USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:39

Hier wachten wij nog tot ze definitief de stekker uit onze trip voor 4 juni trekken. Weten het allemaal natuurlijk al, maar zou fijn zijn als het geregeld is. Hopelijk kunnen de mensen die later dit jaar zouden gaan wel gewoon op een veilige en fijne manier gaan en dat het daar ook weer een beetje hersteld is!


purny
Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:40

knabbelgirl schreef:
Hier wachten wij nog tot ze definitief de stekker uit onze trip voor 4 juni trekken. Weten het allemaal natuurlijk al, maar zou fijn zijn als het geregeld is. Hopelijk kunnen de mensen die later dit jaar zouden gaan wel gewoon op een veilige en fijne manier gaan en dat het daar ook weer een beetje hersteld is!

Jammer, maar iets om volgens jaar naar uit te kijken

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:56

Precies Purny! Wat in het vat zit verzuurd niet

Leo
Berichten: 50032
Geregistreerd: 06-12-02

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 14:59

Hier verwacht ik ook niet dat we 4 september de lucht in gaan. De onzekerheid is echt niet tof, want tot het definitief gecancelled wordt weet je niks, maar het zij zo.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Rhinocornn
Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:27

Ik ben ook nog aan het afwachten of mijn vlucht op 22 juli door zal gaan zodat ik mijn vriend kan bezoeken.
Ik zag gisteravond wel dat mijn directe vlucht opeens gewijzigd is naar eentje met een overstap, ook mijn gereserveerde stoelen zijn daardoor verdwenen .. -O- Het wordt mijn eerste keer dat ik alleen ga vliegen en ook meteen een stuk langer (heb 2 keer 3 uur gevlogen) en voor het eerst buiten Europa. Precies om die reden er in oktober (toen ik de vlucht boekte) daardoor voor gekozen om voor een directe vlucht te gaan.

Prinses Omelia ♥



purny
Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:44

Leo schreef:
Hier verwacht ik ook niet dat we 4 september de lucht in gaan. De onzekerheid is echt niet tof, want tot het definitief gecancelled wordt weet je niks, maar het zij zo.

Vanaf volgende week worden er weer diverse Europese bestemmingen aangevlogen. Ik hoop voor je dat je vakantie wel door kan gaan

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Katja
Blogger
Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:46

Rhinocornn schreef:
Ik ben ook nog aan het afwachten of mijn vlucht op 22 juli door zal gaan zodat ik mijn vriend kan bezoeken.
Ik zag gisteravond wel dat mijn directe vlucht opeens gewijzigd is naar eentje met een overstap, ook mijn gereserveerde stoelen zijn daardoor verdwenen .. -O- Het wordt mijn eerste keer dat ik alleen ga vliegen en ook meteen een stuk langer (heb 2 keer 3 uur gevlogen) en voor het eerst buiten Europa. Precies om die reden er in oktober (toen ik de vlucht boekte) daardoor voor gekozen om voor een directe vlucht te gaan.
Waar vlieg je heen? Er zijn maar een beperkt aantal luchthavens waar internationale vluchten mogen aankomen.
Zelf denk ik dat er in juli nog niet gevlogen zal worden of beter gezegd dat mensen uit de EU nog niet de VS in mogen.

Rhinocornn
Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:52

Katja schreef:
Waar vlieg je heen? Er zijn maar een beperkt aantal luchthavens waar internationale vluchten mogen aankomen.
Zelf denk ik dat er in juli nog niet gevlogen zal worden of beter gezegd dat mensen uit de EU nog niet de VS in mogen.


Ik vlieg naar O'Hare, Chicago.
Ik begrijp dat er maar een beperkt aantal vluchten zullen zijn, als ik dan überhaupt al mag vliegen, maar het is toch wel erg zuur dat mijn directe vlucht is om geboekt. Je betaald nml wel meer geld ervoor :(

Prinses Omelia ♥


Katja
Blogger
Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:04

O'Hare is één van de luchthavens waar wel geland mag worden vanuit Europa. Bestaat je oorspronkelijke vlucht nog wel? Begrijp dat het zuur is als je een extra stop krijgt maar dit is zo'n extreme situatie waarin de maatschappijen nu zitten dat je ze echt niets kwalijk kunt nemen.

Rhinocornn
Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:50

Katja schreef:
O'Hare is één van de luchthavens waar wel geland mag worden vanuit Europa. Bestaat je oorspronkelijke vlucht nog wel? Begrijp dat het zuur is als je een extra stop krijgt maar dit is zo'n extreme situatie waarin de maatschappijen nu zitten dat je ze echt niets kwalijk kunt nemen.


Ik heb het idee dat de oorspronkelijke vlucht inderdaad niet meer bestaat. Ik kan deze nml nergens meer vinden, maar ben er ook nog niet zo thuis in :o
Neem ze niks kwalijk hoor, maar zuur is het wel. Ik zal allang blij zijn als ik kan gaan.

Prinses Omelia ♥


Tierania_
Berichten: 4508
Geregistreerd: 29-11-05

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 09:46

Mijn vlucht is ondertussen weer gewijzigd nu nog een overstap erbij. Ik vlieg nu van Amsterdam naar New York - van New York naar Chicago en van Chicago naar San Francisco... en dan boek je rechtstreeks...
Ben bang dat het nog wel weer veranderd.

Denver | Z springen, Z2 dressuur en M eventing

Grit
Berichten: 6143
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:42

Jeetje, dat wordt een lange omslachtige vliegreis -O-
Maar dat kan zo inderdaad nog alle kanten op gaan.

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 21:10

Ik moet eerst nog maar eens zien wanneer we weer die kant op kunnen.

Alles kan elke dag veranderen zowel positief als negatief.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 15:43

Onze reis voor 4 juni is zojuist officieel afgezegd door de organisatie. Fijn dat het eindelijk rond is :)

xSiep
Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 16:54

knabbelgirl schreef:
Onze reis voor 4 juni is zojuist officieel afgezegd door de organisatie. Fijn dat het eindelijk rond is :)

Onze ook, waarschijnlijk zelfde organisatie :)

Gaan jullie al verplaatsen/omboeken? We hadden gepland voor 1 juni, vond dat wel een mooie periode om te gaan. Nu waarschijnlijk een heel jaar later omdat later in het jaar vrije dagen opnemen niet gaat en in de winter/lente is het te koud..

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:15

Wij gaan een jaar later inderdaad in verband met de specifiek uitgezochte periode. Ze zeiden dat het pas 11 maand vooraf als pakket volledig te boeken is, maar we gaan wel vast het verzoek neerleggen dit zo snel mogelijk te regelen zodra het vrij komt. Gewoon exact dezelfde reis, zelfde dagen alleen dan kwa data 1 datum er vanaf. Organisatie met de T hebben wij
Wat voor reis hadden jullie ook alweer op de planning staan?

purny
Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:19


Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:38


Webshop - digital art: MoTekent

purny
Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 19:41

Ik had hem ook op de Facebook pagina geplaatst maar hoor dat de prijzen hoog liggen. Ik ga eens een kijkje nemen bij de expat winkel

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 20:57

Ik zag nu jouw bericht op Facebook!

Webshop - digital art: MoTekent

Dallista
Berichten: 4417
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 04:56

purny schreef:
Er is trouwens ook een Wallmart in Den haag tegenwoordig....

Bummer, ik was al wat achterdochtig vanwege de dubbele 'l'... :') Maar wel humor dat ze de winkel zo genoemd hebben.
En nu de belangrijke vraag: verkopen ze rice-a-roni? :D

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 06:37


Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:34

Wall Drug Store, iemand daar weleens geweest? Beroemd om de reclameborden die echt al vanaf heel ver langs de weg staan om er te komen. Stelt eigenlijk niks voor, maar wel grappig om een keer gezien te hebben.

http://www.walldrug.com/about-us

Webshop - digital art: MoTekent

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:58

Dallista schreef:
purny schreef:
Er is trouwens ook een Wallmart in Den haag tegenwoordig....

Bummer, ik was al wat achterdochtig vanwege de dubbele 'l'... :') Maar wel humor dat ze de winkel zo genoemd hebben.
En nu de belangrijke vraag: verkopen ze rice-a-roni? :D

Rice-a-roni? Dat klinkt als een leuk gerecht hihi
Als ik weer eens in DH ben maar even langs voor de lol, zal vast duur zijn

Nooit geweest nee Monique

purny
Berichten: 27383
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 20:12


Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kosseh en 71 bezoekers