Stal Detzkyhoeve in Soest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janien30
Berichten: 95
Geregistreerd: 09-08-19

Stal Detzkyhoeve in Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 20:41

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje om mij heen aan het kijken voor een stal waar ik over een tijdje mijn Lusitano wil stallen. Het is een hengst dus het liefst wil ik een stal waar ook hengsten welkom zijn. Als hier echt geen mogelijkheid voor is, sta ik evt wel open voor castratie. Maar liever niet. Daarnaast vind ik het belangrijk dat hij 24/7 buiten staat het jaar rond. Met evt een optie stal voor als het echt noodweer is of hij medisch op boxrust moet. Nu vond ik op internet stal de Detzkyhoeve in Soest. Dit voldoet zoals ik even snel zie aan al mijn eisen + kan ik daar zo het bos in en is het op niet meer dan een half uur reisafstand vanaf Nieuwegein zuid. Ik open dit topic omdat ik heel benieuwd ben of er mensen zijn die zelf als pensionklant hier staan of gestaan hebben en wat hun ervaringen zijn. Ik ben heel benieuwd.

VuurVleugels
Berichten: 1762
Geregistreerd: 07-06-19

Re: Stal Detzkyhoeve in Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:05

Geen idee van de stal die je noemt, maar ik ben érg fan van de Paltzerhoeve in Soest. Groot Paddock Paradise, 24/7 buiten met schuilstallen en quarantaine stallen aanwezig. Super vriendelijke mensen die het runnen! Geen idee of hengsten welkom zijn, maar je kan het altijd vragen!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70520
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stal Detzkyhoeve in Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 00:30

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.