggen nav je verhaal. In principe zou ik zeggen dat je positief zou moeten testen 14-21 dagen na onbeschermde seks. Dan zit je 14/21 dagen na je ovulatie. De pil voorkomt bij correct gebruik dat je ovuleert.

09.07.'16 is ons wondertje geboren <3

Veriye
Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 06:53

Het is gewoon allemaal zo verschillend. Hier zelf geem vreetbuien gehad en heb er ook nog nooit van gehoord dat het zo vroeg al zo aanwezig is, ook zo vroeg al erg emotioneel is mij niet bekend, maar ja iedere zwangerschap verschilt.
Ik had trouwens ook erg vroeg duidelijke signalen vanuit mijn lichaam dat ik zwanger ben, maar de eerste tests toonden ook negatief (vroegtijdige tests) pas na een week of twee over datum te zijn hebben ze dan duidelijk gezegd: zwanger.

Cemlys
Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 07:50

Ik heb deze klachten ook vaak genoeg gehad terwijl ik niet zwanger was. De kans is gewoon klein als je anticonceptie neemt. Gewoon rond je ongesteldheid nog een keer testen.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 07:58

Als je normaal de 20ste ongesteld zou moeten worden ( zit je uitgaande van een cyclus van 28 dagen) nu dus ongeveer op dag 16 ..rond deze periode zou je eisprong ongeveer zijn...normaal zeker nog geen zwangerschapsklachten( zeker niet als die al vorige week aanwezig waren...
Ik denk eerder dat je dan wat hormonaal last hebt van je eisprong
( of jouw cyclus moet langer of korter zijn?)

Uit je verhaal meen ik op te maken dat er misschien wel een hele grote wens is voor een kindje...dat kan ook meespelen...( dan hoop ik voor jou dat ik het helemaal verkeerd inschat :o )

En dan misschien eens met je partner overleggen of jullie niet gewoon klaar zijn voor een kleine uk :D
Laatst bijgewerkt door Vleddertje1 op 09-08-20 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anna79
Berichten: 3376
Geregistreerd: 30-11-15

Re: Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:05

Ik heb een innestelingsbloeding gehad maar die kwam pas rond het moment dat ik mijn menstruatie verwachtte, ik dacht dus ook dat dat het was, pas toen het weer afnam kreeg ik het vermoeden dat ik weleens zwanger kon zijn. Ik vermoed dat je gewoon een doorbraakbloeding hebt, verder kan de pil je ook emotioneel instabiel maken...
Ik zou zeggen als jullie er klaar voor zijn, gooi de pillen in de prullenbak en ga ervoor!

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:14

Die symptomen die jij noemt, komen nog niet in de eerste weken van de zwangerschap

Een mening is net als een kont.... Iedereen heeft er een.... De één wat duidelijker aanwezig dan de ander, maar toch....

Suzanne F.
Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:17

Het klinkt niet alsof je zwanger bent eigenlijk. Maar dat je dat wel graag zou willen worden. Je hoort de wens bijna door je bericht heen.
Wacht het eventjes af en je kan altijd naar de huisarts, dan weet je het zeker.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

tokedri
Berichten: 1555
Geregistreerd: 17-11-09

Re: Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:52

Klinkt niet als zwanger

Mss een goed idee Om met anticonceptie te stoppen als je t zo graag wilt

Arashah
Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:54

Liezel1 schreef:
Die symptomen die jij noemt, komen nog niet in de eerste weken van de zwangerschap


Ik was toch echt zwanger met deze klachten, wel in milde vorm maar ze waren er wel. Met 6 weken zwangerschap is bij mij de ellende met ziek zijn toen echt goed begonnen, daarvoor misselijk maar in mate.

Maar voor mij klinkt het ook meer alsof jij ongesteld moet worden, wacht de 20ste af en als je overtijd bent, ga dan weer een test doen.
Je kunt altijd met jou huisarts overleggen.

Ook ik lees er een grote kinderwens doorheen ;)

Sintara
Berichten: 7382
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:57

Sowieso even stoppen met slikken tot je het zeker weet, het heeft alleen maar nadelen als er toch iets zou zitten

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:59

Arashah schreef:
Liezel1 schreef:
Die symptomen die jij noemt, komen nog niet in de eerste weken van de zwangerschap


Ik was toch echt zwanger met deze klachten, wel in milde vorm maar ze waren er wel. Met 6 weken zwangerschap is bij mij de ellende met ziek zijn toen echt goed begonnen, daarvoor misselijk maar in mate.

Maar voor mij klinkt het ook meer alsof jij ongesteld moet worden, wacht de 20ste af en als je overtijd bent, ga dan weer een test doen.
Je kunt altijd met jou huisarts overleggen.

Ook ik lees er een grote kinderwens doorheen ;)


Maar TS is nog niet eens overtijd

Ik begin trouwens ook al te kotsen vanaf de innesteling, nog voor dat ik overtijd ben, dus de klachten van misselijkheid kunnen wel degelijk.
Die andere mentale klachten komen vaak wat later.

Ik vind het ook klinken alsof je het heel graag wilt, maar niet bent.
Doe anders nadat je overtijd bent nog eens een test. Als je overtijd wordt natuurlijk.

[o]

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 09:26

Ben niet soms schijnzwanger, daar lijkt het wel op.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 09:38

Arashah schreef:
Liezel1 schreef:
Die symptomen die jij noemt, komen nog niet in de eerste weken van de zwangerschap


Ik was toch echt zwanger met deze klachten, wel in milde vorm maar ze waren er wel. Met 6 weken zwangerschap is bij mij de ellende met ziek zijn toen echt goed begonnen, daarvoor misselijk maar in mate.

Maar voor mij klinkt het ook meer alsof jij ongesteld moet worden, wacht de 20ste af en als je overtijd bent, ga dan weer een test doen.
Je kunt altijd met jou huisarts overleggen.

Ook ik lees er een grote kinderwens doorheen ;)


Tell me about it.... Ik heb een tweeling en heb vanaf 8 weken standaard elke ochtend boven de wc pot gehangen tot 20 weken ongeveer. Maar TS is nog niet eens echt overeind, dus die klachten en vreetbuien etc die ze aangeeft zijn echt te vroeg hoor....

Een mening is net als een kont.... Iedereen heeft er een.... De één wat duidelijker aanwezig dan de ander, maar toch....

Rodevlinder
Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Re: Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 09:49

Als jij pas rond de 20ste ongesteld moet worden heb je sowieso te vroeg getest, Ik denk dat (als jij überhaupt een eisprong had) hij pas net is gesprongen en de klachten niet daar vandaan zouden moeten komen.

Lindaonline
Berichten: 1947
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 09:56

Als ik je bericht zo lees, lees ik met name dat een kindje meer dan welkom is.
Je omschrijving vind ik niet specifiek horen bij een zwangerschap.

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 10:15

Het is natuurlijk bij iedereen anders, maar ik ben pril zwanger van onze tweede, en heb eigenlijk nu alleen wat last van wat lichte misselijkheid. Verder zijn de klachten (nog) niet aanwezig. Ohja, en af en toe een steekje in mijn borsten.

Het zou wel heel erg vroeg zijn om in jouw geval gelijk àl die klachten zo sterk te hebben maar het kan vast, omdat iedereen anders reageert.

In ieder geval lees ik ook heel sterk de wens voor een kindje (misschien dat je daarom ook al die dingen extra voelt, je lichaam kan gekke dingen doen.)

Ik denk eerder misschien een doorbraakbloeding van de pil! Maar echt zwanger en deze dingen nu al, dat weet ik niet...


DonDon
Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 10:52

Ik heb bij deze zwangerschap ook een innestelingsbloeding gehad. Die kwam 5 dagen na de eisprong. Ong 6 dagen later (na de bloeding) had ik een vroege test gedaan en de rest was positief. Ben nu 33 weken zwanger. Ik gok dat het een doorbraakbloeding was en je hormonen een beetje van slag zijn.

Mondy
Berichten: 11820
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Zwanger? Innestelingsbloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 20:59

I.v.m. schaduwaccount wordt dit topic gesloten.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, YandexBot en 50 bezoekers

cron