Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
tjiftjaf schreef:Laat je eens informeren naar de verschillen bij een trailerverkoper.
Betonplex lijkt mij nogal zwaar. Maar ik ben geen expert.
Sjoos schreef:Betonplex is in mijn ogen een heel veel gebruikte soort voor trailers. Super sterk.
Is het zelfs niet zo dat alle houten trailers betonplex zijn? Of zeg ik nu iets geks?
bliksemflits schreef:Sjoos schreef:Betonplex is in mijn ogen een heel veel gebruikte soort voor trailers. Super sterk.
Is het zelfs niet zo dat alle houten trailers betonplex zijn? Of zeg ik nu iets geks?
Oh geen idee! Naar mijn idee hebben mensen die een houten trailer hebben wel altijd de mogelijkheid deze binnen te zetten, en die heb ik nou net niet... Ik lees goede verhalen over betonplex in z'n algemeen hoor! Maar ben benieuwd of dit ook echt geschikt is om altijd buiten te staan?
De trailer die ik op het oog heb ziet er super uit en echt in nieuwestaat behalve een klein zwak hoekje bij het deurtje maar dit kunnen wij zelf vervangen Maar het wordt mijn eerste eigen trailer dus spannend zal het wel blijven hahaha
tjiftjaf schreef:Neem een hamertje mee. Rot hout klinkt anders dan goed hout. En dan vooral natuurlijk de bodem tikken en de plekken rondom dat plekje bij de deur.
De meeste rotte plekken komen voor in de bodem of aan de onderkant van de zijpanelen en klep.
bliksemflits schreef:tjiftjaf schreef:Neem een hamertje mee. Rot hout klinkt anders dan goed hout. En dan vooral natuurlijk de bodem tikken en de plekken rondom dat plekje bij de deur.
De meeste rotte plekken komen voor in de bodem of aan de onderkant van de zijpanelen en klep.
Beide zijn recent vervangen en hier zijn de papieren van aanwezig, maar dat is een goede tip dus gaan we zeker doen!
ikke schreef:Leuk maar HOE is het vervangen?
Doe je het goed, gaat Betonplex jaaaaaren mee. Probleem is dat dat niet de goedkoopste en zeker niet een simpele, snelle methode is.
Daarnaast zou ik me bij het merk alleen al achter m'n oor krabben. Ze kosten nieuw al niet veel dus een restauratie kan eigenlijk al niet uit omdat dat net zo duur is als een nieuwe.
bliksemflits schreef:Ik was dit topic helemaal vergeten
Ik ga uiteindelijk morgen een volledig polyester trailer ophalen Wel een houten bodem en die is wel nieuw, maar wil ik uiteindelijk wel graag vervangen voor een gietvloer
cissy schreef:bliksemflits schreef:Ik was dit topic helemaal vergeten
Ik ga uiteindelijk morgen een volledig polyester trailer ophalen Wel een houten bodem en die is wel nieuw, maar wil ik uiteindelijk wel graag vervangen voor een gietvloer
Neem geen rubberen gietvloer! Die droogt op een gegeven moment uit en dan ontstaan er haarscheurtjes waar de urine door kan en dan rot je bodem onder je gietvloer alsnog weg.
Beter een mat nemen die aan alle kanten afgekit kan worden met speciale ammoniakbestendige kit.
_Penotti schreef:Onze Atec bij zuidzijde laten repareren.
Nieuwe bodem 24 mm dik uit een geheel. Plus gietvloer.
1 nieuwe zijwand.
Remvoering vernieuwd, stofhoes van kogelkoppeling vernieuwd, en nog wat kleinere dingen.
Plus complete onderhoudsbeurt plus bovag keuring.
Totaal 1900 incl btw.
Daar kan ik geen nieuwe voor kopen.