Zomervakantie 2 volw en 2 kinderen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin_deB
Berichten: 8221
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Zomervakantie 2 volw en 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-20 13:52

Mijn dochter wordt in mei 4 en zal dan naar school gaan.

In augustus hebben wij 2 weken vakantie en dan willen we nog een weekje naar het buitenland.

Maar man o man, ik kom uit op prijzen van 3000-4000,- voor 2 volwassenen, een 4jarige en een 2jarige :oo
Dat het hoogseizoen duur is wisten we maar dit is wel erg duur..

Eisen:
- tussen 8 en 22 augustus ( we willen 7-9 dagen weg)
- 2 slaapkamers (3 zou helemaal ideaal zijn maar lijkt hopeloos)
- kindvriendelijk
- max 4 uur vliegen
- max 2500,-


Campings mogen ook aangeboden worden maar dan wel een stacaravan of huisje oid.
Tent hebben we niet en is niks voor ons O:)


Heeft iemand tips of moeten we het maar opgeven? :D :=

I love you to the moon and back


xGoldenHero
Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:56

Herkenbaar! Het is ook gewoon erg duur (helemaal als je een beetje luxe wil)
Wij zijn in die periode voor 10 dagen Griekenland met 2 volwassenen en 1 kind van 2 ook al 3100 euro kwijt.

Ik lees mee!

Rex & Jazz

hesterve
Berichten: 1923
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: scherpenzeel

Re: Zomervakantie 2 volw en 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 14:04

Kijk eens op airb&b voor een huisje. Daar vind je misschien iets goedkopers wat wel aan je eisen voldoet. Vakantie in die periode is ook gewoon heel duur. Wij hebben nu ook het eerste jaar dat we niet buiten t seizoen om kunnen. Man man man wat een prijzen....

Kato Z2 + 11 pr229,5 pnt, Top Tuiger!
Veron Z2
Melody M2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 14:18

Karin_deB schreef:
Mijn dochter wordt in mei 4 en zal dan naar school gaan.

In augustus hebben wij 2 weken vakantie en dan willen we nog een weekje naar het buitenland.

Maar man o man, ik kom uit op prijzen van 3000-4000,- voor 2 volwassenen, een 4jarige en een 2jarige :oo
Dat het hoogseizoen duur is wisten we maar dit is wel erg duur..

Eisen:
- tussen 8 en 22 augustus ( we willen 7-9 dagen weg)
- 2 slaapkamers (3 zou helemaal ideaal zijn maar lijkt hopeloos)
- kindvriendelijk
- max 4 uur vliegen
- max 2500,-


Campings mogen ook aangeboden worden maar dan wel een stacaravan of huisje oid.
Tent hebben we niet en is niks voor ons O:)


Heeft iemand tips of moeten we het maar opgeven? :D :=


Kijk eens naar Les Tournels in Ramatuelle, heel geschikte miniclub voor een vierjarige en met een tweejarige kan je er ook alle kanten op: strand, kinderboerderij, leuke speeltuin, zwembad en allerlei leuks in de buurt.

Vliegen doe je dan op Nice en dan huur je een autootje :j

Er zijn ook andere Yelloh! parken door heel frankrijk en een stuk spanje. Zitten ook aanraders bij. Maar. in heel europa is het wel zomervakantie dan dus is het gegarandeerd wel duurder dan in juni bijv. (de hoofdreden dat wij met onze vierjarige nog lekker buiten de schoolvakantie gaan)

Karin_deB
Berichten: 8221
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-20 14:22

Hanafubuki schreef:
Karin_deB schreef:
Mijn dochter wordt in mei 4 en zal dan naar school gaan.

In augustus hebben wij 2 weken vakantie en dan willen we nog een weekje naar het buitenland.

Maar man o man, ik kom uit op prijzen van 3000-4000,- voor 2 volwassenen, een 4jarige en een 2jarige :oo
Dat het hoogseizoen duur is wisten we maar dit is wel erg duur..

Eisen:
- tussen 8 en 22 augustus ( we willen 7-9 dagen weg)
- 2 slaapkamers (3 zou helemaal ideaal zijn maar lijkt hopeloos)
- kindvriendelijk
- max 4 uur vliegen
- max 2500,-


Campings mogen ook aangeboden worden maar dan wel een stacaravan of huisje oid.
Tent hebben we niet en is niks voor ons O:)


Heeft iemand tips of moeten we het maar opgeven? :D :=


Kijk eens naar Les Tournels in Ramatuelle, heel geschikte miniclub voor een vierjarige en met een tweejarige kan je er ook alle kanten op: strand, kinderboerderij, leuke speeltuin, zwembad en allerlei leuks in de buurt.

Vliegen doe je dan op Nice en dan huur je een autootje :j

Er zijn ook andere Yelloh! parken door heel frankrijk en een stuk spanje. Zitten ook aanraders bij. Maar. in heel europa is het wel zomervakantie dan dus is het gegarandeerd wel duurder dan in juni bijv. (de hoofdreden dat wij met onze vierjarige nog lekker buiten de schoolvakantie gaan)


Ziet er leuk uit!
Helaas niet beschikbaar in onze periode -O-

I love you to the moon and back

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Zomervakantie 2 volw en 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 14:27

Waarom ga je niet in juni, scheelt heel veel :=

Hoogseizoen is duur, dan kom je idd gauw op zulke prijzen...
Je kan ook met de auto evt gaan en wil je per se naar het buitenland?

[o]

_AB_
Berichten: 3954
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 14:31


<3

Karin_deB
Berichten: 8221
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-20 14:32

Juni is helaas geen optie.
Dan gaat onze dochter al naar school (ze start 2 juni) en hebben wij beide geen vakantie.

Autorijden zijn we nu ook aan het overwegen (ook met oog op campings).
Buitenland lijkt ons gewoon leuk naast de 2x midweek Nederland die we al gaan :)

Hebben nu een serieuze optie gezien: camping in Normandiƫ op kleine 6uur rijden.

I love you to the moon and back


miccamaaike
Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Zomervakantie 2 volw en 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 14:47

Als ze 4 zijn mogen ze nog wel buiten de vakanties om mee, ze zijn dan nog niet leerplichtig. Dus mocht je nog een keer buiten de vakanties om willen, dan is dat ongeveer je laatste kans voor de komende 16 jaar :+

Verder lees ik graag mee, want wij zoeken ongeveer hetzelfde (alleen dan met 1 kind)

Britta31
Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 14:47

Wil je ook naar Duitsland?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 15:00

miccamaaike schreef:
Als ze 4 zijn mogen ze nog wel buiten de vakanties om mee, ze zijn dan nog niet leerplichtig. Dus mocht je nog een keer buiten de vakanties om willen, dan is dat ongeveer je laatste kans voor de komende 16 jaar :+

Verder lees ik graag mee, want wij zoeken ongeveer hetzelfde (alleen dan met 1 kind)


Precies, daarom start die van ons pas na de zomervakantie :') die paar weken ervoor dat hij 4 is gaan we nu mooi op vakantie :))

[o]

dorientjuh
Berichten: 7251
Geregistreerd: 19-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 15:19

Zo herkenbaar! En nou hebben wij maar 1 kind. Ook twee jaar. Vorig jaar zijn wij naar Parc Christobal op Gran Canaria geweest en dat beviel zo goed dat we dit jaar weer gaan, maar dan op Tenerife. Was wel vrij prijzig, misschien net wat te hoog voor jullie. Wel all inclusive. Wij hadden ook maar een slaapkamer.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Zomervakantie 2 volw en 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 15:35

Aangezien een 4-jarige nog niet schoolplichtig is zou ik die vakantie verplaatsen naar voor of na de schoolvakanties. Dan ben je een stuk minder kwijt.

Karin_deB
Berichten: 8221
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Zomervakantie 2 volw en 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-20 15:36

Wij kunnen onze vakanties helaas niet meer verplaatsen dus zitten er nu aan vast.

I love you to the moon and back

madeliefw
Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Zomervakantie 2 volw en 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 15:43

Misschien camping le clou in de dordogne? Hebben mobil homes. Heel leuk voor kinderen in die leeftijd. Weet alleen niet hoe het te vliegen is. Wij zijn altijd met de auto gegaan.

Dit jaar gardameer en zijn we meer dan 1000 euro duurder uit voor hetzelfde idee. Hebben ons bij de prijzen neergelegd.

[o]

IndianVegas
Berichten: 596
Geregistreerd: 16-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 15:57

Wij (2volwassenen en 2kinderen 4&1jaar) gaan dit jaar 15dagen in augustus naar een hotel in Argassi, Zakynthos. Waren we ongeveer 2250 euro kwijt incl ontbijt. Via Corendon.

Vorig jaar op Rhodos geweest in het Rafael hotel via Tui. Beviel ook er goed. Hadden alleen kiezelstranden en geen zand daarom gaan we niet terug.

En als jullie een stuk met de auto overwegen kan ik Cross du Mouton in Cavalaire zuid-Frankrijk zeker aanraden! Zou dan wel in 2x rijden want is ruim 1300km. De camping is erg leuk en kindvriendelijk en de huisjes netjes en schoon.

<3C. 27-03-16 <3
<3A. 20-10-18 <3

Celiien
Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 16:01

max 4 uur vliegen, maar zou eventueel een autoreis naar noord-spanje wel oke zijn? kan eventueel ook vliegen, en dan daar een auto huren voor 9 dagen. vliegen op Barcelona of Girona.

l'estartit is namelijk erg leuk, en dit appartement is ruim en valt qua prijs nog enigzins mee. heb er zelf ook paar x gezeten en mijn ouders gaan er elk jaar nog steeds naar terug. zit boven een supermarkt met bakker voor ontbijt e.d.
8 augustus vertrek, 9 nachten, appartement 2slaapkamer = 1630, 3 slaapkamer = 2250

https://www.booking.com/hotel/es/aparta ... ar.nl.html

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 11553
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Zomervakantie 2 volw en 2 kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 20:01

Wij wilden ook in de zomervakantie (oudste gaat ook in mei naar school en wil haar niet voor de zomervakantie al uit het ritme halen ) maar we zagen de prijzen voor juli en gaan nu in april :+ naar Tenerife, Parque cristobal. Kids bungalow met twee slaapkamers, all inclusive. Nog veel geld maar ik wil echt even weekje niks hoeven dit jaar dus voor nu is het het wel waard. Ben heel benieuwd!

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joƫlle <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CharleyT, JackAebe, Jacquelinee_, spookyskippy en 71 bezoekers