Kerstvakantie naar de zon. Welke bestemming?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Duran123
Berichten: 1034
Geregistreerd: 02-05-19

Kerstvakantie naar de zon. Welke bestemming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-20 11:10

In december zijn we 12,5 jaar getrouwd. We willen dan graag met ons gezin (kinderen leeftijd 8-15 jaar) naar een zonnige bestemming waar we lekker kunnen uitrusten, zwemmen, snorkelen en wellicht een leuke excursie doen.
Thailand was het eerste wat in mij opkwam. Of wellicht een van de ABC- eilanden.
We willen 10 a 12 dagen weg.

Wat zouden jullie kiezen en waarom?

Alle tips en suggesties zijn zeer welkom!


Prairy
Berichten: 8983
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Kerstvakantie naar de zon. Welke bestemming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 11:11

Mexico, lekker warm, veilig, genoeg te doen en lekker eten. Prijzen ook nog enigszins te doen.

Curacao ook leuk om te doen, maar neem dan wel een huurauto.

Duran123
Berichten: 1034
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-20 11:18

Prairy schreef:
Mexico, lekker warm, veilig, genoeg te doen en lekker eten. Prijzen ook nog enigszins te doen.

Curacao ook leuk om te doen, maar neem dan wel een huurauto.


Is ook door mijn hoofd gegaan. Ooit geweest en was mijn meest relaxte vakantie ooit
Twijfel alleen aan de veiligheid daar en ook of het niet net te ver vliegen is voor 10-12 dagen....

Suuszels
Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Kerstvakantie naar de zon. Welke bestemming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 11:38

Zanzibar <3 !
Heel relaxed, en het voordeel vind ik dat je maar 2 uur tijdsverschil hebt.
Evt zou je het nog kunnen combineren met safari in Tanzania

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Kimberley_
Berichten: 4856
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 11:39

Gambia <3

#haflinger_baloe

Shylah
Berichten: 468
Geregistreerd: 06-08-05

Re: Kerstvakantie naar de zon. Welke bestemming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 11:47

Aruba is een vriendelijk eiland. Ook voor gezinnen. Je kan snorkelen, zwemmen, op het strand spelen. Er zijn verschillende excursies en uitjes die je kan doen.
Ze spreken Engels en een beetje Nederlands, dus dat maakt communicatie ook al makkelijker.

Enige nadeel is de lange vliegreis, maar KLM vliegt rechtstreeks en de kids kunnen films kijken en spelletjes spelen op de schermpjes in het vliegtuig.

“If you can dream it, you can do it.”

Prairy
Berichten: 8983
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:10

Duran123 schreef:
Prairy schreef:
Mexico, lekker warm, veilig, genoeg te doen en lekker eten. Prijzen ook nog enigszins te doen.

Curacao ook leuk om te doen, maar neem dan wel een huurauto.


Is ook door mijn hoofd gegaan. Ooit geweest en was mijn meest relaxte vakantie ooit
Twijfel alleen aan de veiligheid daar en ook of het niet net te ver vliegen is voor 10-12 dagen....


Curacao of Mexico? Beide landen ben ik ook alleen geweest, en geen problemen gehad. En beide ga ik ook rustig voor 10-12 dagen heen, qua vliegtijd maken die elkaar niet veel uit meen ik.

Op Curacao spreken veel mensen ook gewoon Nederlands, en kun je een broodje frikandel speciaal gewoon bestellen :+ Dat is met kinderen misschien wel een voordeel?

Duran123
Berichten: 1034
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-20 13:29

[/quote]

Is ook door mijn hoofd gegaan. Ooit geweest en was mijn meest relaxte vakantie ooit
Twijfel alleen aan de veiligheid daar en ook of het niet net te ver vliegen is voor 10-12 dagen....[/quote]

Curacao of Mexico? Beide landen ben ik ook alleen geweest, en geen problemen gehad. En beide ga ik ook rustig voor 10-12 dagen heen, qua vliegtijd maken die elkaar niet veel uit meen ik.

Op Curacao spreken veel mensen ook gewoon Nederlands, en kun je een broodje frikandel speciaal gewoon bestellen :+ Dat is met kinderen misschien wel een voordeel?[/quote]

Mexico bedoelde ik. Daar ben ik ooit geweest. Was wel zonder kinderen.


moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:06

Bali?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

iirrssjjee
Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Kerstvakantie naar de zon. Welke bestemming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 11:21

Ik vind Curacao heel erg geschikt voor kinderen in die leeftijd. Lekker een auto huren en alles bekijken. Wij zijn 10 dagen geweest met zijn 2en en was lang genoeg. Anders misschien naar Kaapverdië? Alhoewel dan 10-12 dagen erg lang is denk ik... Je zou ook kunnen kijken naar Kenia/Tanzania bv. ga je ook lekker op safari!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Ekeif96, IndianSu, loowny, Marleen_L, Milando, Nalonyda, PlukenKrul, Roosch, thequeensmum, Zoe_97 en 96 bezoekers