[VIDEO] If elephants could fly...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lorette_

Berichten: 12072
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

[VIDEO] If elephants could fly...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-20 23:41

Onze zomervakantie was op z'n zachtst gezegd een uitdaging.... ([BEU] Ken je die mop van het vliegtuig dat naar Tirana ging?) Ik kon de moed nauwelijks opbrengen om te gaan, maar mijn vriend vond het goed om op 'herkansingsvakantie' te gaan. Zodoende ben ik eind oktober tóch met hem op het vliegtuig gestapt naar Turkije. We vlogen op Istanboel en wilden tussendoor een uitstapje maken naar de regio Cappadocië. Aankomende zomervakantie gaan we mooi met de auto!

Maar goed dat ik ben gegaan, want het was fantastisch. <3 En alles verliep vlekkeloos!

Hier is onze vakantievideo, op 'If Elephants Could Fly' van Marcus Warner. Een titel die even surrealistisch is als het landschap.

Ik zou hem rechtstreeks op Youtube bekijken, zodat je hem in groot formaat ziet: https://www.youtube.com/watch?v=M1SGae9_YMM

Maar anders zo:


Ik had een beetje te wild gefilmd, zo enthousiast was ik. :Y) De video is alles behalve professioneel, maar het is voor ons een leuke herinnering.

Zijn er nog meer bokkers met goede herinneringen aan Turkije?

Domi_94

Berichten: 2046
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: [VIDEO] If elephants could fly...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 16:52

Wat een leuk filmpje. Ik ben zelf nog nooit in Turkije geweest, maar ik moet zeggen dat het wel hoog op mijn lijstje staat (vooral Istanboel en Cappadocië := ).

Selina

Berichten: 14271
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [VIDEO] If elephants could fly...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 17:41

Wat een mooie film!