Wat ga jij doen met de feestdagen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 07:03

Werken. Ik haat de feestdagen behalve sinterklaas, daar doe ik wel aan. Ik ben dus blij dat ik gewoon kan gaan werken.


paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 07:12

Ik moet ook gewoon alle dagen werken net als voorgaande jaren.

xTweetyx
Berichten: 1313
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 07:47

Helaas is mijn relatie van 6.5 jaar vorige week verbroken.
Sinterklaas deden wij niet aan maar kerst zou de ene dag bij zijn familie zijn, andere bij de mijne.

Gok dat ik dit jaar naar vrienden ga of lekker ga werken in de horeca.
Oud en nieuw was al jaren bij zijn vrienden. Dit jaar een keertje met mijn vrienden denk ik

...

Mandyy
Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 08:50

Sinterklaas doen wij niet aan.

Kerst zal een dag bij mijn familie zijn en een dag bij m’n schoonfamilie. Is nog niet afgesproken.

O&N bij m’n schoonouders. M’n schoonvader gaat per 1 januari met pensioen dus dat moet gevierd worden.

Flowery
Berichten: 2442
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 10:11

Met sinterklaas gaan wij zo'n dobbelspel doen en lekker eten met mijn familie :) Met kerst vluchten mijn vriend en ik naar Maastricht voor een paar dagen :') Vorig jaar zoveel gedoe gehad met plannen en een lastige schoonfamilie, dat we besloten hadden gewoon lekker samen te zijn met kerst.

JesdaJinn
Berichten: 10401
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 10:12

Weinig plannen.

1e kerstdag niks. Ben alleen en 2e kerstdag vermoedelijk werken maar dat is nog niet zeker.

O&N bij de hond. Waar dat is maakt niet uit, als ik maar bij de hond ben

Jesda ♥ Jinn ♥ Jaxx

Jazzythecorg
Berichten: 569
Geregistreerd: 15-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 10:41

Sinterklaas is klaar bij ons, dus vorig jaar voor het eerst surprise gedaan met kerst en was goed bevallen. Dus dit jaar 1e kerstdag weer surprise met mijn familie. Kerstavond en 2e kerstdag zijn gewoon voor ons als gezin. Schoonouders al 1,5 jaar geen contact meer mee dus dat is al een zorg minder, man en zoon zullen wel even op de koffie gaan en thats it. Wij doen al jaren gewoon waar we zelf zin in hebben,en doen niet aan moetjes en verplichtingen. Voor niemand een probleem behalve voor de koude kant, dus daar ben ik dan heel snel klaar mee. Wij roepen altijd al willen we 3 dagen naakt voor de openhaard liggen dan doen we dat lekker :+

XxLMMxX
Berichten: 3121
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 18:11

Bijna alle plannen klinken leuk!

Anoniem

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 18:16

Ik werk eerste kerstdag en oud & nieuw. Ik geloof dat mijn vader ons wil uitnodigen op kerstavond en dan ga ik denk ik tweede kerstdag bij mijn moeder eten.

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 18:32

Oooh ik heb nog niet echt een idee...

Met Sinterklaas denk ik even een paar pakketjes bezorgen bij mijn ouders en zusje. Met Kerst mogelijk nog een halve dag werken, nooit vervelend als dat 300% betaald wordt *\o/*
Bij ons is het niet echt gebruikelijk dat we kerst al ver van te voren plannen. Dus wanneer we het vieren is nog een verrassing.

En met oud en nieuw ben ik geconsigneerd, dus heb ik telefoondienst 24/7. Dan zal het wel niet veel worden.

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:38

Sinterklaas moet ik naar de studie en in de avond waarschijnlijk met studie-genoten dobbelen.

24 december bij mijn vader en zijn vrouw eten en daarna nachtdienst. 25 december naar mijn oma in zeeland en de 26e weet ik nog niet :D


Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 8178
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:03

Ik werk met de kerst en sinterklaas. Oudejaarsavond werken we tot 20:00 als ik dan moet rijden en daarna lekker feesten *\%/*
Nieuwjaarsdag is uitbrak dag :')

Hutcherson
Berichten: 7288
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:06

Ik moet kerstavond op audiëntie bij schoonfamilie. Dat is echt tegen mijn wensen in.
Eerste kerstdag komt mijn moeder bij ons gourmetten. Lekker chill, kerstfilmpje op en bakken maar. Tevens doen we wat cadeautjes uitpakken.
Tweede kerstdag gaan mijn partner en ik samen gourmetten denk ik (kliekjesdag) en de overige cadeaus open maken.
Misschien dat we nog ff lekker met paard op pad gaan. Ga iig niet naar intratuin.

Montgri
Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:07

Sinterklaas doe ik nooit wat mee, maar ik ga dan werken, hallo 150% loon hahah

Eerste kerstdag, werken.
En tweede kerstdag, ochtend werken bij me andere baantje en smiddag/savonds nog meer werken.

En nieuwsjaarsdag nog meer werken.

Ik heb er geen moeite mee, ik voel de ‘kerstsfeer’ sowieso niet meer zo erg en probeer het een beetje te vermijden ofzo. Lukt wel aardig zo denk ik.

Insta: @Orrie_the_belgiandraft

KimD
Berichten: 20361
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:10

Werken! Ik ga altijd vrijwillig werken die week / dagen, ik vind dat nep gezellige gedoe zo verschrikkelijk en mijn vriend net zo dus wij hebben het afgeschaft.

Dus van de 23ste tot de 27ste ga ik van 7 uur tot 18.30u werken, weekend vrij, en de week daarop hetzelfde. Heb toevallig vandaag ook de roosters de deur uitgedaan.


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:40

Sinterklaas komt hier niet... :( (Frankrijk). Moest het lukken wil ik graag even terug naar huis om Sinterklaas te vieren met mijn neefje!
Kerst & Nieuwjaar worden vrij saai denk ik - geen familie op bezoek dus we zijn maar met z'n tweetjes. Ik hoop dat we er een leuk dagje van kunnen maken met de hondjes, gaan wandelen in de bergen of aan de kust. :)

Volg mijn twee leuke hondjes hier! :D

corientjuhh
Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 12:07

Eten :+

Verder genoeg familie en plannen om leuke dingen te doen :)

Dilanda D; B+1 *verkocht Duoaparte; B+7 *verkocht
Nistral B+26 (pr 198) L1+28 (pr 199,5) L2+11 (pr 193,5) M1+18 (pr 185) M2+2 (pr 183,5) nu vollop in de western naast BB springen Nobi beleerd

Antheman
Berichten: 11829
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:47

Sinterklaas vieren we met heel veel vrienden. We gaan pizzas bakken en spullen ruilen.

Met de Kerst gaan we naar de sauna, dat doen we elk jaar. Misschien nog een lunch met mijn vader, maar ik denk dat hij naar Frankrijk vertrekt. Dan ga ik paardrijden ofzo.

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:52

Voor het eerst nog geen plannen met de feestdagen! Sinterklaas doen we niet, piet was ik altijd wel bij de intocht maar dit jaar niet meer.

Kerst heb ik normaal al vanalles voor gepland maar wegens omstandigheden binnen de familie van mijn kant staat er nog niks, en van partners kant plannen we altijd laat een keer. Meestal gezellig eten met iedereen!

Verder kerstavond met pakjes voor mij en man onder de kerstboom, en dit jaar voor het eerst kerst vieren met onze pasgeboren dochter <3

Matheno
Berichten: 7930
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Buitengebied Urk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:56

1e kerstdag eet ik meestal bij mijn ouders en 2e kerstdag bij mijn schoonouders. Ik ben een beetje huiverig voor vuurwerk dus met O&N blijf ik lekker thuis. (hier is in een omtrek van enkele kilometers geen vuurwerk ivm alle boeren en beesten).

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 22:14

Mijn beste vriendin heeft zichzelf, een goede vriend en haar zoontje eerste kerstdag bij mij uitgenodigd :+ :Y)

Oudjaarsdag ben ik onverwachts vrij, en heb 1 gewaardeerde collega en 1 goede vriendin (en collega) uitgenodigd.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

xxxmh
Berichten: 3458
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 22:34

Sinterklaas vieren we nu voor het 2e jaar niet meer. Gelukkig werk ik in de kinderopvang dus krijg het hele feest mee vanaf zondag want dan loop ik mee in de intocht.

1e kerstdag gourmetten met mijn ouders, broertje, tante en oma.
2e kerstdag is het altijd relaxen en de restjes opeten.

Met oud & nieuw ben ik in de Efteling. 30 december gaan we naar Tilburg. Oudjaarsdag naar de Efteling en dan in de avond ook en daar oud & nieuw vieren en dan 1 januari weer terug. We slapen in een hotel in Tilburg.

En dan 1 januari in de middag thuis komen en in de avond op de nieuwjaars receptie op de manege een carrousel demo rijden.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

Mlt94
Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 22:43

Sinterklaas vieren wij met surprises, dit blijf ik ook zo leuk vinden!

1ste Kerst verplicht naar schoonfamilie :+ en de 2de kerst lekker rustig bij mijn ouders thuis. Ik heb zo een grote hekel aan dat gefoceerd gezellig met elkaar kerst vieren, ben daarom weer hartstikke blij als het 1 januari is :j

Es_ther
Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 22:45

Sinterklaas cadeautjes *\o/* . Iedereen haalt iets kleins voor elkaar en verder gewoon leuke film kijken ofzo :).
Kerstavond nog geen idee..
1e kerstdag bij ons thuis, iedereen maakt iets en dan lekker rustig eten.
2e kerstdag naar schoonouders, daar spelletjes doen.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 23:04

Niet zo veel gok ik zo :') gezien ik geen contact meer heb met mijn moeder valt daar al een hele hoop af, normaal was het moeder, broer, opa, sinds paar jaar met aanhang erbij, maar goed dat gaat dus niet door voor mij in ieder geval.

M'n vader geeen idee, die doen de afgelopen jaren steeds minder met kerst dus ik denk niet dat daar nog een uitnodiging van gaat komen, ook omdat ik laatst weer te horen kreeg dat ze de woordenwisseling die we 4 jaar geleden ooit hebben gehad niet van zich af kunnen zetten en ik daardoor niet zo enthousiast welkom ben als mijn broer en stiefzussen, maar het uitpraten of aanvaarden van excuses word ook niet gedaan dus dat geef ik maar op. Kortom ik ga niet uit van nu wel een gezellige kerstviering daar :+ :')

M'n vriend begon vandaag ineens over kerst, ik moet er oprecht nog niet aan denken.. maar zal dus van het weekend eens vragen wat we gaan doen met kerst.

Sinterklaas doe ik al jaren niets meer aan, eerst deden we nog wel het sinterklaasspel bij mijn vader maar dat is naar mijn weten ook wel klaar.

Niet zo positief en gezellig als dat ik misschien zou willen, maar inmiddels vrij vermoeiend met al het moeilijke gedoe in mijn familie dus ik heb me er maar bij neergelegd dat ik lekker voor mezelf en m'n vriend kan gaan kokkerellen (hopelijk!) en verder niet te veel geks :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, Besje, Dennenboom, FleurSandro, Googlebot, GrapeshotBot, III, IlBuono, ingvdh, iphyn, Jive03, jojoleinee, LCT, leonie1988, LouLouB, Merel___, Mrskiwi, paljaslaura, Petra_O, xPabloBokt en 70 bezoekers