Ervaringen met accuhorsemat dekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Ervaringen met accuhorsemat dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-20 03:31

Hoi iedereen, ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met de accuhorsemat therapie dekens. Vind ze erg interessant maar wat prijzig om zomaar even te proberen zonder feedback :+


[ img ]


V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-20 00:25

Echt helemaal niemand? :')

SjonnieZ
Berichten: 2303
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Ervaringen met accuhorsemat dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 05:00

Om eerlijk te zijn. Heb nog nooit van deze dekens gehoord

hortensia
Berichten: 59
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Ervaringen met accuhorsemat dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 07:41

ik heb er een voor mezelf, vind het zalig om erop te liggen. ben ook heel benieuwd hoe dat zou zijn bij paarden

xJoJo
Berichten: 152
Geregistreerd: 18-10-16

Re: Ervaringen met accuhorsemat dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 08:06

Ik heb deze ooit op m’n paarden gehad. De een viel echt bijna in slaap. De ander bleef onwennig op en neer lopen op de poetsplaats. Ik ga er ooit wel een kopen denk ik! Je hebt zoiets ook voor mensen. Soort yogamat met die spikes erop. Zijn een stuk harder dan je zou denken maar m’n tuin stond echt binnen no time te slapen dus daar werkte het zeker op. Misschien was de plaatsing op m’n merrie niet juist.

Instagram: JC_dressage


V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-20 08:17

xJoJo schreef:
Ik heb deze ooit op m’n paarden gehad. De een viel echt bijna in slaap. De ander bleef onwennig op en neer lopen op de poetsplaats. Ik ga er ooit wel een kopen denk ik! Je hebt zoiets ook voor mensen. Soort yogamat met die spikes erop. Zijn een stuk harder dan je zou denken maar m’n tuin stond echt binnen no time te slapen dus daar werkte het zeker op. Misschien was de plaatsing op m’n merrie niet juist.


'm'n tuin' :') pas toen ik de zin erna ' m'n merrie' las viel het kwartje dat dat ruin moest zijn :+

Maar bedankt voor je antwoord! Voelde je ook verschil onder het zadel als je het vaak gebruikte? En ik heb begrepen dat de plaatsing idd wel belangrijk is, dus zou wel kunnen dat het bij je merrie net niet juist lag? Of ze vond het gewoon niks, dat kan ook altijd natuurlijk :Y)

V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-20 08:19

hortensia schreef:
ik heb er een voor mezelf, vind het zalig om erop te liggen. ben ook heel benieuwd hoe dat zou zijn bij paarden


Ja die voor mensen ken ik ook, maar ik ben dan weer zo een typisch 'paard eerst' typetje :') hoewel ik het zelf ook best wel zou kunnen gebruiken :=

xJoJo
Berichten: 152
Geregistreerd: 18-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 15:10

V_Naomi schreef:
xJoJo schreef:
Ik heb deze ooit op m’n paarden gehad. De een viel echt bijna in slaap. De ander bleef onwennig op en neer lopen op de poetsplaats. Ik ga er ooit wel een kopen denk ik! Je hebt zoiets ook voor mensen. Soort yogamat met die spikes erop. Zijn een stuk harder dan je zou denken maar m’n tuin stond echt binnen no time te slapen dus daar werkte het zeker op. Misschien was de plaatsing op m’n merrie niet juist.


'm'n tuin' :') pas toen ik de zin erna ' m'n merrie' las viel het kwartje dat dat ruin moest zijn :+

Maar bedankt voor je antwoord! Voelde je ook verschil onder het zadel als je het vaak gebruikte? En ik heb begrepen dat de plaatsing idd wel belangrijk is, dus zou wel kunnen dat het bij je merrie net niet juist lag? Of ze vond het gewoon niks, dat kan ook altijd natuurlijk :Y)


Haha lang leve autocorrect en niet goed typen :’)
Maar onder t zadel merkte ik vrij weinig. Moet zeggen dat ze beide zo goed als altijd lekker los zijn. Kan me voorstellen als je bijv. Een ouder stugger paard hebt dat het zeker verschil zal maken.

Instagram: JC_dressage


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers