[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Getup
Berichten: 8215
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:59

Heel chique. Vind t bij jouw paard heel mooi staan.


Jester_
Berichten: 12253
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 22:26

Sjiek!

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Maanlicht
Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 15:38

Heel gaaf! Ben benieuwd naar de foto van de hele set

Syberdepiep
Berichten: 1594
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Lisse

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 21:40

Nieuwe lak laarzen Derby Prestige gekocht. Poosje geleden 2e hands lak rijlaarzen gekocht die nog nieuw waren, maar qua maten net niet goed waren en door afvallen inmiddels ook te wijd waren. En erg druk met allerlei details erop. Die gelukkig weer doorverkocht. Kkwam bij een winkel dit paar in de aanbieding tegen met de perfecte maten en uitvoering zoals ik graag wil, wel lak maar verder zwart en min mogelijk details. Helemaal blij mee <3
[ img ]
[ img ]

Bop van de Erven 08.06.2000 - 09.01.2023 Ids 300 x Teunis 332 * L1+3
Syb van de Oude Kleefsebaan 05.06.2013 Wolfert 467 x Maeije 440 * M1+11

roosje78
Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 15:29

Mooi, BopjeBo.

Dat is mooi dekje, Dreamguide!

En hier verdrietig :( Mijn jasje is niet meer leverbaar in de lengtemaat Olijf kleur. Pikeur heeft er maar een aantal van gemaakt in een beperkte oplage en die zijn op. En ze gaan ze niet meer maken. Nu heb ik de Pikeur Klea Vario besteld in de kleur smoked blue met een zwart biesje, wel in lengtemaat. Levertijd is ongeveer 8 weken, dus ik hoop zo dat deze ook mooi wordt!

kimwilliam
Berichten: 1144
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 15:41

ik heb mn set uitgebreid met een speciaal bit voor meneer.
hij heeft een hangend geheemelte en een smalle onderkaar waardoor hij ook gevoelig is op de lagen.

bit moet speciaal uit Zweden komen hhahaha maar ben erg benieuwd <3

-Kimmy Shots-
william Motafko ( v. Nando ) B+14 l1+11 l2+..
Chanorka ( v. tuschinski ) PSG/Inter 1 ... mommy to be : [KS-MK] unforgettable change - Chanorka x Negro

keeyzie
Berichten: 5714
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 17:05

xWouter schreef:
Hoihoi! Ik kan het niet echt vinden dus wie weet weten jullie iets voor mij! Ik heb gisteren mijn nieuwe wedstrijdcap met velvet inserts binnen gehad, weet iemand een dekje waar ook een velvet zwarte rand aan zit? Leek me wel tof erbij! Satijn mag ook, dat zit op mijn jasje weer.

[ [url=m/szxhHq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel gaaf!
Ik heb een dekje van HP-polo, die komt qua stof erg in de buurt.
Weet alleen niet in welke kleuren ze die hebben.


[ img ]

DreamGuide
Berichten: 2011
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 14:34

Weet iemand nog een (aparte) website waar je van die haar strikken kunt kopen met zo'n netje eraan? Mijn (super) lange haar wil niet echt in een donut en ik heb op een wedstrijddag ook geen zin om hele veel moeite te doen dus ik heb liever zo'n strik met een netje eronder.

Ik zoek een witte met gouden details oid maar ik kan ze bijna nergens vinden. Zijn er webshops waar je ze kan laten maken?

Horonae• ZZ-licht + 10
Volg Horonae op instagram, klik hier!

Birgit01
Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 15:05

[ img ]

Tijdje terug was ik ook op zoek naar een groen jasje voor mijn dochter. Twijfelde tussen de equiline en die van vestrum. Het is de laatste geworden. Liefst nu nog donkerbruine laarzen en andere cap, maar alles op z’n tijd! Wel geweldig mooie kwaliteit jasje.
Iemand vroeg nog naar een velvet of satijnen dekje, deze van Lemieux hebben een velvet opzetstukje zodat het zadel goed blijft liggen en wel een satijnen look! In verschillende kleurtjes.

Marrit13
Berichten: 3382
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:14

DreamGuide schreef:
Weet iemand nog een (aparte) website waar je van die haar strikken kunt kopen met zo'n netje eraan? Mijn (super) lange haar wil niet echt in een donut en ik heb op een wedstrijddag ook geen zin om hele veel moeite te doen dus ik heb liever zo'n strik met een netje eronder.

Ik zoek een witte met gouden details oid maar ik kan ze bijna nergens vinden. Zijn er webshops waar je ze kan laten maken?


EJ had ze hangen! En ik heb eventueel een bruin/gouden, oud-roze met donker zilveren bling en blauw/gouden die je voor weinig mag :D

www.connemara.nl

Daniellejody
Berichten: 1213
Geregistreerd: 04-11-08

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 08:30

Tips voor een witte rijbroek met siliconen knievlakken (dus niet hele siliconen zit)? Geen heupmodel, maar iets hoger :)

Statusloos

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 09:16

Daniellejody schreef:
Tips voor een witte rijbroek met siliconen knievlakken (dus niet hele siliconen zit)? Geen heupmodel, maar iets hoger :)

Misschien dat je op Horze.nl iets kan vinden?

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)

Jester_
Berichten: 12253
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 10:10

Volgens mij is mijn lemieux broek half, en das echt een fijne hoge broek met brede band!

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

DreamGuide
Berichten: 2011
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 11:38

Daniellejody schreef:
Tips voor een witte rijbroek met siliconen knievlakken (dus niet hele siliconen zit)? Geen heupmodel, maar iets hoger :)


Klinkt precies als mijn broek, van QHP, weet alleen niet of ze hem nog verkopen.

Horonae• ZZ-licht + 10
Volg Horonae op instagram, klik hier!

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 12:20

Daniellejody schreef:
Tips voor een witte rijbroek met siliconen knievlakken (dus niet hele siliconen zit)? Geen heupmodel, maar iets hoger :)


Samshield? Zit heel fijn. Ze hebben ook lage modellen maar geloof dat de broeken met de klepzakjes wat hoger zijn.

mavantos
Berichten: 3516
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 08:29

Wat leuk om al die mooie sets te zien!

Ik rij op wedstrijd in de zomer met een Isabell Werth jasje. Die is heel luchtig en simpel zwart. Zwarte knopen, wat korter model. Zit geen poespas aan.

Verder rij ik met gewone zwarte laarzen (Petrie Padova), wit Lemieux dekje, zwarte KEP Italia cap (standaard versie) en mijn paard heeft een neutraal hoofdstel (Passier Juno).

Nu wil ik graag voor het indoor seizoen, wanneer m'n andere jasje te luchtig/koud is, een nieuw jasje. Het heeft dus geen haast, want het mooie weer komt gelukkig al dichterbij.

Nu wil ik wel graag iets wat het zwart wit een beetje breekt, maar hoef er niet als een kermisattractie bij te lopen. Zat zelf te denken aan bordeaux rood, maar kan weinig jasjes vinden die erg mooi zijn. Wil ook geen €300 uitgeven, want dat vind ik gewoon zonde. Paarden zijn overigens beide zwart en heb liever een wat korter model jasje.

[ img ]

Denk misschien hebben jullie nog een leuk idee?

Kilimanjaro
@puppy_freek

Daniellejody
Berichten: 1213
Geregistreerd: 04-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 08:43

Jester_ schreef:
Volgens mij is mijn lemieux broek half, en das echt een fijne hoge broek met brede band!


Dit klinkt perfect. Vooral brede band is erg fijn. Weet je welk model van le mieux dit is?

Statusloos

Daniellejody
Berichten: 1213
Geregistreerd: 04-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 08:45

DreamGuide schreef:
Daniellejody schreef:
Tips voor een witte rijbroek met siliconen knievlakken (dus niet hele siliconen zit)? Geen heupmodel, maar iets hoger :)


Klinkt precies als mijn broek, van QHP, weet alleen niet of ze hem nog verkopen.


Weet je welk model dit is? Dan kan ik het proberen op te zoeken



x_Milou schreef:
Daniellejody schreef:
Tips voor een witte rijbroek met siliconen knievlakken (dus niet hele siliconen zit)? Geen heupmodel, maar iets hoger :)


Samshield? Zit heel fijn. Ze hebben ook lage modellen maar geloof dat de broeken met de klepzakjes wat hoger zijn.


Ik ga kijken, dankjewel

Statusloos

Jester_
Berichten: 12253
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 11:04

Daniellejody schreef:
Jester_ schreef:
Volgens mij is mijn lemieux broek half, en das echt een fijne hoge broek met brede band!


Dit klinkt perfect. Vooral brede band is erg fijn. Weet je welk model van le mieux dit is?


Nee maar volgens mij is de keuze niet heel groot bij lemieux haha. Ik vind hem echt top en niet super duur!

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

xSannee
Berichten: 4334
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 12:12

mavantos schreef:
Wat leuk om al die mooie sets te zien!

Ik rij op wedstrijd in de zomer met een Isabell Werth jasje. Die is heel luchtig en simpel zwart. Zwarte knopen, wat korter model. Zit geen poespas aan.

Verder rij ik met gewone zwarte laarzen (Petrie Padova), wit Lemieux dekje, zwarte KEP Italia cap (standaard versie) en mijn paard heeft een neutraal hoofdstel (Passier Juno).

Nu wil ik graag voor het indoor seizoen, wanneer m'n andere jasje te luchtig/koud is, een nieuw jasje. Het heeft dus geen haast, want het mooie weer komt gelukkig al dichterbij.

Nu wil ik wel graag iets wat het zwart wit een beetje breekt, maar hoef er niet als een kermisattractie bij te lopen. Zat zelf te denken aan bordeaux rood, maar kan weinig jasjes vinden die erg mooi zijn. Wil ook geen €300 uitgeven, want dat vind ik gewoon zonde. Paarden zijn overigens beide zwart en heb liever een wat korter model jasje.

[ [url=m/qJMjox.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk misschien hebben jullie nog een leuk idee?



Ik heb een bordeaux rood jasje van Kramer, niet duur en zit wel heel mooi!


[ img ]

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:35

Zijn er meer van jullie met blauwe laarzen bij hun set? Mijn laarzen zijn inmiddels 7 jaar oud (wonder boven wonder niet kapot :+ ) en niet meer echt mooi op kleur. Ik poets altijd met van die crèmes en dan krijg ik wel glans, maar het brengt natuurlijk geen kleur terug. Poetsen jullie met blauwe schoenpoets en welk merk zouden jullie aanraden?
Op deze foto zie je wel een beetje wat ik bedoel. Laarzen lijken meer vaal dan blauw
[ img ]

ikheetesmee
Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 14:43

Ik werk in de webshop van een grote schoenenzaak. Wij hebben schoenpoets in een heleboel kleurtjes, dat werkt erg goed als je eens een plekje hebt of dat de kleur minder mooi is, is mijn ervaring. Dus schoenpoets in de juiste kleur is denk ik wel het proberen waard

Fanatiek in het te fanatiek zijn [o]

DreamGuide
Berichten: 2011
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 15:05

Wordt je mooie schimmel dan niet blauw op de plekken waar je laars tegen de buik aan ligt?

Horonae• ZZ-licht + 10
Volg Horonae op instagram, klik hier!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 16:23

DreamGuide schreef:
Wordt je mooie schimmel dan niet blauw op de plekken waar je laars tegen de buik aan ligt?


Ik poets nooit de binnenkant zelf, met kleur haha.

moniek21
Berichten: 4607
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 18:16

x_Milou schreef:
Zijn er meer van jullie met blauwe laarzen bij hun set? Mijn laarzen zijn inmiddels 7 jaar oud (wonder boven wonder niet kapot :+ ) en niet meer echt mooi op kleur. Ik poets altijd met van die crèmes en dan krijg ik wel glans, maar het brengt natuurlijk geen kleur terug. Poetsen jullie met blauwe schoenpoets en welk merk zouden jullie aanraden?
Op deze foto zie je wel een beetje wat ik bedoel. Laarzen lijken meer vaal dan blauw
[ [url=m/Nqa4RI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb blauwe laarzen en een blauwe Kep bij mijn blauwe jasje :o
Wil mijn Kep wel laten overspuiten in het donkerblauw met honeycomb net als mijn laarzen .

[ img ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chantalla, Evito_06, GoogleAdsense, xSannee en 11 bezoekers