ervaring Aleashop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
vica
Berichten: 8
Geregistreerd: 05-06-20

ervaring Aleashop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-20 19:38

Helo,

ik wil es vragen naar wat jullie ervaring is met aleashop als zadelpasser van wintec?
Bij een kennis van me zijn er helaas zadels verkeerd aangemeten geweest.
Maar krijgt er geen contact meer mee.


Nielojram
Berichten: 7790
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:40

Citaat:
Vaste regels voor topics
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.


Ben bang jouw topic een stille dood gaat sterven..
Wellicht wil je kennis zijn/haar ervaring delen?

Es war schön.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: ervaring Aleashop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:45

Als zadelpasser ken ik ze niet,Ik heb er wel eens een hoofdstel gekocht daar loste het stiksel van de teugels van na een week en kreeg toen keurig nieuwe teugels opgestuurd.


vica
Berichten: 8
Geregistreerd: 05-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-20 19:46

Nielojram schreef:
Citaat:
Vaste regels voor topics
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.


Ben bang jouw topic een stille dood gaat sterven..
Wellicht wil je kennis zijn/haar ervaring delen?


we willen gewoon eens horen wat andere hun ervaringen zijn.
hier slechte ervaring ermee zadels verkeerd aangemeten en ze zoeken zelf niet naar een oplossing laten je gewoon aan je lot over, factuur ook nog steeds niet ontvangen, gingen ze sturen via mail.

Killed
Berichten: 1576
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: België

Re: ervaring Aleashop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:46

Hier ook slechte ervaring mee, de wintec pro endurance werd aangemeten voor mijn Tinker, na een poos met dat zadel rijden kreeg mijn paard spieratrofie aan de achterkant van het zadel, de kussens volgden niet mooi de vorm van de lendenen maar prikten als het ware in de spieren. Was duidelijk zichtbaar.

Volgens Olivier was dat omdat mijn paard opeens verdikt zou zijn... Oke het is zeker geen mager paard maar ze was ook niet plots verdikt.

Volgens hem helemaal onzin...nee mij zien ze daar niet terug.

Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: ervaring Aleashop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 09:07

Moderatoropmerking:
In een topic als dit zijn alleen ervaringen uit eerste hand toegestaan. Waarschuwingstopics op Bokt mogen niet. Er kan wel gevraagd worden naar ervaringen. Ik zet een slotje op dit topic.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Heide83, Kitty_ en 7 bezoekers