Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 


Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:33

Bedankt!
Zijn er ook onwijs trots op, hebben echt alles zelf gedaan dan wel geregeld.

Mijn man is geen klusser, is schilder en dat kan ie echt mega goed, maar de rest was niet zo haha
Hij heeft zelf het laminaat gelegd, sloopwerk hebben we samen gedaan, kleine klusjes ben ik heel goed in.
Tuin afgraven hebben we door een kennis laten doen en tegelen heeft mijn man met zijn vrienden gedaan, waarvan 1 stratenmaker is.
Schutting heeft mijn man samen met beste vriend gezet en de veranda ook met hem gebouwd

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Cookies
Berichten: 6564
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:36

Zohee, dat ziet er echt heel mooi uit. Dat wordt genieten deze zomer.

Come over to the dark side, we have cookies!

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 09:14

Prachtig!
Ik ben helemaal verliefd op jullie veranda <3

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 09:37

Ben er zo blij mee!!! Dinsdag komen ze nog meten want komen van die oprol zeilen nog voor...
Ivm slechte weer staat ie nu zo :')
[ img ]

Dit is de binnenkant trouwens

[ img ]
[ img ]
[ img ]

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 11:30

Ziet er goed uit.

Mogen wij niet bouwen anders had ik iets soortgelijks er ook aan gezet.
Wij hebben dan wel het geluk dat ie beschut staat en dus niet zo warm wordt.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:16

Ja, dat heeft hij echt heel netjes gedaan!

Ik ben op het moment om NL (woon normaal in Engeland) en denk dat ik straks eens een weekendje ga kamperen, aangezien ik op vrijdagmiddag om drie uur klaar ben. Dat kan best! Dus als iemand een leuke camping weet in NL/Duitsland/België (ik woon in de Achterhoek en rij rustig een uur of drie) dan hoor ik het graag. Mag gewoon een simpele camping zijn, een schoon toiletblok met warme douches is mijn enige voorwaarde. Heb voorkeur voor bos/heuvels/water, zit op het moment te denken aan de Eifel of Sauerland, misschien ergens in juli mocht sanitair open zijn. Anders in NL. :)

Morrie
Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:22

volgens mij zijn alle sanitaire voorzieningen nog tot 15 juni gesloten, als je een eigen wc en douche bij je hebt, kan je kamperen, anders niet, in Nederland tenminste....

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34476
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:32

Sanitair is tot 1 juli gesloten. Dus kamperen met tent kan nog niet. Je moet eigen sanitair hebben.

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 15:33

SusanH schreef:
Sanitair is tot 1 juli gesloten. Dus kamperen met tent kan nog niet. Je moet eigen sanitair hebben.

Ik heb nog wel een oude porta-potti staan :j

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 17:16

Morrie schreef:
volgens mij zijn alle sanitaire voorzieningen nog tot 15 juni gesloten, als je een eigen wc en douche bij je hebt, kan je kamperen, anders niet, in Nederland tenminste....



Ik heb het ook over juli in mijn berichtje :) heb geen haast, maar wil eens rond gaan kijken en wat campings uitzoeken.

IMJ
Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 17:32

Oh wat heerlijk! Heel gezellig!
Zit de douche om het hoekje in de badkamer?

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 17:43

Ja tegenover de wc

Die zag er eerst zo uit :x
[ img ]

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo


IMJ
Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:02

Valt me mee hoor! Soort badje er bij ook?

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:24

Ja, voor de kinderen groot genoeg om even lekker schoon te weken en voor ons ruimte genoeg om in te staan

Douchen nu op de boiler, voorheen zat alles nog op de originele geiser, dus vereist wat planning en handigheid maar gaat prima

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

ClauH
Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:14

Ziet er goed uit zeg, die stacaravan!!!

Met campings in Nederland niet zoveel ervaring... Je hebt wel zo'n site van staatsbosbeheer waar natuurcampings op staan, misschien zit daar wat bij?

Wij gingen vandaag - om onze zoektocht af te sluiten - naar een Kip Kompakt kijken. Dat stukje is afgesloten. We vonden een vouwwagen van combi camp beter bij ons passen.

Helaas.... Hadden ze daar ook mini caravans van Procamp staan, wat een mooie dingen zeg :Y)

Toen sloeg de twijfel dus toe.

Wel zijn ze flink aan de prijs. Nou worden ze gemaakt in Slowakije en rijden ze op wit kenteken. Zou het een optie zijn om er daar een te halen? Iemand verstand daarvan? Aanhaken en naar huis rijden lijkt me te simpel :+

~Turbohoof Solutions ~

Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 14:23

Heeft iemand hier al eens gekampeerd bij camping Bakkum of camping Greversduin?
Zo ja, wat vonden jullie er van?

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:20

Nee sorry geen ervaring mee.

Wij moeten nog iets bedenken om hier 2 kids te laten slapen (foto is voorbeeld van internet).
Mijn man is gelukkig heel handig dus die redt zich wel, maar misschien hebben jullie tips.
Gaat om kleine kids dus is ook maar voor een paar jaartjes, dus tot een kg of 50 te dragen.

[ img ]

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:50

xxxMarleen schreef:
Heeft iemand hier al eens gekampeerd bij camping Bakkum of camping Greversduin?
Zo ja, wat vonden jullie er van?



Beide zijn hier om de hoek, geversduin hebben we onze caravan wel eens neergezet voor mij zus. Plekken vinden wij niet heel groot (hebben ook een grote caravan) er wordt veel georganiseerd voor de kids, midden in de natuur, wij missen wel een zwembad.

http://Www.boerderijcoaching.nl ik help jou de rust en ontspanning in jezelf terug te vinden, zodat je weer in verbinding komt met jezelf.

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:51

Melia schreef:
Nee sorry geen ervaring mee.

Wij moeten nog iets bedenken om hier 2 kids te laten slapen (foto is voorbeeld van internet).
Mijn man is gelukkig heel handig dus die redt zich wel, maar misschien hebben jullie tips.
Gaat om kleine kids dus is ook maar voor een paar jaartjes, dus tot een kg of 50 te dragen.

[ [url=m/Dc4LEl.jpg]Afbeelding[/url] ]



Tafel laten zakken, kussens neerleggen en slapen maar. Of wil je er echt iets voor vast maken? Onze 2 meiden van 16 en 12 slapen ook op de rondzit.

http://Www.boerderijcoaching.nl ik help jou de rust en ontspanning in jezelf terug te vinden, zodat je weer in verbinding komt met jezelf.

Melia
Berichten: 9842
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:08

Haha ja zover komen we zelf ook :'). Bedoel meer iets van een bed erboven maken zodat ze beide apart kunnen slapen. Wil ze niet beide naast elkaar in bed hebben, er zou misschien op de 1 of andere manier een schotje tussen kunnen? Maar hoe kan ik zo nog even niet bedenken. Hebben wel een bedhek voor eventueel de buitenkant zodat ze niet op de grond vallen. Hier gaat het om een baby en peuter.

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:42

Melia schreef:
Haha ja zover komen we zelf ook :'). Bedoel meer iets van een bed erboven maken zodat ze beide apart kunnen slapen. Wil ze niet beide naast elkaar in bed hebben, er zou misschien op de 1 of andere manier een schotje tussen kunnen? Maar hoe kan ik zo nog even niet bedenken. Hebben wel een bedhek voor eventueel de buitenkant zodat ze niet op de grond vallen. Hier gaat het om een baby en peuter.



Oh ja dan zijn ze nog wel heel klein Hihi. Misschien iets met een campingbedje, heb ik wel eens gezien bij anderen.

http://Www.boerderijcoaching.nl ik help jou de rust en ontspanning in jezelf terug te vinden, zodat je weer in verbinding komt met jezelf.

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:48

Was hier nu nog iemand op zoek naar een vouwwagen?
https://link.marktplaats.nl/m1560876250

Veel groter ga je ze niet vinden.
Dat het deurtje aan de andere kant zit, heb je bij een vouwwagen geen last van.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ClauH
Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 06:59

Wij zijn een soort van op zoek naar een vouwwagen / mini caravan.
Maar we zijn maar met zijn tweeën dus hoe groter hoe beter gaat voor ons niet op :o.

En we willen bij voorkeur eerst een garage kopen. Die zijn hier heel schaars. Mocht het perfecte kampeermiddel voorbij komen laten we die niet schieten hoor. Dan gaat hij gewoon in een stalling.

Afgelopen maandag zouden we voor een mini caravan gaan kijken, maar die was net voor onze neus verkocht.

~Turbohoof Solutions ~

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:43

ClauH schreef:
Wij zijn een soort van op zoek naar een vouwwagen / mini caravan.
Maar we zijn maar met zijn tweeën dus hoe groter hoe beter gaat voor ons niet op :o.

En we willen bij voorkeur eerst een garage kopen. Die zijn hier heel schaars. Mocht het perfecte kampeermiddel voorbij komen laten we die niet schieten hoor. Dan gaat hij gewoon in een stalling.

Afgelopen maandag zouden we voor een mini caravan gaan kijken, maar die was net voor onze neus verkocht.

Ik heb een behoorlijke tijd een Alpenkreuzer Super GT gehad. Daarvoor had ik een Super (daar bestaat ook een Senior en Junior van)
De Super, Junior en Senior heb ik in onderdelen liggen, voor wie een project zoekt :D Tegen elk aannemelijk bod.

Caravan voor twee: de Eriba Familia. Die kwam hier na de Super GT en is er nog steeds.
Voor een goed bod mag die weg maar ik weet wat ze waard zijn en hij staat absoluut niet in de weg.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 88 bezoekers